ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

חמשת חיתוכי היהלומים הפופולריים ביותר בטבעות אירוסין

 

חמשת חיתוכי היהלומים הפופולריים ביותר בטבעות אירוסין


חמשת צורות היהלומים הפופולריות ביותר הן עגולה, כרית, אליפסה, נסיכה אמרלד. כל אחת מהצורות השונות הללו מביאה משהו ייחודי לתכשיט ונותנת אמירה ייחודית לגבי העונדת והקונה.
יהלומים בחיתוך עגול
במקום הראשון יהלום העגול-Round Cut. זהו החיתוך הנפוץ והנמכר ביותר בשוק היהלומים.

      עגול

ליהלום העגול סימטריה מאוזנת לחלוטין היוצרת מראה מסנוור ונצחי. אתה לא יכול שלא להימשך למשחק האור כשהצבעים מסנוורים ומאירים.
זהו החיתוך שרוב האנשים חושבים עליו כשהם שוקלים לקנות יהלום. יהלום עגול הינו שם נרדף לשלבי חיים של זוגות ברחבי העולם ותמיד יהיה באופנה. יש לו היסטוריה של מאות שנים מאז שחותכי היהלומים הבינו את הברק המרשים שלו.
ספק אם צורה אחרת תעקוף אי פעם את ה-Round Cut.
יהלומים בחיתוך כרית (קושן)

נכון לשנת 2023 יהלום במודל קושן ממוקם במקום ה -4 בסולם הביקושים.
בעוד שיהלום בחיתוך עגול עשוי לגנוב את ההצגה, זה לא אומר שאין צורות יהלומים ראויות אחרות. לאחר החיתוך העגול, ארבעת החיתוכים הנותרים מתנדנדים זה לזה . שנים שונות מביאות אופנות שונות, ואף אחת מהצורות לא נשארת לעד במקום השני.

      קושן

עם זאת, יהלומי Cushion Cut נמצאים באופנה, במיוחד בארה"ב. לא משנה מה הסיבה להתעוררות המחודשת בדרישה ל– Cushion Cut, זהו סגנון נצחי שעובד היטב. לפעמים הוא מכונה 'חתוך כרית'. הניצנוץ של האור והברק מוגברים על ידי הפינות המעוגלות והפאות הגדולות.
מה שאנו רואים ב-Cushion Cut הוא כמות לא מבוטלת של וריאציות בסגנון החיתוך. ה-Cushion Cut יכול, במקרה אחד, להקרין תחושה עכשווית, ובמקרה אחר להקרין תחושה העתיקה. לכן חשוב להסתכל בזהירות על מה אתה באמת מחפש.
יהלומים בחיתוך סגלגלאובל

נכון לשנת2023 יהלום אובלי מבוקש מאד והינו במקום השני בסולם הביקושים.
מה שיפה ביהלומים בחיתוך Oval הוא שאתה מקבל משהו נצחי שמתעלה על האופנה של הרגע, עם רמז למשהו עכשווי.
אנו רואים את הגזרה הסגלגלה בשימוש יותר ויותר בטבעות אירוסין. ה– Oval משתלב יפה לצד סגנונות אחרים , וככזה הוא אופציה מצוינת לרכישת תכשיטים שונים לאורך זמן.
במובנים רבים, הוא נהנה מהיתרונות הידועים של ה-Round Cut (עגול)- עם סנוור של אור זוהר. עם זאת, הוא גם נהנה מהמודל המוארך שלו, שמדגיש את ביצועי האור הכוללים.
Princess Cut Diamonds

נכון ל2023 הפרינסס ממקום במקום ה-5 בסולם הביקושים
יהלומי פרינסס היו בעבר המתחרים העיקרים לחיתוך העגול , עם צורתו הריבועית או המלבנית אולם הוא בא והלך ושוב חזר במהלך השנים מאז שנות ה-60.
סגנון הרטרו שכרגע כובש את סצנת האופנה עשוי להשיב אותו לאור הזרקורים. הוא נראה טוב מאוד בסט תכשיטים, בעיקר עגילים, שרשראות ותליונים. למי שרוצה להתרחק מהמסורת של החיתוך העגול, חיתוך נסיכה היא לרוב הבחירה הברורה.
החיסרון של Princess Cuts הוא הקצוות הפגיעות .
יהלומים בחיתוך אמרלד

נכון לשנת 2023 יהלומים בחיתוך אמרלד ממוקמים במקום ה-3 בסולם הביקושים
יהלומים בחיתוך אמרלד נהנים גם הם מהתעוררות מחודשת בגלל הטרנד הנוכחי בכל הקשור לרטרו ולבחירות של ידוענים. במקור, כמובן, חיתוך האמרלד מביא משהו מיוחד גם ליהלומים.
ב-Emerald Cut מה שאנו רואים הוא תהליך חיתוך מדורג שבו האור מוחזר בצורה של מראות מרובות. זה יוצר מפל של אור זוהר תוך שהוא מאפשר למתבונן לראות פנימה דרך הפאות החלקות. הניקיון והצבע שלו מוצגים בצורה ברורה כתוצאה מכך.
למרות שאלו עשויים להיות ה-5 המובילים של הרגע, החדשות הטובות הן שכל חיתוכי היהלומים הם נצחיים. בחירה מיידית עשויה להוביל אותך לחתוך מסוים, אבל אפשר להיות בטוחים שבעוד 10 או 50 שנה היהלום ייראה זוהר ומסנוור באותה מידה, כל עוד רכשת את היהלום אצל תכשיטן בעל מוניטין רצוי חבר בורסת היהלומים בישראל.

                                                                      פרינסס:

 

אובל

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן