ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעות אירוסין בצבע רוז גולד- זהב ורוד

טבעות אירוסין בצבע רוז גולדזהב ורוד

אי אפשר להתעלם מעלייתו של זהב הורוד והשנה הוא לא מראה שום סימן להאטה. לפעמים שואלים אותי שאלות כמו 'האם רוז גולד הינו זהב אמיתי?' הגוון המדהים של זהב ורוד הוא עניין של יופי, ואנשים רבים מביעים חששות שהצבע '"נצבע על זהב “' וייכתם עם הזמן.
לפני שנראה כמה מהטבעות היפות ביותר, בואו נבחן תחילה כמה עובדות זהב ורוד!
עובדות על רוז גולד
הטוהר של הזהב מתבטא בקראטים (לדוגמא זהב 18 קראט). הטוהר הגבוה ביותר של זהב הוא 24k, אולם הוא רך מכדי לשמש בתכשיטי אבני חן. מסיבה זו, אנו מערבבים אותו עם מתכות אחרות, המכונות סגסוגות, כדי לחזק אותו.
זהב טבעי צבעו צהב . כאשר הוא מעורבב עם סגסוגות אחרות, הוא יכול לשנות את צבע המתכת. נוכחות הנחושת היא שנותנת לזהב הורוד את הגוון הורוד הייחודי שלו. ככל שטוהר הזהב גבוה יותר , הצבע הוורוד של הטבעת בהיר יותר.
לדוגמה, לטבעת זהב 14 קראט יהיה יותר צבע ורוד אדמדם, וגימור מעט עמום יותר מכיוון שיש פחות זהב טהור. לטבעת זהב 18 קראט רוז גולד יהיה צבע אדמדם בהיר. זהב ורוד ישמור על צבעו הטבעי לאורך זמן. בעוד שזהב לבן יצריך ציפוי.
אין דבר כזה 'זהב ורוד טהור'. אם אתה רואה סימון של זהב ורוד טהור או זהב ורוד 24 קראט, מדובר בזיוף או בחוסר ידע של התכשיטן.
נוכחות סגסוגת הנחושת והצבע המחמיא הופכים זהב ורוד 14k ו-18k לבחירה מצוינת לתכשיטי יהלומים.

רוב הקמעונאים מציעים זהב ורוד כאופציה לרוב טבעות האירוסין שלהם.

הטבעת למעלה משלבת שניים מסגנונות טבעות אירוסין הכי אופנתיים לשנת 2024 שיבוץ זהב ורוד ויהלום אובלי. הפופולריות של סגנון זה נעוצה בצבע ובפרופורציות המחמיאות שלו.

טבעת המתח(למעלה) מחזיקה ביהלום, ונותנת רושם של מתלה בסגנון טוויסט.טבעת זו דורשת יהלום באיכות גבוהה שנראה טוב מכל זווית.

הטבעת הזו מדגישה את הרומנטיקה בזהב ורוד . רצועת הטוויסט הכפול בגימור יהלומים מבריקים עגולים נותן לה מראה עתיק ומודרני כאחד.

אם אתה מחפש טבעת זהב ורדרד בסגנון קלאסי, אזי אין דבר יותר קלאסי מ-The Tiffany Setting. זו למעשה הטבעת האידאלית.

 

טבעת מסגרת הינה פשוטה, נקייה ובטוחה ליהלום שלך, אולם התוספת של זהב ורוד מעלה אותו לגבהים החדשים של קלאסיקה מודרנית.

 

ולבסוף, היצירה הזו העוסקת ביופי פרחוני; היהלומים בחיתוך מרקיזה הם תוספת יפה, שמוסיפה מימד ואפקט של עלי כותרת סביב האבן המרכזית העגולה . עטופה כמו פרח , האבן המרכזית מוקפת בהילה של יהלומים ומסתיימת על רצועת יהלומים . פרופיל הצד מראה עוד יותר יהלומים מבריקים עגולים מתחת לשיבוץ.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן