ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טעות אופינית : תקציב גדול לטבעת -תקציב קטן ליהלום

טעות אופינית : תקציב גדול לטבעת תקציב קטן ליהלום
בחירת טבעת אירוסין יכולה להיות תהליך מרגש מאוד. עם זאת, הבחירה יכולה לגרום לכמה בעיות פוטנציאליות. אם תגדיר את התקציב לסכום מסוים ואז תמצא את טבעת החלומות שלך שעולה יותר ממחצית מהתקציב הזהאתה בבעיה.
תרחיש דומה קרה לאחד הקוראים שלנו שהתאהב בטבעת מסוימת ויקרה ולא היה לו מספיק כסף להוציא על היהלום אותו רצה.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
שלום
אני עוזר לבני לחפש טבעת אירוסין. לאחר שקראתי את המידע שלך הסתכלתי על מספר מודלים. הוא מאוד אוהב את הטבעת עם האבנים הארוכות בצדדים (תמונה למטה)
מאחר והטבעת יקרה, הוא רוצה להישאר בסביבות שח15000 עבור כל הטבעת, ולקבל יהלום קרוב ל-1 קראט, אבל לא נראה שזה הולך לקרות.

אמנם היהלום הגדול נראה טוב יותר בטבעת זו, אבל הוא לא בתקציב שבני החליט.

יש לך רעיונות בשבילנו? האם כדאי לוותר על איכות/גודל היהלום או לנסות להסתפק בטבעת אחרת כדי שיהיה לו יותר כסף לקניית היהלום?

תודה על עזרתך

הטבעת שהם בחרו היא מדהימה ואחת האהובות עלינו. עם זאת, מחיר הטבעת הוא 4000 שח ומשאיר רק 11000 שח ליהלום, מה שלא מספיק לקראט 1 מלא. התרחיש הטוב ביותר כאן הוא לקנות יהלום 3/4 קראט ולוודא שהוא נראה מבריק ונקי לעין .
משקל גבוה יותר של היהלום בתקציב של 11000 שח עלול להוביל ליהלום מעונן, פגום מאוד או חתוך גרוע. כל מה שיכול לגרום לחוסר ברק ונראות גרועה של היהלום.

סגנון טבעת אירוסין
בחירת סגנון טבעת האירוסין הנכון שתאהב עד סוף חייך עלולה להיות קשה ולעתים קרובות מאוד מלחיצה. במיוחד כשיש הרבה אפשרויות לבחירה. זה דומה לבחירת שמלת כלה. אין סוף אפשרויות ואז יש את ההיבט של זמינות וכסף. גם אם יש לך מושג מה אתה אוהב, זה לא אומר שאתה יכול למצוא אותו או שיש לך את הכסף לעשות זאת בהתאמה אישית.

הקורא שלנו קבע את התקציב שלו -15000 שח . הם מצאו טבעת שהם אהבו תמורת 4000 שח בידיעה שהם תמיד רצו יהלום 1 קראט מלא. החלום הזה הפך מהר מאוד ללא מציאותי עבורם.

פתרון מס' 1 – יהלום קטן יותר
אחד הפתרונות הוא לבחור יהלום קטן יותר ולהשלים עם העובדה שתקבל את סגנון הטבעת שתמיד רצית . במקרה זה, הם יכולים לקבל יהלום יפהפה בגודל 0.75-0.80 קראט שייראה מספיק גדול בטבעת של שלוש האבנים שהם בחרו ויתאים בצורה מושלמת לתקציב שלהם.

יש אנשים שינסו להגיע למשקל קראט גבוה ככל האפשר רק כדי לקבל את מלוא הגודל, זה מוביל לרוב לבעיות, כמו יותר מדי פגמים, לא מספיק ברק, עכירות וכו'. בסופו של דבר, אף אחד לא יהיה מרוצה מההחלטה.

דוגמה ליהלום יפהפה של 0.80 קרט שיתאים לכל העניין. צבע G וניקיון SI1, מעניק לך יהלום יפה ונקי לעין. העובדה שהוא חתוך היטב תוסיף למראה הכללי ותגרום ליהלום לזרוח. פתרון לא רע, מה דעתכם?

פתרון מס' 2 – לבחור טבעת זולה יותר
דרך נוספת היא לבחור סגנון טבעת שונה. זה עשוי להיות קשה יותר ממה שזה נשמע מכיוון שהסגנון חיוני למראה הכללי.

לאחר כמה ימים הם מצאו טבעת אחרת . טבעת אירוסין עכשווית מפותלת עם יהלומים קטנים .הטבעת הזו שהם בחרו עולה משמעותית פחות (2000 שח) והם מאוד מרוצים ממנה.

זה איפשר להם לרכוש יהלום של 0.8 קרט קרוב ל-1 קראט.

סיכום:
חלוקה נכונה של התקציב חשובה יותר מהתקציב. לפעמים הטעם שלנו לא תואם את האפשרויות הפיננסיות שלנו. אבל זה לא אומר שלא ניתן להשיג משהו טוב.

יש צורך לדעת מה לשנות, באיזו איכות יהלום לבחור ואיזו טבעת מתאימה ליהלום.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן