ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איזו צורה של יהלום כדאי לי לקנות?

איזו צורה של יהלום כדאי לי לקנות?

להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
ברצוני לקנות טבעת אירוסין עם יהלום. בתחילה חשבתי לקנות יהלום עגול אבל אז שמתי לב ליהלומים בחיתוך פרינסס וחיתוך כרית, ועכשיו אני מבולבל איזו צורה של יהלום כדאי לי לקנות. חברה שלי לא הביעה עניין בשום צורת יהלום ספציפית זו הפתעה מוחלטת. אני מניח שיהלומים עגולים הם הצורה הפופולרית ביותר, איך מסתדרים עם יהלומים בחיתוך נסיכה וכרית?"
איזו צורת יהלום הכי פופולרית?
לפי מחקר 49% מהטבעות שנרכשו כוללות אבנים מרכזיות בחיתוך עגול, ו-5% כללו יהלומים בחיתוך נסיכה , 14% בחיתוך כרית.
די לומר שהיהלום העגול המודרני הוא צורת היהלום הפופולרית ביותר לטווח ארוך, ואז מגיעים יהלומים בחיתוך אובל אמרלד נסיכה וכרית, כשכל שאר הצורות משתרכות די הרבה מאחוריהן.
ידוע שהפופולריות של צורות יהלומים אחרות מתחלפות עם הזמן, אבל היהלום העגול נראה תמיד הבחירה הפופולרית ביותר, הוא קלאסיקה נצחית וכך גם הסוליטר הקלאסי.
האם לקנות יהלום בחיתוך כרית או נסיכה?
אם אתם אוהבים לחשוב מחוץ לקופסה ומעדיפים גישה פחות מסורתית, אז בהחלט כדאי לכם לשקול זאת. שתי צורות היהלום פופולריות למדי בקרב הלקוחות שלנו, ותוכננו כדי לספק את הנפח הגבוה ביותר של החזר אור וגורם נצנוץ מיהלום בעל צורה מיוחדת.
האמינו לי, יש אתגר בעיצוב יהלום בעל צורה מיוחדת כך שיספק נפח של החזר אור ומקדם נצנוץ הדומה לעגול, מאחר והצורה הכללית של היהלומים אינה סימטרית כמו עגול.
אנו מצליחים להגיע לרמה של שלמות פעם אחר פעם, ובכך להבטיח ללקוחותינו את הדרגה הגבוהה ביותר של ביצועים חזותיים, ללא קשר אם הם מעדיפים יהלום עגול , כרית או נסיכה. בכך מאפשרים ללקוחותינו לא לוותר על החזר אור או ניצוץ מדהים אם הם מעדיפים צורה של יהלום בחיתוך כרית או נסיכה!

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן