ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טיפים לבחירת היהלום הטוב ביותר בחיתוך נסיכה – פרינסס 

טיפים לבחירת היהלום הטוב ביותר בחיתוך נסיכה – פרינסס 
להלן מייל שקבלנו מקורא :
"
ברצוני לקנות טבעת אירוסין בחיתוך נסיכה, ותוהה אילו טיפים עשויים להיות לך לבחירת היהלום הטוב ביותר בחיתוך נסיכה? שמתי לב שיש יהלומים בחיתוך הנסיכה שמדורגים על ידי ה-AGS במקום ה-GIA, האם יש סיבה לכך? חשבתי ש-GIA היא הסמכות המובילה בדירוג יהלומים."
מעבדת GIA לא מספקת בחיתוך פרינסס מידות לחלקי הכתר או הביתן של היהלום בדוח דירוג היהלומים שלהם. אי לכך אינה מצליחה לספק תמונה מלאה של היהלום. תעודה של AGS מספקת את מידות הכתר והביתן של היהלום, והיא כוללת את התוצאות של הערכת הספקטרום הזוויתי סריקת טכנולוגיה (ASET) הקובעת כמה בהיר נראה היהלום, עד כמה האור משתקף לאורך כל היהלום, ומספקת תובנה לגבי מידת הדיוק האופטי.
מניסיוננו, הן המעבדות הגמולוגיות של AGS והן GIA דומות באופן שבו הן מדרגות יהלומים למשקל קראט, צבע, ניקיון, קרינה, ליטוש וסימטריה, העובדה היא של-GIA אין את היכולת לספק ASET , וגם לא דוח דירוג יהלומים מלא ליהלומים לא עגולים .
כמה חשובה ASET ליהלומים בחיתוך נסיכה:
תמונות ASET ו-Ideal Scope הן קריטיות בבחירת יהלומים מכל הצורות, אבל במיוחד ליהלומים בחיתוך נסיכה, מכיוון שלמעשה בלתי אפשרי לקבוע כיצד יהלום בחיתוך נסיכה יחזיר אור. יש יותר מדי משתנים שנוצרו על ידי מבנה הפאות המשתנה ללא הרף, והצורות השונות של חומר הגלם המשמשים לייצור יהלומים בחיתוך פרינסס.
כל יהלום בחיתוך נסיכה עם תעודת GIA אמור להיות מתוכנן ומעוצב בקפידה כדי לספק את הנפח הגבוה ביותר של החזרת אור וניצוץ. העובדה היא שרוב היהלומים בחיתוך נסיכה מיוצרים תוך מחשבה על תפוקה מקסימלית של משקל קראט, והחותכים יודעים שהם הם יוכלו לקבל דירוג GIA מצוין אם הם פשוט ישמרו על דרגת ליטוש גבוהה יותר, ויבטיחו שחיבורי הפאות של היהלום ייפגשו מספיק טוב כדי להצדיק ציון סימטריה מעולה של GIA
הבעיה היא שתעודת AGS אינה מסחרית בעולם אי לכך עדיף לקנות פרינסס עם תעודת GIA ולהקפיד שעבודת הליטוש תהיה טובה מאד.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן