ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

האם כדאי לשבץ יהלום בצבע J (צבההב קל) בפלטינה?

האם כדאי לשבץ יהלום בצבע J (צבההב קל) בפלטינה?
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
במקור חשבתי לקנות יהלום עגול של קראט אחד, משהו כמו צבע G, ניקיון VS-2, שלדעתי יהיה במבט על נקי ולבן. כשהבנתי שההתמקדות העיקרית של חברתי היא בגודל היהלום, ושלי היא באיכות חיתוך היהלום, אני מנסה למצוא יהלום אמצעי מתאים. יש לי כמה אפשרויות בטווח של 1.30 קראט, ניקיון SI-1 / VS-2, בצבע J. האם אתה ניתן לשבץ יהלום בצבע J בפלטינה? איך זה יראה?"
בץ יהלום בצבע J בשיניי זהב לבן או פלטינה, הוא ישתפר בדרגת צבע אחת. שבץ את אותו יהלום בצבע J בזהב צהוב או זהב ורדרד, והוא ירד בערך בדרגת צבע אחת. צבע המתכת ממנה עשויה הטבעת משתקף ביהלום.
כאשר בודקים יהלום מנקודת מבט עליונה, כל מה שאנשים רואים הוא את גורם הנצנוץ של היהלום. הוסיפו את כל הצבעים השונים שיהיו בחדר בזמן ענידת היהלום, ויהיה קשה עוד יותר לקבוע את צבע היהלום בפועל.
זו הסיבה שבכדי לקבוע במדויק את דרגת הצבע של יהלום, אנו מעריכים אותו כשהוא לא משובץ, מפרופיל צד, כשהוא יושב הפוך על מגש לבן. אם היינו מנסים להעריך את היהלום עם הפנים למעלה, הניצוץ של היהלום היה מונע מאיתנו לעשות זאת. אגב חדר הבדיקה חייב להיות שחור כהה, מואר רק במנורת GIA.
במקרה שלך הייתי ממליץ על היהלום של 1.3 קראט, צבע J ניקיון SI1 בעבודה מעולה.
יהלום זה מספק את משקל הקראט שחברתך רוצה. היא תוכל לספר לכל חבריה שהיהלום הוא 1.5 קראט. היהלום נותן את איכות החיתוך שאתה מחפש, וכן נפח גבוה ביותר של החזר אור. התפיסה שלנו לגבי צבע היהלום תשתפר על ידי שיבוץ היהלום בזהב לבן או שיניי פלטינה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן