ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לבחור טבעת עם 5 יהלומים ? מה המשמעות של 5 יהלומים בטבעת ?

איך לבחור טבעת עם 5 יהלומים ? מה המשמעות של 5 יהלומים בטבעת ?
להלן מייל שקבלנו מקורא :
"
למרות שאני נשוי כבר כמה שנים ואין לי באמת סיבה לחפש יהלום, אני עדיין מוצא את עצמי מדפדף במלאי הנוכחי של יהלומים עגולים ועיצובי תכשיטים חדשים מעת לעת . לפני כמה ימים נתקלתי בטבעת של חמש אבנים. מה המשמעות של חמישה יהלומים על טבעת? האם יש לזה משמעות מיוחדת? הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו הוא יום השנה ה-5 לנישואין.
המשמעות המיוחדת של טבעת חמש אבנים:
לפני מספר שנים השיק שירות קידום היהלומים תוכנית שהציגה סגנונות שונים של טבעת שלוש אבן, שקודמו כ"טבעות עבר, הווה ועתיד" כאשר כל אחד מהיהלומים נועד לייצג את העבר, ההווה והעתיד שלך בתור זוג.
לאחר מכן הושקה סדרה של טבעת חמש אבן. כל אחד מהיהלומים אינן מייצג דבר , הם פשוט מדהימים! אתה מוזמן לתת כל משמעות מיוחדת שתרצה לכל אחד מהיהלומים הכלולים בטבעת חמש אבנים.
ללא ספק, טבעת חמש אבן הינה המתנה המושלמת לחמש שנים, שכן אפשר לומר שכל אחד מהיהלומים מייצג את אחת מחמש השנים הראשונות של אושר וזוגיות. אבל העובדה היא שהרבה אנשים פשוט עונדים אותם כטבעת נישואין ליד טבעת אירוסין בסגנון סוליטר כבר מההתחלה.
במקרה זה, אולי המשמעות המיוחדת של טבעת חמש אבנים היא שכל אחד מהיהלומים מסמל אבן דרך של שנה שיש להגיע אליה! מתוך מחשבה על זה, אנחנו חושבים לשנות את השם של אוסף טבעות חמש האבנים למשהו קצת יותר מכוון מטרה, שבה כל אחד מחמשת היהלומים מייצג כוכב שהלקוחות שלנו יכולים להביט בו, המייצג עמדת המטרה בזמן. כל יהלום יכול לייצג שנה אחת, או חמש שנים או עשר שנים. זו תהיה מתנה מצוינת ליום השנה החמישים!
הדרך הטובה ביותר לבחור יהלומים לטבעת חמש אבנים:
הגישה הקלה ביותר היא ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו ולספר להם מה סגנון טבעת חמש אבנים שאתה אוהב ואז תן לנו לבחור חמישה יהלומים תואמים.
עם זאת, אולי תרצה לנקוט בגישה מעשית יותר ולבחור את חמשת היהלומים התואמים בעצמך.

חשוב לבחור יהלומים בליטוש מעולה ניקיון VS או SI1 – צבע G-H

איכות זו תתאים לכל צבעי זהב שתבחר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן