ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

בחירה נכונה של טבעת אירוסין

בחירה נכונה של טבעת אירוסין
מעט דברים משתווים לריגוש שבבחירת טבעת אירוסין. הוא מייצג אהבה, נאמנות ותקווה לעתיד משותף. כשמישהו מתחיל את המסע הזה, יש לו חשקים וצרכים מסוימים. זה לא רק מציאת טבעת; מדובר במציאת סמל מיוחד שתופס את מהות מערכת היחסים שלהם. אחד מהקוראים שלנו ביקש מאיתנו עצות לגבי קניית יהלום עבור בת הזוג שלו. הגישה הזהירה שלהם מראה שהם השקיעו מחשבה רבה בהחלטה.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
אנו מתחילים לחפש טבעת אירוסין, חברתי אוהבת נצנוץ וגודל. היא לא רגישה לצבע בכלל. מה דעתך על אבן של 1 קרט צבע K ניקיון VS2 בעבודה טובה עם GIA משובצת בטבעת זהב לבן.
הצעות נוספות? תודה מראש.”

לאחר שצפינו בבחירת היהלום של הקורא, ידענו מיד שהוא בחר ביהלום יפהפה. למרות שבדרך כלל לא היינו שמים יהלום בצבע K בשיבוץ זהב לבן, לא הייתה בעיה עם היהלום המרכזי למרות צבעו הצהבהב .
בואו נבדוק מדוע הבחירות שלהם ראויות לשבח בכל הנוגע לבחירת הטבעת המושלמת.

הבנת העדפות
החלק הראשון של ההודעה שלהם מראה לנו תובנה לגבי העדפותיו של בן הזוג קסם מנצנץ ושיקול משני לגודל, ללא רגישות מיוחדת לצבע היהלום. זה מראה שהקורא שלנו משלם על מה שהוא רוצה. הקורא מקדיש
תשומת לב רבה למה שהיא רוצה. הם דואגים למצוא טבעת שהיא תאהב. על ידי מתן עדיפות למה שהכי חשוב לה זוהר וגודל הם יודעים בדיוק מה לחפש, ומוודאים שהטבעת שהם בוחרים תשמח אותה.

A round cut solitaire engagement ring


האבן הנבחרת
היהלום הנבדק, בחיתוך עגול של 1 קראט עם צבע K וניקיון VS2, מייצג איזון בין איכות להעדפה. בעוד שחלקנו עשויים לתעדף יותר יהלומים חסרי צבע(לבנים), הקורא שלנו יודע שההתמקדות של בת הזוג שלו היא על זוהר וגודל. על ידי בחירה ביהלום בעל דרגת חיתוך מעולה, הם מבטיחים ביצועי אור מקסימליים (כלומר הרבה אש וברק). בנוסף, דרגת הניקיון VS2 מעניקה להם פגמים מינימליים שאינם נראים לעין בלתי מזוינת.הם מעשיים ויודעים שבן הזוג שלהם לא בררן מדי לגבי צבע, לכן יש להם יותר אפשרויות. במקום להתמקד בדברים כמו עד כמה היהלום חסר צבע, הם מייחסים חשיבות רבה יותר למה שבאמת אכפת לבן הזוג שלהם כמה הוא נוצץ וגדול. זה מראה שהם מבינים מה באמת חשוב בבחירת הטבעת המושלמת.
למי שמעדיף יהלומים ללא שמץ של צהבהבות, אנו מציעים לבחור ביהלום בדרגת צבע אחת גבוהה יותר. על ידי בחירה ביהלום בצבע I או J , תוכל לשמור על מחיר סביר תוך קבלת יהלום כמעט חסר צבע.

 

הטבעת שנבחרה
הקורא בחר בטבעת סוליטר זהב לבן 14K, בחירה נצחית המשלימה את הברק של היהלום מבלי להאפיל על זוהר שלו. הפשטות של העיצוב מדגישה את יופיו של היהלום.

Solitaire setting

לטבעת זהב לבן בדרך כלל נמליץ על יהלום עם דרגת צבע גבוהה יותר, כגון צבע J או I . שינוי בסוג המתכת לזהב צהוב 14K או ורדרד יעבוד בצורה מושלמת עם יהלום בצבע K ללא נראות של צבע צהבהב.

לסיכום
בחיפוש של הקורא למציאת טבעת האירוסין האידיאלית, כל היבט מהבנת העדפות בן הזוג ועד לבחירת יהלום וטבעת משקף גישה מתחשבת וקפדנית. על ידי מתן עדיפות לזוהר וגודל, תוך הקפדה על מגבלות תקציב וטעמים אישיים, הקורא עשה עבודה טובה.
אם אתה מוצא את עצמך במצב דומה, בין אם כבר בחרת יהלום ומחפש חוות דעת שנייה או שאתה עדיין בתהליך של בחירת אחד, אל תהסס לפנות אלינו. המומחים שלנו כאן כדי לסייע לך בכל שלב, כדי להבטיח תהליך קבלת החלטות נכון יותר

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן