ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין עם יהלום בחיתוך אמרלד בתקציב של 70000 שח

טבעת אירוסין עם יהלום בחיתוך אמרלד בתקציב של 70000 שח

בעולם היהלומים, חיתוך האמרלד בולט כסמל לאלגנטיות ותחכום ושובה את לבם של רבים. צורתו המוארכת יוצרת קסם נצחי, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב קונים ברחבי העולם. עם זאת, כאשר מדובר בבחירת יהלום מושלם בחיתוך אמרלד כזה שנראה גדול ככל האפשר תוך שמירה על ניקיון לעין ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לזכור. אם אתה מוצא את עצמך בחיפוש אחר האבן האידיאלית, כמו רבים מהקוראים שלנו, זכור שאנחנו כאן כדי להדריך אותך בתהליך.
קיבלנו מספר הודעות דוא"ל בנושא יהלומים בחיתוך אמרלד. לצורך מאמר זה, בחרנו באחת מהן.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
תודה שסיפקת את כל המידע האינפורמטיבי באתר שלך . אני מחפש יהלום בחיתוך אמרלד. אני רוצה אחד שייראה גדול ככל האפשר (ועדיין נקי לעין). אני מתכנן לשבץ אותו בפלטינה ומעדיף חיתוך אמרלד בצורה מלבנית ארוכה ברורה (לעומת קצר/שמן).
התקציב שלי הוא בערך 70000 שח .
שוב תודה על עזרתך!”
הבה ונבהיר דבר אחד: למרות שיהלומים בחיתוך אמרלד הם מדהימים , הם לעולם לא יחזירו אור כמו יהלומים בחיתוך עגול . האם זה אומר שלא כדאי לקנות אמרלד? לא. המשמעות היא שאתה צריך לוודא מה אתה רוצה מהיהלום לפני שאתה מחליט על צורה מסוימת.

למעלה בתמונה : טבעת עם יהלום בחיתוך אמרלד
בראש ובראשונה, בואו נתייחס לרצון לגודל מבלי להתפשר על ניקיון היהלום. חשוב להבין שגודלו של יהלום נקבע בעיקר על פי משקל הקראט שלו. הניקיון, לעומת זאת,ניקיון מתייחס לנוכחות או היעדר של תכלילים ופגמים בתוך האבן. השגת איזון בין שני הגורמים הללו דורשת בחירה והערכה קפדנית.
כשאתה מחפש יהלום בחיתוך אמרלד שנראה גדול, התמקד ביחס האורךרוחב של היהלום. יחסי אורך חלקי רוחב של האמרלד אמורים לנוע בין 1.3 עד 1.6 (בתמונה למטה)

emerald cut diamond length to width ratios

יהלום בחיתוך אמרלד: ניקיון
בואו נחקור את היבט הניקיון. בניגוד לצורות יהלומים אחרות, כמו יהלומים עגולים, חיתוכי אמרלד אינם תלויים כל כך בפאות הליטוש כדי ליצור ברק. במקום זאת, הם מציגים אפקט ייחודי של "היכל המראות" המאופיין במישורים רחבים ושטוחים הנקראים "חתכים מדורגים". עם זאת, הדיוק של חיתוכי השלבים הללו משפיע מאוד על הברק והניצוץ של היהלום.
בעוד שחיתוכי אמרלד ידועים באלגנטיות שלהם, השולחן הפתוח הגדול(החלק העליון) והפאות המאורכות יכולים גם לחשוף תכלילים ביתר קלות בהשוואה לצורות יהלומים אחרות. מאחר והאמרלד מחזיר פחות אור הוא יותר שקוף לעין. הקורא הראה לנו יהלום בחיתוך אמרלד בניקיון SI1 , שלא היה נקי לעין. התכלילים היו קשים מדי עבור חיתוך אמרלד. אם אתה מעוניין ביהלום אמרלד שנראה נקי לעין בלתי מזוינת, חפש אבנים בדרגת ניקיון VS2 או יותר. יהלומים בטווח זה בדרך כלל נראים נקיים ללא תג מחיר פרימיום של ציוני ניקיון כמו VVS או IF
חשוב להזכיר שהמיקום וסוג התכלילים ממלאים תפקיד חיוני בניקיון היהלום. תכלילים שנמצאים ליד הקצוות או הפינות של היהלום נוטים פחות להראות בהשוואה לאלה הממוקמים במרכז. כמו כן, תכלילים קלים כמו כתמים נקודתיים או נוצות קטנות נוטים פחות להראות.
בחיפוש אחר היהלום האידיאלי בחיתוך אמרלד, חשוב לתת עדיפות למוכרים בעלי מוניטין המספקים אבנים עם תעודות ממעבדת המכון הגמולוגי של אמריקה (GIA). תעודה זו מספקת ביטחון לגבי איכותו ואותנטיות היהלום, ומבטיחה את השקט הנפשי שלך לאורך כל תהליך הקנייה.
ההמלצה הסופית שלנו הייתה חיתוך אמרלד G VS1 – קרט 1.70

G VS1 emerald cut diamond1.70ct G VS1

בחירת הטבעת
כעת, בואו נדון בבחירת הטבעת. פלטינה מתגלה כאפשרות יוצאת דופן להדגשת היופי של יהלום בחיתוך אמרלד. הצבע הלבן הטבעי שלה משלים את הניצוץ של האבן, וכתוצאה מכך מתקבל מראה נצחי וחינני. בעת בחירת סגנון הטבעת שקלו אפשרויות המשפרות את הצורה המוארכת לשל חיתוך האמרלד, כמו טבעת פשוטה של סוליטר או עיצוב מעודן בן שלוש אבנים הכולל אבני צד מחודדות של באגט.

לסיכום
למצוא יהלום בחיתוך אמרלד אינה משימה קלה. עם זאת, על ידי התמקדות בגורמים כמו יחס אורך לרוחב, דרגת חיתוך, ניקיון ובחירת טבעת, ניתו לבחור בביטחון אבן יפה אלגנטית וזוהרת.
ואם יש שאלות כלשהן במהלך התהליך, אנחנו כאן כדי לעזור. פשוט שלח לנו הודעה, ספר לנו מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך וניצור איתך קשר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן