ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות טבעת אירוסין בעיצוב “הילה” עם יהלום מרכזי במודל “פרינסס”מרובע- בתקציב עד 25000 שח

איך לקנות טבעת אירוסין בעיצוב “הילה” עם יהלום מרכזי במודל “פרינסס”מרובעבתקציב עד 25000 שח
בחירת טבעת האירוסין שלך יכולה להיות מהנה ומענינת. האפשרויות הן בלתי מוגבלות. תמיד קיימת אפשרות לעצב סגנון טבעת משלך. אם אתה רוצה להקל על עצמך אתה יכול לבחור במודל קיים. כך, אתה יודע איזה יהלום אתה צריך והתהליך הופך מהיר יותר.
אחד הקוראים שלנו בחר טבעת מדהימה של "הילה" (יהלום מרכזי המוקף ביהלומים קטנים )מפוצלת, ובאבן מרכזית בחיתוך נסיכהפרינסס
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
היי, התחלתי לחפש טבעת אירוסין ומכיוון שלא היה לי שום רקע בתחום, מצאתי את האתר שלך מועיל מאוד.
אני מחפש
טבעת אירוסין במודל הילה ויהלום בצורת Princess בזהב לבן 14 קרט

 

אשמח לקבל עצה איזו אבן כדאי לקנות. אם אני מבין את הקריטריונים באתר שלך, אני צריך להסתכל על הדברים הבאים:
צבע: G—I (כלומר G H I )
ניקיון: SI1-SI2
אבן מרכז אפשרית 1 קרט
תקציב: עד 25000 שח
תודה על זמנך."
קונה זה נקט בגישה מצוינת לחיפוש היהלומים. הוא בחר את הצבע והניקיון הנמוכים ביותר האפשריים כדי שהיהלום יראה טוב. הרבה אנשים נוקטים בגישה הבטוחה יותר ועוברים באופן מיידי לדרגות צבע וניקיון גבוהות מאוד כדי למנוע בעיות אפשריות. אנו לא אוהבים גישה זו. מאחר ומדובר בבזבוז כסף על פרמטרים שאף אחד לא יוכל לראות.

 

בתמונה למטה :טבעת במודל "הילה" עם 2 זרועות ויהלום פרינסס במרכז


יהלומים בחיתוך פרינסס נעשים פופולריים יותר ויותר כי הם פשוט מדהימים. הצורה הריבועית המושלמת עם קצוות חדים והרבה ברק אינה דומה לשום צורת יהלום אחרת. יש יתרונות וחסרונות לכל צורה ולכן תמיד כדאי לבחור מה שאתם אוהבים.
הקורא בחר שני יהלומים ולא היו בטוח איזה מהם יהיה טוב ביותר. הוא בחר שני מודלים של נסיכות בצבע I, בואו נדבר קודם על הצבע.
פרינסס צבע
צבע I ליהלומים בחיתוך נסיכה בדרך כלל טוב. עם זאת, הקורא בחר בטבעת הילה, מה שהופך את זה למעט יותר מסובך. מכיוון שהאבן המרכזית מוקפת ביהלומים קטנים יותר, יש סיכוי גדול שיהלום בצבע I ייראה צהבהב בהשוואה אליהם. לכן אנו ממליצים לקנות צבע G/H כדי להבטיח שזה לא יקרה.
פרינסס ניקיון
הם בחרו יהלום ניקיון SI1 אחד ואחד עם דרגת ניקיון VS1. כשמסתכלים על היהלומים בפני עצמם, הם נראים יפה מאוד. עם זאת, תמיד כדאי לבדוק גם את התעודה. דרוג ה-GIA ל יהלום SI1 הראה פגם גדול מאד על שולחן היהלום

זו בעיה גדולה (למרות שבקושי ניתן לזהותו בעין) מכיוון שהפגם ישפיע לרעה על שבירת האור ועל הברק.
דבר נוסף שכדאי תמיד לבדוק במודל נסיכה הוא התכלילים בפינות. מכיוון שליהלומים בחיתוך נסיכה יש פינות חדות, כל פגם שמופיע שם מגדיל את הסיכוי לשבירת הקצה כאשר הוא פוגע במשהו.
פרינססעבודה
הקורא עשה עבודה נהדרת בבחירת יהלומים חתוכים היטב. לא רק שפרופורציות העומק והשולחן היו בטווח הנכון, אלא שאף אחד מהיהלומים לא היה בעל כתר שטוח שיכול להשפיע על הברק באופן משמעותי. אפשר לומר בבטחה שהם עשו עבודה מצוינת בקריאת החומר באתר שלנו ולמדו ממנו.
פרינסס מחיר
כשצריך לעלות בצבע כדי להתאים את היהלום לטבעת הילה, זה אומר לשלם יותר עבור היהלום. לפעמים, ניתן להימנע מכך אם מחפשים נכון. כשמחפשים יהלום 1 קראט, אין צורך להתחיל בסימן 1 קראט בפועל. יהלומים שנמצאים מעט מתחת ל-1 קרט ייראו בדיוק כמו 1 קרט ויעלו הרבה פחות. אז עשה לעצמך טובה וחפש, נניח 0.90 ct ומעלה ותראה מה אתה יכול למצוא.
ההמלצה שלנו
יהלומים בחיתוך נסיכה הם צורה מושלמת לטבעת אירוסין יוצאת דופן. למי שאוהב קצוות חדים וצורות ריבוע מושלמות, זו הטבעת. אם תימנע מפגמים בפינות של חיתוכי נסיכה, תוכלי לקבל יהלום יפהפה ועמיד.
ומכיוון שאנו יודעים שיש אלפי יהלומים לבחירה, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת ואנו נעזור לך בכל

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן