ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעות אירוסין מעורבות מתכת (זהב לבן עם זהב צהוב או ורוד)- טרנד פופולרי

טבעות אירוסין מעורבות מתכת (צהב לבן עם זהב צהוב)- טרנד פופולרי

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בטבעות אירוסין לשנת 2022 היה ערבוב סוגי מתכת ליצירת ניגודיות שהופכת את טבעות האירוסין למרשימות יותר! זהו רעיון פשוט שיכול להיות בעל השפעה דרמטית על ניראות הטבעת, הוא קל יותר ליישום ממה שהינך יכול לדמיין. כל שעליך לעשות הוא לשאול את התכשיטן האם סגנון הטבעת שאתה שוקל להזמין ניתן ליצור בהתאמה אישית בשני גוונים. בתמונות למעלה יש 3 דוגמאות לשילוב שני סוגי זהב בטבעת אחת. אפשר לחלק את החישוק לשני צבעים או לעשות חישוק זהב בצבע אחד ושיני שיבוץ בצבע אחר.
כמובן שניתן היה להפוך את עיצוב הטבעת באותה קלות, כך שהיהלומים משובצים בזהב לבן 18 קראט, עם שוק טבעת זהב ורד. שימו לב שהשפעת שיבוץ יהלומים בסוגי מתכת שונים נוטה להשפיע על דרגת הצבע של היהלום בערך בדרגת צבע מורגשת אחת. שיבוץ יהלומים בזהב לבן או פלטינה במבט מלמעלה נוטה להעלות את היהלומים בדרגת צבע אחת גבוה יותר, ושיבוצם בזהב צהוב או זהב ורד נוטה להוריד את צבע היהלומים בדרגת צבע אחת.
הכוונה היא לצבע המתכת שנוגע ביהלום( שיניי השיבוץ) לא לצבע שוק הטבעת שעוטף את האצבע. לפיכך, אם אתם רוצים טבעת שעשויה זהב ורוד או זהב צהוב, אך רוצים שהיהלום יהיה לבן עד כמה שניתן, מומלץ ששיניי השיבוץ של הטבעת יהיה זהב לבן או פלטינה. אם אתם מעדיפים יהלומים בעלי צבע צהבהב יותר, אז שיבצו אותם בזהב ורוד או זהב צהוב, אשר ידגישו את הגוונים החמים יותר של היהלום.
דרך נוספת ליצור ניגודיות דרמטית בטבעת אירוסין היא להשתמש ביהלומים בדרגות צבע שונות, כגון אבן מרכזית בעלת צבע D-E-F חסר צבע, ויהלומי הדגשה בעלי צבע חם יותר, כגון L-M-N צהוב קלוש, או חם יותר. או השתמש באבני חן צבעוניות .
להלן רעיונות ליצירת טבעת אירוסין ממתכת מעורבת. תמיד ישנה אפשרות לעצב טבעת אירוסין בהתאמה אישית על ידי צוות התכשיטנים שלנו. אחד הדברים היפים ביצירת טבעת בהתאמה אישית הוא שאתה יכול לקרוא לעיצוב על שם החברה שלך!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן