ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טיפים וטריקים לקניות טבעות אירוסין -יחד

טיפים וטריקים לקניות טבעות אירוסין יחד
להלן מייל שקבלנו מקורא :
"
אני וחברה שלי החלטנו להתחתן. לפיכך, אנו מחפשים לקנות טבעת אירוסין. אני לא בטוח כמה זוגות מחליטים לעשות זאת ביחד, אבל נראה שזה עובד בשבילנו. מכיוון שהיא חלק פעיל בתהליך קניית הטבעות, אני לא צריך להיות מודאג מלנסות להפתיע אותה על ידי הצעת נישואין ביום מיוחד, או משהו כזה. לכן, אנחנו מנסים להבין מתי הזמן הטוב ביותר לקנות טבעת אירוסין? אנחנו גם תוהים, רק מתוך סקרנות, כמה זוגות קונים יחד טבעת אירוסין? זה לא נראה כמו אירוע שכיח בקרב החברים שלנו".
זוגות שבאים יחד לחנות:
נראה שיותר ויותר זוגות קונים יחד טבעת אירוסין. למרות שזה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, המציאות היא שזה מבטיח שהיא תקבל את הטבעת שהיא באמת רוצה. עם זאת, לגישה המודרנית הזו לקניית טבעת אירוסין יש חסרונות. לא פחות מכך היא העובדה שאין כאן אלמנט הפתעה.
היתרון בקנייה יחד הוא שהיא בוודאות תאהב את סגנון הטבעת. בנוסף, הטבעת תתאים לגודל האצבע שלה.
הבנה של העדפותיה הבסיסיות לטבעת אירוסין תסייע רבות להבטיח שהיא תקבל את הטבעת הנכונה. עם זאת, זה יכול לקחת חלק מהקסם של רגע ההצעה.
היתרונות של רכישת טבעת אירוסין ביחד:
היתרון הברור כאן הוא שעכשיו אתה יודע אם היא אוהבת יהלום עגול, חיתוך כרית או יהלום בצורה אחרת. אתה יודע שהיא תמיד חלמה לענוד יהלום קראט אחד. בנוסף, אתה יודע שהיא אוהבת זהב ורוד 18 קראט וטבעת סוליטר.
אתה לא צריך לדאוג לגבי קניית טבעת שהיא לא אוהבת, או קניית יהלום גדול מדי, או קטן מדי, או בחירת סגסוגת לא נכונה.
דברים אחרים שאולי תרצו לדבר עליהם ביחד, הם דברים כמו הקרינה הכחולה, והאם היא מעדיפה משקל קראט, על פני ניקיון וצבע. תבין שאין תשובות נכונות או לא נכונות, זה רק דיון כדי להכיר את העדפותיה ביהלום.
זוהי אמנם משימת איתור עובדות, אך זכרו גם שהאירוסין הינו רגע מהנה, קסום ובלתי נשכח בחייכם. מה שמביא אותנו לנקודה הבאה שלנו.
אתה עדיין צריך ליצור רגע מיוחד
לא משנה אם אתם קונים יחד את הטבעת או לא, היא תזכור איך אתם מציעים לה את הטבעת . לכן, אתה צריך לעשות מאמץ להפתיע אותה, גם אם היא יודעת הכל על הטבעת, היא בחרה אותה והיא יודעת שהיא מגיעה.
הרבה מהנשים העונדות טבעות אירוסין לקחו חלק פעיל בתהליך הבחירה.
כולן ציינו שהם רוצות להיות מופתעות. אז, אל תעשה את הטעות להניח שהיא לא רוצה להיות מופתעת, רק בגלל שהיא הולכת איתך לקנית הטבעת.

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן