ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איזה צבע יהלום כדאי לי לקנות ולשבץ בטבעת הילה (יהלום מוקף מסגרת יהלומים) ?

איזה צבע יהלום כדאי לי לקנות ולשבץ בטבעת הילה (יהלום מוקף מסגרת יהלומים) ?
להלן מייל שקבלנו מקורא :
"
החברה שלי ממש אוהבת טבעת "הילה" השאלה שלי היא איזה צבע יהלום כדאי לי לקנות על מנת לשבץ בטבעת הילה ? האם אני יכול להסתפק בצבע I ? או האם אני צריך אבן מרכזית צבע F-G מאחר והיהלומים הקטנים סביב המרכזית צבעם F-G? נראה שכל מאמר שאני קורא באינטרנט מספק מידע סותר?"
יהלום מרכזי בצבע I עם יהלומים קטנים צבע F-G:
השאלה אם למקם יהלום בצבע I בטבעת עם יהלומי קטנים בצבע F-G היא די נפוצה. המציאות היא שהעיניים שלנו נוטות להתמקד בעיקר באבן המרכזית שנקבעה בטבעת, תוך התמקדות בשטח הפנים הגדול והבהיר של היהלום המרכזי ואז להסיט את המבט ליהלומים הקטנים יותר שקשה יותר לעינים להתמקד בהם.
לכן הצבע של היהלום המרכזי אינו גורם קריטי כמו שאנשים חושבים. במהלך השנים, שיבצנו יהלומים מכל הצבעים במרכז טבעות הילה . הטבעות תמיד נראות יוצאות מן הכלל. אחת הסיבות לכך היא ביצועי האור יוצאי הדופן הנובעים מתקן החיתוך המדויק שלפיהם מייצרים יהלומים עם תעודת GIA בחיתוך מעולה.
המשמעות היא שהיהלום נחתך ברמת דיוק גבוהה ביותר. הוא אוסף אור מהמקומות הבהירים ביותר בחדר, ומשקף את האור הזה בצורה שווה החוצה . סביר להניח שלא תשימו לב להבדל הקל בצבע בין האבן המרכזית ליהלומים הקטנים. כאשר אתם מסתכלים על הטבעת המוגמרת, תראו את האור הספקטרלי המדהים שנוצר על ידי אור המשתקף מהיהלום המרכזי . זה מה שצריך לחפש בטבעת אירוסין !

אינך צריך לדאוג איזה צבע יהלום לשבץ בטבעת הילה, כל עוד היהלום מתועד GIA ועבודת הליטוש טובה מאד או מצוינת. אנו ממליצים על צבע I ומעלה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן