ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

איך קונים יהלום צהוב -FANCY YELLOW – לטבעת אירוסין

איך קונים יהלום צהוב (FANCY YELLOW) בחיתוך כרית או רדיאן .
יהלומים בטבעות אירוסין הפכו לסטנדרט ברחבי העולם. רוב האנשים בוחרים ביהלום בעת תכנון הצעת הנישואין שלהם. כמעט כל אישה מאחלת לעצמה שיום אחד היא תקבל יהלום בטבעת אירוסין. ליהלומים יש מראות רבים ואין שניי יהלומים שנראים זהה מה שמאפשר לכל טבעת אירוסין להיות בעלת פוטנציאל יחודי.
מלבד ההבדלים בחיתוך, יהלומים הם גם שונים בצבע. רובם חסרי צבע(לבנים), אבל לנדירים יותר יש צבע מיוחד. במקרה זה, אחד הקוראים שלנו פנה אלינו וביקש יהלום צהוב חזק.
להלן המייל המקורי של הקורא:
"
אני בתהליך של קניית טבעת אירוסין אנחנו מאוד אוהבים את היהלומים הצהובים .
אני רוצה יהלום יפה ומוכן לשלם מחיר הוגן. התקציב הוא בסביבות 100000(מאה אלף) שח. אני מחפש כיוון לגבי גודל/מפרט יהלום להתחיל איתו, ואז להזמין טבעת .
אני חושב שה-Cushion (כרית) נראה הכי מתאים.
הרבה תודות.”
בחירת יהלום צהוב שונה במקצת מאשר בחירת יהלום חסר צבע (לבן). צריך לשים לב לעוצמת הצבע כמו גם למאפיינים הרגילים האחרים, כגון חיתוך יהלום וניקיון. תלוי מה אתה אוהב, הצבע יכול להיות צהב בהיר מאוד או צהב מאוד כהה. נסביר זאת ביתר פירוט להלן.
כיצד לבחור יהלום צהוב
יהלומים צבעוניים יכולים להיות אדומים, כחולים, סגולים, ורודים או כמעט כל צבע שאתה יכול לחשוב עליו. אולם הנפוץ ביותר הוא צהוב.
יהלומים צהובים הם פשוט מהממים. הם גורמים לכל תכשיט להיראות מדהים. לא משנה אם תבחר ביהלום הצהב להיות במוקד המרכזי באמצע או מספר יהלומים צהובים קטנים בצד. בכל מקרה זה יגרום לאבן המרכזית להראות עוד יותר טוב.
צבעם של הצהובים מדורג בצורה שונה מיהלומים לבנים. ללבנים יש סולם צבעי יהלום מ-D (חסר צבע לחלוטין) ועד Z (גוון צהוב מאוד ברור). מעבר לצבע Z מגיעים לקטע הצבעים המיוחדים. החל מעוצמת הצהוב ה"חלש", עד ל"לחזק כהה". ראה בתמונה למטה שמציגה את כל קנה המידה:

Yellow color diamonds - color intensity levels

בגלל הצבע הנראה לעין, יהלומים צהובים טובים למדי בהסתרת פגמים. ניתן לקנות יהלום צהוב עם יותר פגמים מאשר ביהלומים חסרי צבע. כולם ישימו לב לצבע המרהיב ולא יסתכלו מעבר לזה.
חשוב שתבחרו ביהלום נקי לעין. המשמעות היא שאין פגמים הנראים לעין בלתי מזוינת ללא צורך בזכוכית מגדלת. אנחנו תמיד אומרים לאנשים לא לבזבז כסף על יהלום נקי מכיוון שההבדל בין זה לבין יהלום עם דרגת ניקיון VS (ניקיון טוב)לא כל כך מורגש , אבל מחירו של הנקי הרבה יותרגבוה.

בחירת היהלום הצהוב הנכון
הקורא רצה יהלום בחיתוך כרית או חיתוך רדיאן עד 100.000 שח וטבעת בהזמנה אישית, בעלת מראה עתיק. המלצנו להם על מספר אפשרויות של יהלומים צהובים בין 2-2.5 קרט
בסופו של דבר הוא בחר ביהלום כרית צהוב 2.20 קראט.

בתמונה : יהלום פנסי יילו מימין קושן(כרית) –משמאל רדיאן

היכן ניתן להשיג טבעת בהזמנה אישית
תכשיטנים עושים הרבה טבעות כדי שכל אחד ימצא את מה שהוא רוצה. עם זאת, לחלק מהאנשים יש רצון לעשות טבעת מיוחדת.
בדרך כלל מומלץ לעשות את הטבעת במקום שקונים בו את היהלום .

סיכום
יהלומים צהובים הם תחליף מושלם ליהלומים חסרי צבע קלאסיים. ישנן עוצמות צבע רבות לבחירה וכל אחת מהן יכולה לשנות את המראה הכללי של טבעת האירוסין שלך. קח את הזמן , בדוק כמה שיותר אפשרויות וודא שאתה יודע מה אתה רוצה.
בחירת יהלום לטבעת אירוסין היא החלטה חשובה. אתה רוצה שהטבעת תשרוד לנצח ובן הזוג שלך יאהב אותה. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לעזרה בבחירת היהלום שלך, תוכל ליצור עימנו קשר ואחד המומחים שלנו ילווה אותך בתהליך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן