ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך לקנות שרשרת או תליון עם יהלומים

איך לקנות שרשרת או תליון עם יהלומים שרשראות היהלומים הטובות ביותר לשנת 2023
מעט מאוד תכשיטים משתוים ליופיה של שרשרת יהלומים משובחת. שרשראות הן בין האביזרים האלגנטיים והרבתכליתיים ביותר, ומהווים מתנות נצחיות למישהו מיוחד בחייך. מאחר ויש הרבה סגנונות, לא קשה למצוא את שרשרת היהלומים המושלמת שתתאים למה שהיא אוהבת.
ריכזנו עבורכם מדריך שיעזור לכם לבחור את שרשרת היהלומים הנכונה.

שרשרת קלסית טניס עם 10 קרט יהלומים

כמה עולה שרשרת יהלומים
העלות של שרשרת יהלומים היא החל מ-$2000, ועד $36,000. ניתן לשלם הרבה יותר עבור יהלומים מיוחדים במינם. לדוגמה, ב-2018, שרשרת תליון יהלומים במשקל 33.25 קראט נמכרה במכירה פומבית על ידי סותביס במחיר מוערך של 5 מיליון דולר

עלות השרשרת היא פונקציה של כמות, משקל ואיכות היהלומים המשובצים בשרשרת.

בתמונה: יהלום של 1 קרט 

מחיר היהלומים תלוי במגוון גורמים. הגורם המשמעותי ביותר הוא איכות היהלום (או היהלומים). חיתוך, צבע,ניקיון ומשקל מרכיבים את קריטריוני ההערכה ליהלום איכותי. אם אתה קונה שרשרת עם יהלום גדול, או נקי ברור שהמחיר יהיה גבוה יותר.
לאיכות החיתוך יש את ההשפעה הגדולה ביותר על יופיו של יהלום. ככזה, בדרך כלל עדיף לתת עדיפות לאיכות החיתוך, ואז לבחור יהלום במשקל קראט שאתה אוהב וללא פגמים או צבע גלויים. בחירה זו יכולה להקנות לך שרשרת יהלומים מהממת במחיר סביר.
איכות החיתוך היא הגורם הנותן את האש, הניצוץ והברק ליהלום.
המחיר תלוי גם במספר היהלומים המופיעים בשרשרת. שרשראות רבות עשויות מכמה אבנים, מה שיגרום לרוב למחיר גבוה יותר. דוגמאות לכאלה הן שרשרת היהלומים משלוש אבנים ותליון ההילה הכולל שמונה יהלומים סביב אבן מרכזית אחת.
עם זאת, זה לא תמיד המקרה, מכיוון ששרשרת תליון סוליטר 1.75 קראט מאבן אחת עשויה לעלות עשרות אלפי דולר, בשל גודלו ואיכותו של היהלום.
האיכות והחומר של השרשרת ישפיעו גם על המחיר הסופי, אם כי לא כמו היהלום עצמו. זהב 14K בדרך כלל יהיה זול יותר, בעוד שזהב 18K או פלטינה יוסיפו לעלות השרשרת.
לסיכום, העלות של שרשרת יהלומים יכולה לנוע בטווח מחירים גדול ותלויה בתקציב האישי שלכם. אבל באופן כללי, שרשרת איכותית אך זולה תעלה איפשהו בין 2000 ל-8000 דולר.

בכל פעם שאתה קונה תכשיטים משובחים, כמו שרשרת יהלומים, חיוני שתקנה אותם במקום הנכון. קנייה מספק לא אמין מגדילה את הסיכוי שתשלם יותר מדי עבור תכשיטים באיכות נמוכה או יהלומים עם תעודות גרועות.
אנו ממליצים לקנות תכשיטים מחבר בורסת היהלומים. חבר בורסה כפוף לתקנון מחמיר אי לכך יתן לכם מוצר טוב במחיר הוגן.

סוגי שרשראות יהלומים
להלן כמה שרשראות יהלומים

  • תליון יהלומים משלוש אבנים מסמל את העבר, ההווה והעתיד מעוצב בזהב לבן 18 קראט , שלושה יהלומים בגודל מדורג משובצים בשיניים משותפות המאפשרים ניצוץ מירבי.

  • הכירו את הדור החדש של תכשיטי יהלומים. היהלומים משוחררים מטבעת המתכת והם מחוברים באמצעות מוטות המאפשרים לאור להיכנס ליהלום ומוסיפים תנועה מיוחדת.

  • תליון יהלומים משלוש אבנים זה כולל שלישיית יהלומים בחיתוך כרית ומשובץ בצורה מושלמת בפלטינה עם שרשרת כבלים תואמת, מתנה פשוט קלאסית.

    שרשרת סוליטר יהלום

Platinum Scallop basket diamond pendant James Allen

תליון סוליטר הוא סגנון אלגנטי וקלאסי. מורכב מאבן משובצת בקצה שרשרת (בדרך כלל ארבע שיניים, שש שיניים הוא גם סגנון מאוד פופולרי ), מתאים כמעט לכל דבר. השיבוץ הפתוח מאפשר להרבה אור להיכנס ליהלום, מה שנותן לשרשרת ברק מדהים.


שרשרת לב יהלומים

Diamond Open Heart Pendant from Blue Nile

תכשיטי יהלומים הם סמל לאהבה, ומה מייצג אהבה טוב יותר מאשר צורת לב. שרשרת יהלומים בצורת לב היא סמל נצחי ומרגש לחיבה.

שרשרת יהלום צף

שרשרת יהלום צף עם הילהOpen Halo Pendant from Brian Gavin

שרשראות צפות דומות לסגנון הסוליטר, בדרך כלל אבן בודדת תלויה על שרשרת עדינה. הסגנון פשוט אך אלגנטי, יכול לעבוד עם יהלומים גדולים או קטנים. אם אתה רוצה משהו קצת יותר בוהק, סגנון הילה נותן זוהר גדול יותר מאשר רק יהלום בודד בפני עצמו.

Three-Stone-Drop-Diamond-Pendant from Blue Nile

סגנון שלוש אבנים דומה לשרשרת צפה אך בולט יותר. כפי שהשם מרמז, הוא משובץ בשלושה יהלומים התלויים מהשרשרת, זה לצד זה או אנכית בסגנון "טיפה". שרשרת משלוש אבנים עם חיתוכי יהלומים איכותיים יכולה להיות מדהימה.

שרשרת יהלומים בסגנון "טניס"

Tennis Necklace from Blue Nile

שרשרת טניס כוללת יהלומים רבים משובצים סביב השרשרת, לרוב מסביב. שרשרת טניס יכולה להיות האולטימטיבית בתכשיטים יוקרתיים
מאחר והשרשרת מורכבת מהרבה יהלומים, שרשרת טניס איכותית תגיע בדרך כלל עם תג מחיר גבוה מאד.
שרשרת קולר יהלום
סגנון הצ'וקר הוא מודרני יותר, כאשר השרשרת נלבשת כך שתתאים יותר לצוואר מאשר שרשרת טניס. עם זאת, כמו שרשרת טניס, צ'וקר משובץ ביהלומים מסביב יגיע במחיר גבוה יותר מאשר שרשרת התליונים הרגילים
שרשרת יהלומים רוקדת
תכשיטי "רוקדים" הם סגנון ייחודי, שבו היהלומים משובצים בצורה המאפשרת להם לתפוס אור מכיוונים שונים ולהיראות כאילו הם זזים, או רוקדים. התוצאה היא תכשיט מסנוור שיכול בקלות לגנוב את ההצגה.
צורות שיבוץ שרשרת יהלומים
את הסגנונות הנ”ל, תוכל לקבל בשיבוצים שונים, שיעשו את ההבדל במראה השרשרת שלך.
לשרשרת סוליטר קלאסית הכוללת אבן אחת, שיבוץ שינים פופולרי, מכיוון שהוא מאפשר להרבה אור להיכנס ליהלום ולשפר את הברק שלו. שיבוץ השיניים מהווה "סל" שמחזיק את היהלום
ניתן לקבל סלסלה כזו שבה הסל משובץ קרוב יותר ליהלום.
נפוצה גם היא מסגרת , כאשר מתכת עוטפת את היהלום במלואה, מה שהופך אותו למאובטח ועמיד יותר. שיבוץ הילה עם יהלומים קטנים יותר המקיפים אבן מרכזית אחת, מה שיוצר ניצוץ מדהים.
גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת שרשרת יהלומים
בנוסף למה שרשום לעיל, עליך לקחת בחשבון את השרשרת אורך, סגנון וחומר.

ניתן להשיג שרשראות בזהב 14K, זהב 18K או פלטינה. פלטינה עמידה יותר, אבל מחירה גבוה יותר ולרוב לא שווה את זה. שרשראות זהב 14K ו-18K עמידות מספיק, סבירות יותר ועדיין נראות יפהפיות.
ניתן לקבל אפשרויות שונות לאורך השרשרת. האורכים הנפוצים ביותר הם 16 אינץ' או 18 אינץ', אם כי עבור סגנונות מסוימים, השרשרת באורך של 30-36 אינץ'. ברוב המקרים, כדאי להישאר עם שרשרת בגודל 16 אינץ' או 18 אינץ', אם כי כדאי לשקול את הסגנון של העונדת ואיזה סוג שרשרת היא עונדת בדרך כלל .

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן