ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין זהב וורוד

טבעות אירוסין זהב וורוד (רוז גולד):    הרגע הגיע! אתה מחכה לריגוש על פניה כשהיא רואה את טבעת האירוסין שבחרת.או אולי אתם בוחרים יחד? טבעת האירוסין היא ההחלטה הראשונה מבין רבות ואנו רוצים להפוך אותה לקלה יותר עבורכם. יש לנו  מאמרים רבים שיעזרו לך עם צורת יהלום, חיתוך וצבע. אנחנו גם רוצים לעזור לך לבחור את סוג הזהב הטוב ביותר עבורך.

עקב הפופולריות של רוז גולד שווה רגע לבחון האם סוג זהב זה מתאים לך. זהב ורוד פונה אל הנצחי, הטרנדי והרומנטי הפופולריות של המתכת היקרה הזו במגמת עלייה.

כשהזהב הצהוב פונה לעבר,  בימינו על רוב האצבעות תראה זהב לבן . עם זאת,

האלגנטיות המלכותית והרומנטית של זהב ורוד ברורה.

 

rose gold ring


הגוון הוורוד של זהב ורוד מסמל רומנטיקה, מה שהופך אותו לבחירה נפלאה לטבעת אירוסין או נישואין. אנחנו אוהבים את הדרך שבה הוא מחמיא לכל סוגי העור השונים, מדגיש את הכהה ומדגיש את הבהיר.

Rose Gold Engagement Ring

זהב ורוד נראה יפה עם יהלומים, אך גם נותן קסם לאבני חן ופנינים. ניתן לשלב אותו עם זהב לבן וצהוב . הצבת כל שלושת צבעי הזהב זה לצד זה הפכה למעשה את המתכת לפופולארית במאה ה-20 עם "טבעת השילוש" המפורסמת של קרטייה, בה נענדה רצועה פשוטה של ​​כל שלוש המתכות יחד.
למה ורוד?
הברק הרומנטי של זהב וורד (המכונה גם זהב ורוד או אדום) נובע מסגסוגות נחושת. כל סוגי הזהב דורשים סגסוגות, או תרכובות, כדי לחזק אותן. חתיכת זהב 24 קראט (עשויה מ-99% או יותר מהמתכת) היא רכה מדי עבור תכשיטים. הנחושת מעורבת בכסף וזהב גורמת לחיזוק המתכת. זהב וורד הוא אותנטי, אבל אין דבר כזה "זהב ורוד טהור" מכיוון שהוא סגסוגת.
מאחר והנחושת חזקה מזהב, זהב וורד חזק יותר מזהב לבן או צהוב. מבחינה פיזית, הוא עמיד יותר בפני נזקים. הסמליות של החוזק הזה מייצגת את מערכת היחסים והמחויבות שלך בתוך טבעת האירוסין.

כמו כל צבעי הזהב הוא זקוק לניקוי והברקה קבועים
זהב וורד אולי לא מתאים לכולם. למרות שהוא מסוגנן ומוצק במיוחד, אלו הסובלים מאלרגיות לנחושת צריכים להימנע מזהב וורוד.
לא משנה איזה סוג של זהב תבחר, טבעות אירוסין באיכות גבוהה הן תמיד 14K או 18K. זהב וורד אינו שונה.
ניתן למצוא את רוב סגנונות טבעות האירוסין בזהב וורוד. הנה כמה מהן כולם ב-14K או 18K.
הילה קלאסית מזהב ורדרד 14 קראט מייצגת תחכום מדהים שיישאר מלכותי לאורך הטרנדים המשתנים.
מששת היהלומים הצדדיים ועד לשיבוץ השיניים המשותפות, טבעת אירוסין זו משדרת רומנטיקה. אנחנו אוהבים את סל ארבעת השיניים עם קצות הטפרים .


טבעת Taper Modern Milgrain לוקחת את הסוליטר הפשוט לרמה מודרנית עוצרת הנשימה. אם שבע השורות המורכבות של עיצוב מילגריין לא ירשימו אותך, היהלום בוודאי יעשה זאת.

 


אבני חן קסומות נוספות לזהב ורד הם אבני אמרלד ירוק(לא להתבלבל עם אבנים בחיתוך אמרלד) ואקוומרין. הצבע העשיר של כחול וירוק מנוגד בצורה מושלמת לזהב הוורד

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן