ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

החל מאיזה גודל יהלום צבע היהלום מתחיל להראות?

החל מאיזה גודל יהלום צבע היהלום מתחיל להראות?

באלו גדלי יהלום לא ניתן להבחין בהבדלי צבע ?
להלן שאלה שקבלנו מקורא:
"
אני קונה יהלום עגול בצבע I, מאחר וזה מאפשר לי לקנות את משקל הקראט הרצוי. שמתי לב שיהלומים הקטנים בטבעות האירוסין הם בצבע F-G. נציגת שירות הלקוחות שאיתה דיברתי מוקדם יותר היום, ציינה שההבדל בצבע לא יהיה מורגש. היא ציינה שההבדל בצבע לא יופיע ביהלומים בגודל כזה. אחרי שסיימנו את השיחה, מצאתי את עצמי תוהה באיזה גודל חשוב צבע היהלום?"
אבן מרכזית בצבע I עם יהלומים קטנים בצבע F-G:
בדקתי את ההזמנה שלך וראיתי שאתה מחפש יהלום עגול במשקל 1.60 קראט, I, VS-2 בעבודה מצוינת. ליהלום מסוג זה יש החזר אור מעולה. אני בטוח שאתה הולך להיות מהופנט מהברק של היהלום הזה.
בשל האופן שבו העיניים האנושיות שלנו פועלות, ההבדל בין האבן המרכזית בצבע I ליהלומים בצבע F-G לא משמעותי. הסיבה לכך היא שהעיניים שלנו נמשכות באופן טבעי לנפח החזר האור וגורם הנצנוץ של היהלום הגדול יותר.
יהלומים קטנים ב צבע F-G המשובצים בטבעת אינם נקודת המוקד העיקרית של הטבעת, ולמרבה העניין, נראה שהמוח שלנו יודע זאת באופן אוטומטי. בין אם זה בגלל הגודל הקטן יותר של היהלומים הקטנים, או פשוט מיקומם בטבעת, קשה יותר להעריך במדויק את הצבע של היהלומים הקטנים.
שיבוץ יהלום בצבע I בפלטינה או בזהב לבן:
ההערות בהזמנה שלך מציינות שאתה רוצה טבעת הילה מרובעת(אבן מרכזית מוקפת גלגל או ריבוע משובץ יהלומים קטנים) בזהב לבן 18 קראט. מניסיוני, שיבוץ יהלום בצבע I בפלטינה או בזהב לבן, נוטה לגרום לו להיראות קצת יותר לבן. צבע המתכת הנוגע באבן המרכזית, נוטה להשפיע על צבע היהלום הנראה עד לדרגת צבע אחת.במקרה זה צבע היהלום ישתפר.
לפיכך, אנשים רבים מגלים שיהלומים בצבע H-I נותנים ערך רב, מכיוון שהם נוטים להראות לבנים יותר כאשר הם משובצים בטבעת פלטינה או זהב לבן.
בנוסף, קל יותר לעין האנושית להתמקד בדברים גדולים יותר.
קל לעיניים שלנו להתמקד בפרטים של דברים גדולים יותר. זו הסיבה שהעיניים שלנו נמשכות באופן טבעי לשטח הפנים הגדול יותר של האבן המרכזית של טבעת אירוסין. קשה לעין להתמקד בגודל של היהלום הקטן ולכן ההבדל בצבע בין האבן הגדולה ליהלומים הקטנים אינו נראה.
יותר קל לזהות את ההבדלים בין יהלומים בדרגות צבע שונות כאשר היהלומים הקטנים הופכים גדולים יותר, ובכך מהווים שטח פנים גלוי גדול יותר לעינינו ,דבר הגורם לראות את צבעם האמיתי.
לפיכך, אם הייתם משבצים יהלום במשקל 1.50 קראט בטבעת זו ומשבצים יהלומים של חצי עד שלושה רבעי קראט בצדדים, הייתם חייבים להתאים יותר את הצבע של היהלומים הללו. מכיוון שקל יותר לזהות את ההבדלים העדינים בין דרגות צבע היהלומים כאשר היהלומים גדולים יותר ויש להם שטח פנים גדול יותר.
מה שחשוב לדעת הוא איזו איכות של יהלומים קטנים עליך לבחור בשיבוץ בטבעת הכוללת אבן מרכזית .חשוב שהיהלומים הקטנים לא יהיו צהובים מידי או חומים.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן