ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך קונים יהלום עגול לטבעת אירוסין בתקציב של 20000 שח

איך לקנות יהלום עגול עם טבעת לא משובצת עד 20000 שח
רצונן של רוב הצעירות הוא לקבל יום אחד טבעת אירוסין. ברוב המקרים, הן חולמות על טבעת יהלום. התמונה הראשונה שאתה מדמיין היא טבעת בסגנון קלאסי עם יהלום בחיתוך עגול באמצע. ולמה? לא רק שסגנון הטבעת הזו מוצג בכל אימוג'י, סרט אנימציה או תמונות מצוירות, אלא שחיתוך עגול הוא גם צורת היהלום הפופולרית ביותר בעולם.
אחד הקוראים שלנו שאל אותנו לאחרונה על טבעת כזו בתקציב של 20000 שח .
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
שלום לך,
אני מחפש יהלום סוליטר עגול במשקל 1 קראט עד– 20000 שח לא כולל טבעת.

ברצוני יהלום עם ניקיון טוב שפגמיו לא יראו לעין.
האם אתה ממליץ על טבעת זהב לבן 14K או 18K או פלטינה? האם עובי טבעת 1.5 מ"מ היא גודל טוב או שעלי ב– 2 מ"מ?
תודה רבה לך!"
את דרגת הניקיון שביקשו בהחלט אפשר למצוא במסגרת התקציב שלהם, כלומר עליהם לבחור ביהלום נקי לעין עם ניקיון SI.

לגבי המתכת, אנחנו מעדיפים זהב לבן על פני פלטינה. אבל בסופו של דבר זה תלוי ביהלום שהוא יבחר.

בעקרון זהב צהוב יתאים יותר לצבעי יהלום I J K –אלו הצבעים למסגרת התקציב שלהם.
כיצד לבחור יהלום בחיתוך עגול
יהלום מבריק בעל החזר אור מכסימלי הוא המפתח לטבעת אירוסין יפה. אם האבן המרכזית היא עמומה וחסרת חיים, לא יהיה לה את אפקט הוואו שכולם מחפשים. מכיוון שהיהלום בחיתוך עגול הוא צורת היהלום המבריקה ביותר, חשוב לדעת מה לחפש.
להלן סיכום קצר של הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לחפש:
חיתוך יהלום: יהלום בחיתוך עגול הוא הצורה היחידה ש-GIA נותנת לה ציוני חיתוך מה שמקל על הדברים. אם תקנה ציון חיתוך מעולה או טוב מאד, אתה בדרך הנכונה ליהלום יפהפה.
ניקיון יהלום: התחל את החיפוש שלך בדרגות SI2 עד SI1 . ניתן למצוא יהלומי SI נקיים לעין, במיוחד במשקלי קראט קטנים יותר. כל ניקיון מעל SI1 ייראה אותו הדבר בעין בלתי מזוינת אבל יהיה לו תג מחיר גבוה יותר.
צבע יהלום: לטבעת סוליטר, יהלום בחיתוך עגול בצבע I או בצבע J הוא האפשרות הטובה ביותרביחס לתקציב. צבעים גבוהים יעלו לך הרבה יותר.
תעוד יהלומים: יש הרבה מעבדות לדירוג אבל לא כולן מהימנות. הגבל את החיפוש ליהלומי GIA . כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו יהלום בדירוג מדויק.

מה עדיף: זהב לבן או פלטינה. יש יתרונות וחסרונות לכל סוג, תלוי מה אתה אוהב ורוצה.
אם שואלים אותנו, היינו ממליצים על זהב לבן על פני פלטינה. הסיבה היא הפער העצום בעלויות. כפי שציינו במאמר שלנו בנושא מתכות טבעות ,הרי שזהב לבן צריך לצפות מחדש כל כמה שנים ומאידך יש ללטש את הפלטינה מידי פעם בגלל השריטות. בסופו של דבר, פלטינה עולה לך יותר בהתחלה ולא חוסכת לך כסף בטווח הארוך.
כשמדובר בסוגי זהב , ישנם שניים המשמשים לתכשיטים יוקרתיים: 14 קראט ו-18 קראט. אנחנו אוהבים יותר זהב 14K מכיוון שהוא מעט זול יותר ועמיד יותר . אם בוחנים את שניהם אחד ליד השני, לא ניתן להבדיל ביניהם.
אפשרויות לקניית יהלומים בתקציב של 20000 שח
ישנן כמה אפשרויות לקנות יהלום לטבעת אירוסין ב20000 שח . ניתן לקנות יהלום 1.01 קראט J-SI2  או יהלום 1.01 קראט K SI1 . שניהם יראו מצוין.מדובר ביהלומים עם תעודות טובות של GIA.(לא כל יהלום שיש לו תעודה של GIA מוגדר כיהלום טובהפרמטרים בכל תעודה חייבים להיות בטווח אידאלי)
סיכום
בתקציב של 20,000 שח, תוכל לקבל טבעת מהממת. אם תבחר את הצבע והניקיון הנכונים ותעודה טובה של GIA יחד עם צבע הזהב הנכון והרי לך שילוב מנצח

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן