ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

הסגנון הטוב ביותר של טבעת אירוסין שתתאים לאישיותה של ארוסתך

הסגנון הטוב ביותר של טבעת אירוסין שתתאים לאישיותה של ארוסתך
מחפשים את טבעת האירוסין המושלמת? יש הרבה אפשרויות והרבה גורמים שיש לקחת בחשבון כשקונים טבעת אירוסין. אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת טבעת שבת הזוג שלך תאהב הוא בחירת טבעת שבאמת תתאים לאישיות שלה. בין אם ארוסתך היא ספורטאית, טיפוס מודרני, פאשניסטה או קלאסי, בהחלט יש משהו שיתאים לכל אחת . מדריך זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של טבעת הכי מתאימה לאישיות של בת זוגתך.
בין אם אתה מתכונן להציע נישואין, או בוחר טבעת לעצמך, הנה כמה טיפים מועילים ואפשרויות טבעת לסוגי אישיות שונים.
1.
אמנותי
אמנים ידועים ביצירתיות שלהם, בטעם שלהם ובראיית העולם האחרת שלהם.
אם ארוסתך היא מהסוג האמנותי, שקול משהו ייחודי ויחיד מסוגו המשקף את האישיות של בת הזוג שלך. זה אומר לבחור משהו שמשלב את הצבע האהוב עליה, או אבן חן, כמו טבעת הילה עם אזמרגד (בתמונה למטה). טבעות אבן חן יכולות להתאים לאבן הלידה של ארוסתך, אך תוכל גם לבחור באבן חן בעלת משמעות מיוחדת או משמעות סמלית. או אולי ללכת עם טבעת יהלום יפהפייה שיש לה פרטים ייחודיים שהופכים אותה באמת מיוחדת במינה. בחירת טבעת אירוסין עם פרטים מושכים את העין היא דרך מצוינת להציג את הכישרון האמנותי של בת זוגך.

2 . פעיל
למי שתמיד נמצא בדרכים, אוהב ספורט או עובד בדרך כלל עם הידיים, בנוסף, אנשים בעלי מקצועות מסוימים, כמו אנשי מקצוע רפואיים, עשויים להזדקק לטבעת שתואמת את סוג העבודה שהם עושים. ישנם מספר סוגים שונים של סגנונות טבעות אירוסין שמתאימים לאדם עם אורח חיים פעיל. טבעות נמוכות או שיבוץ מסגרת הן אפשרויות מצוינות.
טבעת מסגרת(טבעת בו האבנים שקועות ולא בולטות מעבר למסגרת) יכולה להיות בחירה ממש טובה עבור מישהו פעיל, מכיוון שהוא לא צריך לדאוג ששיני הטבעת יתפסו במשהו או שסביבה מוגבהת תתפס בטבעת . טבעת אירוסין – מסגרת עם יהלום אמרלד מרכזי ושני בגטים צדדיים (בתמונה למטה) הינה חלקה ומודרנית, אך גם מעשית מאוד עבור פעילויות חיי היומיום.

.3. מודרני
למישהי עם נטיות מינימליסטיות וחוש סטייל מודרני, טבעת בעלת קווים נקיים ואלמנטים עיצוביים פשוטים היא בחירה טובה. סוליטרים, מתכת לבנה כמו פלטינה או זהב, ויהלומים גיאומטריים או זוויתיים יכולים כולם לתרום לטבעת אירוסין במראה מודרני. טבעת פשוטה ואלגנטית כמו טבעת האירוסין של יהלום סוליטייר מפנה את תשומת הלב ליהלום מרכזי מדהים(תמונה למטה)

פרטים אלגנטיים וקצוות חדים יכולים גם לגרום לטבעת להיראות מודרנית יותר.

Flat solitaire setting for a modern personality
4. קלאסי
יש הרבה סיבות לקנות טבעת אירוסין קלאסית. ראשית, אם תבחרו בטבעת קלאסית באמת, היא לעולם לא תצא מהאופנה. לטבעת אירוסין במראה קלאסי, סוליטר או טבעת עם 3 אבנים הן אפשרויות מצוינות. גם טבעות זהב צהוב, זהב לבן או פלטינה עוזרות ליצור מראה קלאסי, מתכת לבנה עם יהלום לבן היא כנראה אחד השילובים הנצחיים ביותר. טבעת סוליטר עם קווים אלגנטיים ופשטות היא בחירה נצחית. טבעת קלאסי עם קצת יותר זוהר כמו זו (בתמונה למטהטבעת אירוסין עגולה משובצת בצדדים עם 3 אבנים, מרשימה ותמיד תהיה באופנה

A three stone round pavé ring for a classic personality

5. טרנדי
אם בן/בת זוגך תמיד מעודכן במגמות הסטייל האחרונות, כדאי לבחור משהו עם מראה עדכני. אתה יכול לקבל השראה מטבעות האירוסין האחרונות של ידוענים . שילוב של אבני חן, יהלומים צבעוניים וזהב ורוד היה פופולרי בשנת 2022. טבעת קתדרלת יהלומים, מורגניט ואקוומרין היא מאוד צבעונית ומסוגננת, בעוד שאלמנטים גיאומטריים מעניקים לטבעת הזו מראה נועז ושובב שבטוח יעורר כבוד והשראה .

Morganite and aquamarine ring in rose gold for a trendy personality


6.
רומנטי
טבעת האירוסין הזו (בתמונה למטה)בהשראת ארט דקו מחודדת  היא רומנטית, ומושלמת עבור בן הזוג. האבן המרכזית של זהב לבן הינה יהלום אמרלד ובשילוב עם יהלומים קטנים יוצר מראה תחרה וכולם יחד נותנים מראה יפה ומיוחד . פרטים בהשראת יופיו של הטבע, כמו אלמנטים פרחוניים, יכולים גם הם להעניק לטבעת אירוסין תחושה רומנטית.Laurel Leaves Diamond Ring for a romantic personality

. וינטג'
לאוהבי כל מה שנוגע לוינטג', שקול טבעות עם פרטים מורכבים המחזירים לזמן אחר. אם בת הזוג שלך היא חובבת היסטוריה, אם היא אוהבת בגדי וינטג' וארכיטקטורה, או שיש לה נקודה רכה לסרטים קלאסיים ישנים, בחירה בטבעת אירוסין בסגנון וינטג' עשויה להיות דרך טובה ללכת. הפרטים היפים של המילגרן והתפאורה הייחודית של טבעת הילה של רובי ויהלום מעניקים לה מראה וינטג'י מאוד. בנוסף, האודם המרכזי באמת גורם לו לבלוט מהקהל.

Ruby and diamond ring for a vintage personality

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן