ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין בתקציב מקסימלי של 20000 שח לאישה עם אצבעות גדולות

טבעת אירוסין בתקציב מקסימלי של 20000 שח לאישה עם אצבעות גדולות

כל יד שונה וכל אדם נראה אחרת בסגנון שונה של תכשיטים. כשאתה בוחר טבעת אירוסין עם יהלום, צריך לקחת בחשבון את הסגנון של מקבלת הטבעת.
קיבלנו בקשה מקורא שלנו שמחפש סגנון טבעת אידיאלי וגודל יהלום לבת זוגו שידיה קצת יותר עבות.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
התקציב שלי הוא 20000 שח ולחברה שלי יש ידיים גדולות – 16 גודל טבעת. היא אוהבת אבנים עגולות. האם עלי לחפש טבעת עם יהלומים ולא סוליטר (יהלום בודד)?
שלחתי לך תמונות של טבעות מה אתה חושב על הטבעות האם הן יתאימו ליד שלה או שהיית ממליץ על משהו אחר?
האם יש אבן מסויימת שהיית ממליץ עליה בעוד שגדול יותר יהיה טוב יותר, אינני רוצה שום דבר עם פגמים גלויים וגם לא אבן שנראית צהובה. אם תוכל להפנות אותי לאבן או טבעת מסוימת
תודה על עזרתך.

Channel set engagement ring

כעקרון לאצבעות עבות לא מתאימות טבעות דקות.

לא כל טבעת מתאימה לכל אצבע

לאצבעות עבות, עדיף להתמקד בטבעות עבות יותר, טבעות שלוש אבנים או אבני צד היוצרות נפח. כדי שמרכז תשומת הלב יתמקד בטבעת ולא בגודל האצבע.
סגנונות שונים לידיים שונות
יש סיבה לאינספור טבעות שניתן למצוא בחנויות תכשיטים. זה לא רק שלאנשים יהיה מספיק מבחר, זה גם בגלל שיש סוגים וצורות שונות של ידיים ואצבעות .
מאצבעות גבוהות וארוכות ועד קצרות ושמנמנות, לכל צורה ומידה מגיעה טבעת שנראית פרופורציונלית. איך תדע איזו טבעת מתאימה לאיזו ליד ?
לדוגמה, אצבעות קטנות נראות הכי טוב עם טבעת דקה, לא משנה אם בסגנון סוליטר או בתוספת יהלומי פאווה (יהלומי צד)
אחת האפשרויות באצבעות עבות היא טבעת משובצת יהלומים כמו שהוא רצה במקור אבל להוסיף קצת נפח לטבעת (תמונה למעלה). או לחילופין החישוק מתחיל עבה ומצטמצם כאשר הטבעת מתעקלת סביב האצבע. פתרון פשוט במינימום מאמץ(תמונה למטה)

Graduated pavé swirl engagement ring
דרך נוספת היא ללכת על טבעת משלוש אבנים(תמונה למטה). היהלומים הנוספים בצד ייצרו את העובי שאתה צריך כשהטבעת עצמה תישאר דקה. בחרנו בטבעת מעורבת יהלומים זו שמשתמשת בארבע אבנים קטנות יותר מכל צד כדי ליצור אשליה של טבעת בעלת שלוש אבנים. זה עובד בצורה מושלמת.(תמונה למטה)

Medley engagement ring

לבסוף, ניתן לבחור בצורת שתתן לטבעת מראה גדול יותר. הטבעת של "מעקף עלים" מודרנית מגדירה אותה בצורה יפה. הטבעת מדגישה את היהלום המרכזי כאשר יש יהלומים קטנים בצדבצורת עלים.(תמונה למטה)

בתמונה: טבעת בעיצוב עלים


בסופו של דבר, הקורא בחר בטבעת ערוצים עבה יותר(התמונה העליונה ביותר) תמורת3000 שח מה שהותיר 17000 שח ליהלום המרכזי.
יהלום מרכזי ב-17000 שח
אם אתם מחפשים יהלום בחיתוך עגול מרכזי עבור פאווה או שיבוץ אבן צדדית, אתם בהחלט יכולים לבחור צבע I. עם זאת, יש אנשים שמעדיפים לקבל צבע גבוה יותר כי הם מרגישים יותר נוח עם זה. אין רע בגישה זו כל עוד אתה מבין שתוציא יותר עבור אותו מראה של יהלום.
מכיוון שהתקציב של הקורא ליהלום המרכזי היה 17000 שח, הוא יכול היה להרשות לעצמו יהלום יפה של 0.90 קראט, H SI1 .(ראה תמונה למטה של היהלום)

Almost a 1ct round cut diamond

סיכום
אין זוג ידיים זהה. זה אומר שכל אחד צריך לבחור תכשיטים על סמך מה שהכי מתאים ותואם לסגנון שלו. הידיעה מה אתה אוהב ומה הכי מתאים לידיים שלך הוא המפתח לרכישת טבעת מוצלחת.
כמו כן, אל תיתן לאף אחד להגיד לך מה אתה צריך או לא צריך לעשות. כולנו יכולים לתת לך עצות לגבי מה שאנחנו מרגישים שהוא הפתרון הטוב ביותר, אבל בסופו של דבר, אתה צריך למצוא את מה שאתה אוהב וממה שמקבלת הטבעת תהיה מרוצה .
אם אינך בטוח או רוצה לדון איתנו על סגנון השיבוץ או על בחירת היהלום המרכזי, אל תהסס וצור קשר עם אחד המומחים שלנו. אנו נדבר איתך על כל התהליך ונוודא שאתה מוצא את טבעת החלומות שלך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן