ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעות אירוסין היפואלרגניות – נוגדות אלרגיה

כיצד למצוא תכשיטים היפואלרגניים (נוגדי אלרגיה)
רגישות העור לא אמורה להוות בעיה בקניית תכשיטים. תכשיטים היפואלרגניים נקים ממתכות, כגון ניקל, שעלול לגרום לגירוי אצל אנשים מסוימים. אין צורך להתפשר על סגנון כשמדובר בקניית תכשיטים לעור רגיש, ניתן למצוא מבחר גדול של טבעות,שרשראות, צמידים,עגילים במתכות היפואלרגניות.
מהם הסימנים שאתה צריך תכשיטים היפואלרגניים
אם את/ה חווה גירוי בעור בעת ענידת סוגים מסוימים של תכשיטים, ייתכן והינך זקוק לחלופות היפואלרגניות. דלקת עור ממגע מתכתי היא התסמין השכיח ביותר של תגובה אלרגית למתכות בתוך תכשיטים. זוהי בדרך כלל פריחה המופיעה במקום בו העור שלך בא במגע עם מתכת לא מזיקה בדרך כלל, כגון מתכות יקרות ששולבו עם רכיבים נוספים.
למרבה המזל, הצורך בטבעות היפואלרגניות אינו נפוץ כמו שאנשים רבים חושבים. מומחים מעריכים כי רק ל-10% באוכלוסיה יש סוג כלשהו של אלרגיה לניקל ומומחים רבים לטיפוח העור מאמינים שהיא נפוצה יותר בנשים מאשר בגברים.
מה הם תכשיטים היפואלרגניים?
תכשיטים היפואלרגניים עשויים ממתכות שאינן גורמות לגירוי בעור. מתכת זו אינה מכילה ניקל או מתכות אחרות שעלולות לגרום לדלקת עור. תכשיטים לעור רגיש יכולים להיות עשויים פלטינה, זהב בקראט גבוה יותר(18), טיטניום או אפילו קובלט.
מה הופך תכשיטים להיפואלרגניים?
היעדר ניקל או מתכות אחרות שעלולות לגרום לגירוי הופך את התכשיט להיפואלרגני. סוגים רבים של תכשיטים, כמו תכשיטי כסף סטרלינג וזהב, מורכבים לרוב עם מתכות נוספות. סגסוגות נוספות אלו מסייעות בחיזוק התכשיטים ומקלים על העבודה איתם.
תכשיטים לעור רגיש לא יכילו מתכות בסיס או סגסוגת שהן גורמי גירוי נפוצים. בתכשיטים יוקרתיים נמנעים משימוש בניקל, ובמקומו משתמשים במתכות יקרות כמו פלטינה, טונגסטן, קובלט ופלדיום. כאשר הרגישות למתכות אלו כמעט ולא קיימת.
אילו מתכות מעוררות גירוי אצל אנשים עם עור רגיש?
כמה מהמתכות הנפוצות ביותר שעלולות לגרום לגירוי בעור כוללות:
ניקל
קובלט
נְחוֹשֶׁת
כְּרוֹם
פליז
רגישות יתר למתכות נפוצה ביותר לניקל, אך מתכות אחרות כגון קובלט עלולות גם הן לגרום לתגובה אלרגית. תכשיטים היפואלרגניים, כגון זהב פלטינה או קרט גבוה הם לרוב בחירה מצוינת לתכשיט היפואלרגני.
המתכות הטובות ביותר לתכשיטי עור רגיש כוללות:
פְּלָטִינָה. מתכת זו נטולת ניקל והיא 95% טהורה. המתכות האחרות שיכולות להיות נוכחות בפלטינה כוללות מתכות שאינן מגרות כמו פלדיום. פלטינה הוא התכשיט ההיפואלרגני הפופולרי ביותר.
טִיטָניום. חלופה משתלמת לפלטינה, טיטניום מושלם לעור רגיש. הוא 99% טהור ואינו מכיל ניקל.
קובלט. בחירה מצוינת עבור סגנונות גברים, קובלט הוא היפואלרגני לאלה עם רגישות עור
זהב צהוב קראט גבוה. זהב לבן, ורד ואפילו צהוב מעורבבים עם מתכות אחרות לחיזוק. ערך קראט של זהב, הידוע גם כזהב 18, יראה כמה זהב טהור יש בתכשיט. ככל שקראט הזהב גבוה יותר כך הסיכוי נמוך יותר להכיל מתכות נוספות. זה הופך זהב 18 לבחירה פופולרית לעור רגיש.
רגישות העור המדויקת שלך תעזור לקבוע אילו תכשיטים היפואלרגנים מתאימים לך. הטוהר של פלטינה הופך אותה לבחירה הפופולרית ביותר בתכשיטים היפואלרגניים.
האם זהב לבן טוב לעור רגיש?
בעוד הזהב צהוב בקראט 18 גבוה מספק אפשרות היפואלרגנית לרגישויות רבות, בטבעות אירוסין מזהב לבן יש חומרים נוספים שעלולים לגרום לגירוי לבעלי עור רגיש במיוחד. אם אתם מחפשים את מראה הזהב הלבן במתכת היפואלרגנית, בחרו בפלטינה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן