ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר

 

איך לגרום ליהלום שלך להיראות גדול יותר

רוב הנשים חולמות שיהיו להן טבעות גדולות שיעטרו את אצבעותיהן אבל לפעמים המציאות שונה והן מוצאות את עצמן עם יהלום קטן יותר. למרות שטבעות אלו עדיין יפות, יש לנו חדשות טובות: אם אתה מחפש לשפר את מופע היהלום, יש דרכים בהן תוכל לעשות זאת. בעזרת מידע נכון על יהלומים , אפשר לגרום ליהלום קטן להיראות גדול יותר. עקוב אחר הטיפים הבאים כדי לשפר את מראה הטבעת שלך:
הקפד על ניקיון היהלומים
דרך קלה לגרום ליהלומים שלך להיראות גדולים יותר היא לוודא שהם נקיים. לכלוך ואבק ומזהמים אחרים יכולים לגרום ליהלום שלך להיראות עמום מכיוון שהם חוסמים את האור מלחזור אל פני השטח של היהלום בצורה האופטימלית ביותר שאפשר. ניקוי באמצעות מיים חמים וסבון כלים עדין – יגרום ליהלומים לנצנץ ויהפוך אותם לבהירים יותר, ואז הם יראו גדולים יותר ממה שהם באמת.
שבץ את היהלום בטבעת דקה יותר
לרוחב הטבעת שעליה משובץ היהלום יכולה להיות השפעה על גודלו. יהלום קטן המשובץ בטבעת רחבה לא יבלוט כמו יהלום המשובץ על טבעת דקה. כדי לגרום ליהלום להיראות גדול יותר, שקול לקחת אותו לשיבוץ מחדש על טבעת דקה חדשה שיכולה להדגיש את היופי והבהירות של האבן וכן את גודלה.
שבץ את היהלום בצבע מתכת אחר
אם אתה מעוניין לשבץ מחדש את הטבעת שלך, בחירה בפלטינה או זהב לבן יכולה להשפיע רבות. מתכות אלו מתמזגות עם המרקם של היהלום ולכן יכולות לגרום לו להיראות גדול יותר.
הקיפו את היהלום המרכזי באבנים קטנות יותר
אם הטבעת שלך כוללת יהלום בודד אחד, להקיף אותה באבנים קטנות יותר יכול לעזור לשפר את המראה שלה. על ידי הקפת היהלום המרכזי ביהלומים קטנים, תשנה את מראה הטבעת כולה ותעזור לה להיראות גדולה ומקושטת יותר. שיבוץ זה נקרא "הילה”. ניתן לשבץ את היהלום המקורי במישור אחיד עם האבנים הקטנות או מעליו, שכל אחת מהן יוצרת אפקט שונה, אך מוסיפה יותר עומק ונפח לטבעת שלך.
מיחזר תכשיטי יהלומים
כאשר מנסים לגרום ליהלום להיראות גדול יותר, אנשים רבים בודקים תכשיטים אחרים כדי לעזור לעשות את העבודה.לדוגמא: זוג עגילים ישן יכול לשמש כיהלומים לאבני צד. ניתן לנסות טבעת שלוש אבנים, ליצור גשר מותאם אישית על הטבעת הקיימת שלך כדי ליצור תכשיט חדש ויפהפה.
שבץ את היהלום גבוה
יהלום משובץ גבוה יושב מעל הטבעת ולא בתוכה, מה שעוזר ליהלום לבלוט מבלי להיבלע על ידי הטבעת. שיבוץ גבוה של אבן יאפשר ליותר אור להיכנס מכל זווית, מה שיגרום ליהלום להיראות גדול יותר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן