ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות טבעת אירוסין בין 5000 – 10000 שח


איך לקנות טבעת אירוסין בפחות מ– 10000 שח
לפי פרסומי תעשיית תכשיטי היהלומים "בערך 70% מכלל המשיבים הוציאו בין 5,000 ל– 15000 שח על טבעת", מה שהופך תקציב של 10000 שח או פחות לסביר מאוד.
המלצה:
למרות שלא תוכלו לקנות יהלום גדול בתקציב בטווח של עד 10000 שח . הרי שתקציב זה בהחלט מספיק כדי לקנות טבעת אירוסין יפה.
לקבלת התמורה הטובה ביותר לכסף, אנו ממליצים לחפש יהלומים בטווח של 0.45 עד 0.65 קראט. לעתים קרובות ניתן לקבל יהלום גדול יותר באותו תקציב על ידי בחירת צורת חיתוך שאינה עגולה, שכן החיתוך העגול הוא כמעט תמיד צורת היהלום היקרה ביותר .במה שקשור לטבעת, עדיף לבחור טבעות סוליטר, מכיוון שהן נותנות את התמורה הטובה ביותר לכסף. זהב 14K הוא הבחירה הטובה ביותר, נותנת עמידות ומראה טוב במחיר נמוך מזהב 18K, פלטינה או פלדיום.
לבסוף, ודא שאתה קונה את הטבעת מספק מהימן. רצוי חבר בורסת היהלומים .
מחפש טבעת אירוסין ב-10000 שח או פחות? אתה לא לבד. העלות הממוצעת של טבעת האירוסין היא 8000 שח
אם קיבלת את ההחלטה להציע נישואין לבת הזוג שלך, אתה מתמודד עם מה שנראה לעתים קרובות כתהליך בלתי אפשרי מציאת וקניית טבעת האירוסין הנכונה, מבלי לחרוג מתקציבך.

ברגע שאתה לומד את המאפיינים העיקריים שיש לחפש ביהלום, כמו גם את המקומות הטובים ביותר לקנות טבעות אירוסין במחירים סבירים, התהליך הופך לקל משמעותית, ומאפשר לך למצוא טבעת שתואמת את טעמה של ארוסתך לעתיד.

המדריך שלנו בוחן הן את הגורמים האיכותיים הנלווים לטבעת אירוסין יהלום, כגון ניקיון, צבע, חיתוך ומשקל קראט, והן גורמים מעשיים כמו היכן תמצאו את התמורה הטובה ביותר לכסף.

האם ניתן לקנות טבעת אירוסין באיכות טובה ב-5000 עד 10000 שח ?

התשובה היא : כן (תלוי בגודל היהלום)

יהלום איכותי של חצי קראט בטבעת סוליטר זהב צהוב 14K, אמור לעלות כ-,10000 שח (כולל מעמ) . עם זאת חשוב שהציפיות יהיו ריאליות. בתקציב זה אפשר למצוא יהלום מדהים ואלגנטי. אם כי תצטרך לעשות פשרות במונחים של כמה ממאפייני היהלום, במיוחד משקל הקראט שלו.
כפי שהסברנו ביתר פירוט במדריך שלנו למשקל קראט יהלום,מחיר היהלומים עולה באופן אקספוננציאלי ככל שהיהלום גדול יותר. המשמעות היא, למשל, שמחיר יהלום 1 קראט הוא הרבה יותר מכפול מזה של יהלום 0.50 קראט.
המפתח לקבלת התמורה הטובה ביותר לכסף בטבעת אירוסין יהלום הוא להוציא כמה שיותר על הגורמים שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על מראה היהלום, כל זאת תוך הוצאה קטנה ככל האפשר על אלה שלא.
כדי לעזור לך לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף ולמנוע חריגה מתקציבך, כל היהלומים שהמלצנו במדריך זה הם מתחת ל-1 קראט.
טווח מידות זה הוא חשוב בכל הנוגע לתמורה לכסף. על ידי בחירת יהלום קטן מ-1 קראט, תוכל להוציא יותר מהתקציבך על דברים כמו איכות חיתוך וטבעת יפה ליהלום.
התוצאה תהיה טבעת אירוסין יפה יותר, והכל במחיר סביר שלא קורע את הכיס

כללים לקניית טבעת אירוסין
1.
קנה את טבעת האירוסין שלך מחבר בורסת היהלומים
2.
בחר רק ביהלום בחיתוך מצוין או טוב מאד
3.
בחר יהלום נקי לעין לא מושלם
4.
קנה רק יהלומים עם תעודת GIA
5.
לטבעת קנה זהב 14K

קנה את טבעת האירוסין שלך מספק שהינו חבר בורסת היהלומים
אנו ממליצים לקנות טבעות אירוסין רק מחבר בורסת היהלומים. כפי שהסברנו במדריך שלנו , תמיד תשלמו יותר אם תרכשו טבעת אירוסין בחנות.
לגבי ספקים,קנו מחברי בורסה הכפופים לתקנון מחמיר ובעלי מבחר גדול של יהלומים וטבעות והכל במחירים מאוד תחרותיים ושירות מעולה.

בחרו רק ביהלום בחיתוך מצוין או אידיאלי
כל היהלומים נלטשים לצורה מסוימת. האיכות של חיתוך יהלום מתייחסת למידת החיתוך והליטוש שלו. ככל שאיכות החיתוך תהיה טובה יותר, כך היהלום ייראה יפה יותר וינצנץ חזק יותר בחשיפה לאור.
למרות שבחירה ביהלום ממוצע או חתוך גרוע עשויה להיראות כדרך קלה לחסוך כסף, לא כך הדבר. כן, אתה תשלם פחות. עם זאת, תקבל בסופו של דבר יהלום שכמעט ולא יהיה בוהק, כלומר הוא בקושי ינצנץ אפילו כשהוא נחשף להרבה אור.
בחר יהלום נקי לעיין, לא מושלם
כל היהלומים המשמשים לטבעות אירוסין ותכשיטים אחרים מדורגים בניקיון והצבע שלהם. ציונים אלה מתייחסים לעד כמה חסר צבע(כמה שיותר לבן) ונקי מפגמים יהלום נראה, כאשר הוא נצפה בהגדלה במעבדת דירוג גמולוגית.
בניגוד לאמונה הרווחת, אתה לא צריך לחפש יהלום עם צבע או ניקיון מושלמים. יהלומים עם ציוני צבע וניקיון טובים מאוד הם יקרים , כלומר בסופו של דבר תשלם יותר עבור תכונות שלעולם לא תבחין בהן בעין.
במקום זאת, אנו ממליצים לבחור ביהלום נקי לעין, כלומר יש לו את דרגות הניקיון והצבע הנמוכות ביותר שעדיין נראים מושלמים במבט בעין בלתי מזוינת.
לאחר מכן, באמצעות הכסף שחסכת על ידי אי בחירת יהלום עם צבע או ניקיון מושלמים, תוכל להרשות לעצמך אבן גדולה יותר עם חיתוך באיכות גבוהה יותר.

קנה רק יהלומים עם תעודה של GIA
אנו ממליצים לקנות רק יהלומים בעלי תעודה של GIA. זהו גוף הדירוג האמין ביותר בענף. ניתן לסמוך על התעודות שלו במה שקשור לאיכות החיתוך של היהלום, הצבע, הניקיון ומאפיינים אחרים. יהלומים עם תעודות ממעבדות אחרות אינם אמינים באותה מידה, לכן אנו ממליצים להתרחק מהן. גם אם התעודות הללו אומרות שליהלומים יש דירוגים "טובים יותר", הם לרוב דירוגים מנופחים בהשוואה למה שה-GIA נותן ליהלום.

GIA certificate sample

לטבעת קנה רק זהב 14K
רוב ספקי טבעות אירוסין מציעים טבעות אירוסין במגוון מתכות. בדרך כלל תוכל לבחור בין 14K או 18K זהב לבן, ורד או צהוב, כמו גם מתכות כגון פלטינה ופלדיום.
אם התקציב שלך לטבעת אירוסין הוא בטווח של עד 10000 שח בדרך כלל כדאי להגביל את החיפוש לטבעות זהב 14K בלבד.
זהב 14K נותן את התמורה הטובה ביותר מבין מתכות טבעת האירוסין. היצמדות לזהב 14K מפנה חלק גדול יותר מהתקציב שלך להוצאה על יהלום מרכזי מרשים ויפה.

קניית טבעת אירוסין ב-6000 שח

למרות שבנקודת המחיר הזו, מבחר היהלומים והטבעות יהיה מוגבל למדי, עדיין תוכל לרכוש טבעת יפה שתיראה מדהים על האצבע של בת הזוג שלך.
לדוגמה, יהלום עגול בחיתוך מעולה בגודל 0.43 קראט, צבע I, ניקיון SI1, שבץ אותו בטבעת סוליטר קלאסית והרי לך טבעת ב 6000 שח
המפתח לתהליך זה, כפי שציינו בעבר, הוא להתמקד בחלקי היהלום שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על המראה והמחיר שלו, כל זאת תוך מזעור אלו שעולים יותר אך אין להם השפעה משמעותית על הנראות שלו.
קנה טבעת סוליטייר
בתקציב של 6000 שח, כמעט כל הטבעות של פאווה, הילה ואבני צד יהיו יקרות בצורה בלתי רגילה.
אי לכך, אנו ממליצים לקנות טבעת סוליטר.טבעת סוליטייר נראית אלגנטית ויפה. מכיוון שיש לה עיצוב פשוט למדי, היא חסינה במידה רבה בפני טרנדים, כלומר זוהי אופציה נצחית שתיראה טוב בעוד 20 שנה בדיוק כפי שהיא נראית היום.
בגלל הפשטות שלהןטבעות סוליטר משתלמות מאד.
בחירת טבעת סוליטר פירושה שתוכל להקצות יותר מהתקציב שלך לקניית יהלום באיכות גבוהה. בבחירת טבעת סוליטר פשוטה ודקה יחסית, ניתן לתת מראה גדול ליהלום קטן.

חפשו יהלומים מעט מתחת לטווח של 0.50 קראט
בתקציב של 6000 שח תמצא את התמחור הטוב ביותר ביהלומים בטווח של 0.45 קראט. רבים מיהלומים הללו זולים משמעותית מיהלומים חצי קראט, עם הבדל קטן או ללא הבדל במראה.
ההבדל בגודל בין יהלומים אלו הוא מזערי.
לעתים קרובות ניתן לחסוך כסף על ידי בחירת יהלום לא עגול. צורות כמו חיתוך נסיכה וחיתוך רדיאן נותנים תמורה טובה יותר לכסף, ומאפשרות לך להגדיל את הגודל מבלי לבזבז הרבה יותר על האבן המרכזית שלך.
הימנע מתשלום יתר עבור ניקיון או צבע
ניקיון וצבע יכולים להעלות משמעותית את מחיר היהלום, כל זאת ללא הבדל משמעותי במראהו.
בטווח המחירים של 6000 שח, בדרך כלל כדאי להתרכז בטווח הצבעים H עד J ליהלומים עגולים בזהב לבן, או טווח K עד M לזהב צהוב או ורד.
בכל הנוגע לניקיון, קניית יהלום מתחת ל– 1 קראט היא למעשה יתרון, מכיוון שמשטח קטן יותר של יהלום מקשה לראות פגמים. לרוב, דרגת ניקיון VS2 או SI1 (או אפילו SI2) תספיק כדי לקבל יהלום נקי לעין בגודל הזה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן