ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת סוליטר מול טבעות אירוסין משלוש אבנים

טבעת סוליטר מול טבעות אירוסין משלוש אבנים

אחת השאלות הראשונות שאתה צריך לשאול את עצמך בקנית טבעות אירוסין היא האם אתה רוצה אבן אחת או שלוש. לאנשים מסוימים, החלטה זו תלויה באבן המרכזית שהם בוחרים. אחרים יודעים מה הם רוצים מיד. אם אתה בין הקונים שלא בטוחים איזה סגנון הם רוצים, זה בסדר. מדריך זה יסביר את ההבדלים בין שתי סגנונות טבעות האירוסין ויעזור לך לקבוע איזו אפשרות מתאימה לך.

 

מהי טבעת אירוסין סוליטר?
טבעות אירוסין עם אבן אחת וחישוק זהב רגיל מוכר כ"טבעת אירוסין סוליטר". מדי פעם, תכשיטנים משתמשים במונח טבעת אירוסין סוליטר כדי להתייחס לכל טבעת בעלת אבן מרכזית אחת, גם אם יש בה שיבוץ יהלומים קטנים. אנו מגדירים את כל טבעות האירוסין עם אבן בודדת כ"סוליטייר" כל עוד אין להן שיבוץ יהלומים נוספים גם אם יש להן שיבוץ על הסל.
טבעת אירוסין סוליטר היא טבעת שיש לה אבן חן מרכזית אחת. בגרסה המסורתית לא יהיו יהלומים או אבני חן אחרות בשום מקום אחר בטבעת, אם כי ישנם יוצאי דופן, כפי שהוזכר לעיל. זהו הסגנון המזוהה ביותר עם טבעת האירוסין הקלאסית עם יהלום. ניתן לייחס את הסגנון לתקופה הרומית העתיקה, אם כי האבנים היו לא חתוכות ולא מלוטשות.
טבעות אירוסין סוליטר הן נצחיות ולעולם לא ייצאו מהאופנה. העיצוב הפשוט מאפשר להתאים אותן בקלות לטבעות נישואין שונות, החל מטבעות פשוטות ועד לאפשרויות הראוו
תניות ביותר.

בתמונות למעלה : טבעת אירוסין 4 שיניים עם יהלום סגלגלאובל

בתמונות למעלה : טבעת אירוסין סוליטר עם יהלום בחיתוך רדיאן

בתמונות למעלה :טבעת שש שיניים סוליטר זהב צהוב עם יהלום עגול

מהי טבעת אירוסין משלוש אבנים?
טבעת אירוסין משלוש אבנים היא בדיוק כמו שהיא נשמעת טבעת עם שלוש אבנים. ישנם סוגים שונים של טבעות אירוסין משלוש אבנים, המאפשרות לך לבחור את אחת שמדברת אליך:
טבעות רגילות משלוש אבנים: ללא אבני הדגשה על הטבעת
טבעות רצועת ריצוף משלוש אבנים עם יהלומי הדגשה על הטבעת
טבעות שלוש אבנים מעורבות באבני חן: צבע אבנים מרכזיות ביהלום או אבני חן עם אבני צד חסרות צבע/קרוב לחסרות צבע או להיפך
הטבעות הפופולריות ביותר משלוש אבנים הן אלו שבהן האבן המרכזית היא המוקד העיקרי, בעוד שאבני הצד, הממוקמות משני צידי האבן המרכזית, קטנות יותר ומתאימות זו לזו. עם זאת, ישנן טבעות שלוש אבנים שבהן כל שלושת האבנים באותה גודל וצורה. טבעות אלו מכונות "טבעות טרילוגיה".
יש אנשים שבוחרים בטבעת אירוסין משלוש אבנים פשוט כי הם אוהבים את הסגנון יותר מאשר טבעת מאבן אחת. עם זאת, אנשים אחרים בוחרים בסגנון זה בגלל המשמעויות שהפכו קשורות לסגנון עם הזמן.
באופן מסורתי, טבעת אירוסין משלוש אבנים מסמלת את העבר, ההווה והעתיד של הזוג המאורס. האבן המרכזית הגדולה יותר מסמלת את ההווה של בני הזוג, בעוד ששתי האבנים הצדדיות מייצגות את העבר והעתיד שלהם. משמעות זו מזכירה לבני הזוג את ההיסטוריה היפה שלהם, את האהבה שהם חולקים ברגע זה ואת עתידם המרגש.
כמה משמעויות פחות נפוצות שנקשרו לטבעת אירוסין משלוש אבנים כוללות:
טבעת טרילוגיה: המכונה גם טבעת שילוש, חלק מהזוגות רואים בסגנון הטבעת הזה ייצוג של השילוש הקדוש. לפי משמעות זו, שלוש האבנים מייצגות את האב, הבן ורוח הקודש. זה קשור בדרך כלל לטבעת שבה כל האבנים שוות בגודלן.
חברות, אהבה ונאמנות: משמעות מודרנית יותר לטבעות האלה היא שהן מייצגות את שלושת אבני היסוד של מערכת יחסים חזקה.
משפחה:חלק מהזוגות רואים בסגנון הטבעת הזה ייצוג של המשפחה שלהם. זה פופולרי במיוחד אם לבני הזוג יש ילד.
בין אם אתה אוהב טבעות שלוש אבנים בגלל המשמעויות שמאחוריהן או שאתה פשוט אוהב את הסגנון שלהן, הן אופציה פופולרית לטבעות אירוסין בין מגמות האופנה של היום.

 

בתמונות למעלה : טבעת שלוש אבנים בחיתוך רדיאן

בתמונות למעלה : טבעת שלוש אבנים בחיתוך אמרלד

טבעת שלוש אבנים ספיר ויהלום סגלגל

סוליטר מול טבעות שלוש אבנים
אם אתה עדיין לא בטוח איזה סגנון מתאים לך? שקול כמה מההיבטים החשובים ביותר בקנית טבעת אירוסין: המחיר, כיסוי האצבעות והברק. להלן השוואה מהירה של שתי הסגנונות לכל קטגוריה.
מחיר
סביר להניח שטבעת סוליטר תהיה זולה בהרבה בהתבסס על מספר היהלומים. לטבעות שלוש אבנים יש לרוב שני יהלומים קטנים יותר, שבדרך כלל לא עולים הרבה. סביר להניח שהפער במחיר בין שני הסגנונות לא יהיה דרסטי מדי. עם זאת, סביר להניח שטבעת סוליטר תהיה ידידותית יותר לתקציב.

טבעת אירוסין סוליטר עם יהלום בחיתוך כרית

 

טבעת אירוסין שלוש אבנים עם יהלום בחיתוך כרית

טבעות שלוש אבנים יכסו הרבה יותר מהאצבע מאשר טבעות סוליטר מאחר והאבנים תופסות יותר מקום על הטבעת. אם אתה רוצה טבעת שמכסה הרבה מהאצבע טבעת משלוש אבנים היא הבחירה . אם אתה רוצה סגנון עדין יותר, עדיף לבחור בסוליטר.
זוֹהַר
הברק של הטבעות הללו יהיה תלוי לחלוטין באבן המרכזית שתבחר. לדוגמה, סוליטר עגול לא ניתן להשוות בצורה הוגנת לברק של אמרלד עם שלוש אבנים כי הם חתוכים שונה בתכלית. יהלום עגול הוא אבן שנחתכה במיוחד כדי למקסם את הברק והניצוץ. למרות שלאמרלד שלוש אבן יש יותר מיהלום אחד, הוא לא משתווה לחיתוך היהלום המבריק ביותר: העגול.
בנוסף, זכור את ציון חיתוך היהלום שלך; אם שלושת היהלומים באיכות גבוהה, לטבעת תהיה ברק גבוה. יהלומים באיכות נמוכה יותר יפיקו ברק נמוך יותר גם אם יש שלושה מהם.

האם לבחור סוליטר או טבעת משלוש אבנים?
ההחלטה על צורת טבעת האירוסין שלך מאתגרת. ישנן סיבות רבות לבחור בכל אחד מהסגנונות, ולשני הסגנונות יש אלמנטים יפים. אם אתה רוצה טבעת מהממת עם הרבה משמעות מאחוריה, טבעת משלוש אבנים היא אופציה יפה. אם אתה מעדיף סגנון נצחי פשוט ואלגנטי, בחר סוליטר.
לא משנה באיזה סגנון תבחר, אנו יכולים לעזור לך לבחור את האבן ואת הטבעת המושלמת ליצירת טבעת האירוסין החלומית שלך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן