ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך ניתן להעריך את הקוטר של טבעת יהלום במודל הילה ? (יהלום מרכזי המוקף גלגל יהלומים)

איך ניתן להעריך את הקוטר של טבעת יהלום במודל הילה ? (יהלום מרכזי המוקף גלגל יהלומים)

להלן שאלה שקורא שלח לנו:

"אני וארוסתי שוקלים לרכוש טבעת הילה מותאמת אישית. אנו תוהים כיצד להעריך את קוטר ההילה של טבעת היהלום אם היא משובצת ביהלום בטווח של 1.30 קראט. היינו רוצים שהאבן המרכזית תהיה נקייה לעין. אנחנו גם תוהים מה המשמעות של ההתייחסות ל-" SELECTED Melee" בתיאור הטבעת. תוכל לפרט על זה? תודה."
בחירת יהלום לטבעת הילה (יהלום מרכזי המוקף גלגל יהלומים)
אני חושב שיהלום של 1.30 קרט ניקיון VS-2 בצבע H יהיה מושלם עבורך! ניקיון VS-2 מבטיח שהיהלום יהיה נקי לעין מנקודת תצפית עליונה. צבע H הולך להיראות מעולה ודי לבן כשהוא משובץ בזהב לבן 14 קראט, למעשה סביר להניח שהוא יהיה יותר לבן כשהזהב ישתקף בכל גוף היהלום. חשוב שהיהלום יהיה לטוש מעולה.
הערכת הקוטר של טבעת הילה:
על פי מסמך איכות היהלומים (DQD) שהונפק על ידי מעבדת ה-American Gem Society (AGSL) מידותיו של יהלום של 1.3 קרט הם בערך 7 *4 מילימטרים. 7 ממ הינו הקוטר החיצוני של היהלום. 4 ממ הינו העומק או הגובה של היהלום.
רוחב הגלגל עם היהלומים המקיף את היהלום המרכז הינו 2-2.5 ממ.

כלומר ס”ה הקוטר הנראה לעין כאשר גלגל היהלומים מתאחד עם האבן המרכזית הוא בין 9 ל 10 ממ שווה ערך ליהלום של 3.5 קרט. במילים אחרות גלגל היהלומים יוצר אשליה אופטית המגדילה את היהלום המרכזי כמעט פי 3 !!!!!
אגב,עלות יהלום של 3.5 קראט, H, VS-2 יכולה להגיע ל250000 שח (מאתיים וחמישים אלף)

המונח MELLE משמש לתיאור יהלומים בחיתוך עגול ששוקלים פחות מ-0.20 קראט או חמישית קראט. כמו ביהלומים עגולים גדולים יותר בחיתוך עגול,יהלומים אלו מלוטשים בטווח רחב של איכויות חיתוך. חלק לא מבוטל מהם לטוש באיכות ירודה.
SELECTED MELEE
לטושים באותם סטנדרטים מדויקים כמו יהלומים עגולים גדולים ונותנים את אותם ביצועי אור כמו יהלומים גדולים יותר . זה מבטיח שיהלומים הקטנים המשובצים בטבעת יספקו את אותם ביצועי אור כמו האבן המרכזית הגדולה יותר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן