ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין – יהלום בחיתוך עגול עם אבני צד ספיר

טבעת אירוסין יהלום בחיתוך עגול עם אבני צד ספיר

טבעות אירוסין עם יהלום הן הדרך הקלאסית לומר "אני אוהב אותך" ו"בואו נבלה את שארית חיינו ביחד". אנשים בוחרים סגנונות שונים של טבעות אירוסין וצורות יהלומים שונות . שיבוץ הטבעת עצמה לא חייב להכיל יהלומים. חלק מהאנשים בוחרים בעיצובים פשוטים וחלק בוחרים בצבע רב יותר. הוספת אבן חן ספיר לטבעת האירוסין היא דרך מצוינת לגרום לטבעת שלך להיראות יוצאת דופן.
אחד הקוראים שלנו בחר בטבעת כזו והיה זקוק לעזרה בבחירת יהלום בחיתוך עגול למרכז הטבעת.
להלן האימייל המקורי של הקורא
מעונין לקנות יהלום עגול 0.6 צבע J ניקיון SI2 ולשבץ מצדדיו 2 ספירים כחולים.האם הפגמים של היהלום יראו לעין ? איך ישפיע צבע הספירים על צבע היהלום ?”

Sapphire engagement ring setting


בתמונה למעלה :יהלום בחיתוך עגול 0.61 קראט J SI2 עם 2 ספירים

מציאת יהלום SI2 נקי לעין אינה קלה. במקרה של הקורא שלנו, תכלילי (פגמי) היהלומים שלהם היו קשים מדי וגלויים לעין בלתי מזוינת. אבל זה לא אומר שלא ניתן למצוא יהלום SI2 טוב. אתה רק צריך לדעת מה לחפש.
טבעת אירוסין עם ספיר
בשנים האחרונות, טבעות אירוסין הכוללות אבני ספיר עלו בפופולריות. אבני ספיר מציעות אלטרנטיבה ייחודית לעיצובי יהלומים מסורתיים, ומכניסות תחושה של אינדיבידואליות לסמל האהבה הנצחית.
כמו כן, בהיותה אבן לידה של ספטמבר, אנשים בוחרים לעתים קרובות להוסיף אבני ספיר לטבעות האירוסין שלהם כרמז נוסף לאישיות.

מה שמייחד את טבעות האירוסין עם ספיר הוא הגיוון הצבעוני שלהן. בעוד שהספיר הכחול הקלאסי נותר הבחירה מספר אחת, ספקטרום של צבעים כולל ספיר ורוד, צהוב, ואפילו ספיר Padparadscha (ספיר נדיר מאוד ומבוקש עם צבע ורודכתום מהודר).
מעבר למשיכה האסתטית שלהם, אבני ספיר מסמלות כנות, ונאמנות, מה שהופך אותן לבחירה משמעותית עבור זוגות. העמידות של אבני ספיר, המדורגת ממש מתחת ליהלומים בסולם קשיות Mohs (9-ספיר, 10-יהלומים), דבר המבטיח בחירה בטוחה ללבוש יומיומי.
יהלומים בניקיון SI2
מציאת יהלום בניקיון SI2 כרוכה בבחירת אבן עם פגמים קלים הנראים בהגדלה של פי 10. פגמים אלה עשויים להיות לא מורגשים לעין בלתי מזוינת, מה שהופך את יהלומי SI2 לאופציה זולה אך אטרקטיבית. בעת רכישת יהלום SI2, חשוב לבדוק דוח דירוג ממעבדה גמולוגית בעלת מוניטין. הטוב ביותר הוא GIA.
חיפוש אחר יהלום SI2 נקי לעין אינו קל (ההערכה שלנו היא שכ-50% מכל יהלומי Si2 אינם נקיים לעין בלתי מזוינת). יש הרבה סוגים שונים של תכלילים, מיקומם, גודלם, צבעםכל מה שאתה צריך לשים לב אליהם. אם אתה לא יודע מה לחפש, יהלום SI2 יכול להפוך לסיוט. התחושה של קבלת טבעת יהלום שאתה מבלה חודשים בבחירתה, רק כדי להבחין שהיא משעממת וחסרת חיים היא בעיתית.
יש עוד כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת יהלום SI2:
בדיקת הפגמים בתעודת GIA
הימנעות מיהלומים עם עננים גדולים
ודא שהתכלילים קרובים יותר לקצוות היהלום
חפש תכלילים שאינם מקובצים יחד אלא מפוזרים יותר
יהלום SI2 שנבחר היטב יכול לחסוך לך מאות או אלפי דולרים (בהתאם למשקל הקראט) .

כפי שהוזכר לעיל, ניתן למצוא יהלום SI2 בעל מראה טוב. הבט על הדוגמה למטה. יהלום עגול בחיתוך עגול 0.61 קראט בצבע J, בהיר SI2 נראה מדהים לחלוטין. התכלילים גדולים, הם פרוסים יפה סביב הקצוות והוא חתוך להפליא. היהלום הזה ייראה מושלם בטבעת אירוסין

Eye-clean SI2 diamond

הקורא קנה את היהלום היפהפה הזה 0.60 קראט בצבע SI2 בחיתוך עגול. הפגמים ממוקמים קרוב יותר לקצה ושאר היהלום נראה טוב. זה הופך אותה לאפשרות מצוינת לטבעת אירוסין.
השפעת צבעם הכחול של הספירים על צבע היהלום המרכזי

כעקרון הצבע הכחול גורם להדגשת הצבע הלבן ולכן יש להניח שלא תהיה השפעה שלילית על צבע היהלום המרכזי. אולם במודלים מסוימים של טבעות או בשיבוצים מיוחדים תתכן השתקפות של הצבע הכחול ביהלום המרכזי. צריך לראות כל מודל לגופו.

לסיכום
אנחנו אוהבים לחסוך כסף על יהלום בניקיון נמוך שאין לו תכלילים גלויים לעין. יכולה להיות ירידת מחיר משמעותית בין רמת הניקיון SI1 ל-SI2 אז למה לא לשלם פחות עבור יהלום דומה?
כשאתה בוחר ביהלום בניקיון SI2, אתה צריך להיות זהיר ביותר. ליהלומים אלה יש פגמים שאולי לא ניתן לראות בקלות. בדוק את היהלום מקרוב כדי לוודא שהוא נקי לעין וודא שאתה מקבל דוח ממעבדה גמולוגית מהימנה כמו GIA. בניקיון SI2 יש פגמים קטנים, אבל אם אתה זהיר, אתה עדיין יכול למצוא יהלום יפה לטבעת האירוסין שלך בעזרת תכשיטן/חברה אמינה.
אם אתה צריך עזרה כלשהי במהלך התהליך, אל תהסס לפנות אלינו. אחד המומחים שלנו ישמח לסייע לך בבחירת היהלום המושלם SI2 או כל שאלה שתהיה לך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן