ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת סוליטר עם יהלום גדול יותר לעומת טבעת הילה עם יהלום קטן יותר

טבעת סוליטר עם יהלום גדול יותר לעומת טבעת הילה עם יהלום קטן יותר
להלן מייל שקבלנו מקורא: נבדק
"
אני יודע שהחברה שלי מאוד רוצה יהלום של קראט אחד, היא גם רוצה טבעת עם גלגל יהלומים סביבו (הילה). המציאות היא שיש לי תקציב של כ-8 אלף דולר, ואני לא רואה טעם להוציא כמעט חצי מהתקציב שלי על טבעת הילה! שנינו רוצים שהיהלום יהיה 100% נקי לעין בהיר ולבן. האם אתה חושב שעלי להתמקד בקניית היהלום הטוב ביותר האפשרי עבור התקציב, ופשוט לשבץ אותו בסוליטר פשוט? או האם יש דרך להשיג טבעת הילה עם יהלום קראט אחד תמורת8 אלף דולר?"
החלטה איזו טבעת הילה לקנות:
יש טבעות הילה זמינות במגוון סגנונות, סוגי סגסוגת, וכוללות משקל כולל שונה של יהלומים קטנים, ולכן המחיר שונה. יש טבעת הילה הכוללת 0.80 קראט של יהלומים קטנים, שזה די משמעותי, ותורם למחיר! אתה יכול לשקול טבעת הילה הכוללת משקל כולל של 0.53 קראט של יהלומי הדגשה, מה שהופך אותה למשתלמת יותר.
בהנחה שהחברה שלך רוצה טבעת הילה אתה יכול לשלב יהלום עגול של 1.01 קראט, –צבע I ניקיון VS2 עם גלגל יהלומים קטנים במשקל כולל של 0.5 קרט שתתאים לתקציב שלך.

בוא נשים לרגע בצד את הרעיון של טבעת ההילה, ולהתמקד במשהו גדול יותר כמו 1.2 קראט, I-color, ניקיון VS-2. נתן לשבץ את היהלום בטבעת אירוסין בסגנון סוליטר כמו סוליטר פלטינה חצי עגול עם שש שיניים טיפאני קלאסית, ובכך להקדיש את רוב תקציב הקנייה של טבעת האירוסין שלך לקניית האבן המרכזית הגדולה ביותר האפשרית. ניתן לאחר מכן לקנות לה טבעת הילה(פשוט מוציאים את היהלום מטבעת הסוליטר ומזדכים על טבעת הזהב) לרגע מיוחד כמו יום השנה לנישואין, אנשים עושים דברים כאלה, כולנו עובדים על תקציב וצריכים להחליט איך אנחנו רוצים לתעדף את הרכיבים של טבעות אירוסין ורכישות גדולות אחרות.

 

 

 

טבעת היילו – גלגל יהלומים

 

 

 

טבעת סוליטר – יהלום בודד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן