ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

שדרוג טבעת אירוסין ליהלום של 1 קרט

שדרוג טבעת אירוסין ליהלום של 1 קרט
הצעת נישואין הינה צעד גדול במערכת יחסים. זה קורה בדרך כלל כשאנשים צעירים ואין להם כסף רב לקנות יהלום גדול. בסופו של יום,הדבר אין קשור לגודל היהלום, זו המחווה שחשובה. ככל שאנשים מתבגרים ומבוססים יותר מבחינה כלכלית, הם בוחרים לעתים קרובות בשדרוג היהלום כמתנת יום נישואין.
אחד האנשים האלה הינו קורא שלנו שרצה לשדרג יהלום לטבעת יהלום קראט אחד.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
שלום! נתקלתי באתר שלך ואני מאוד מעריכה את כל המידע. בעלי משדרג את טבעת האירוסין שלי לרגל יום השנה העשירי שלנו. הלכנו להסתכל על טבעות וראינו יהלום (1.02 קראט, חיתוך כרית, צבע J, SI2) תמורת 25000 שח. יש לי ספקות ותוהה אם נוכל למצוא אבן טובה יותר בסכום הכסף הזה. הייתי רוצה להישאר מתחת ל-20000 שח עבור היהלום.
כל תובנה תתקבל בהערכה רבה!"
זה קורה הרבה. אנשים הולכים לחנות, הם אוהבים יהלום ונותנים פיקדון כדי לשמור אותו לפני שהם מחליטים. בדרך כלל אנחנו לא ממליצים לעשות את זה, אבל אם אתה עושה את זה, ודא שאתה יכול לקבל את כל כספך בחזרה אם תחליט לרכוש במקום אחר.

כמו כן, המחיר של היהלום המסוים הזה הינו גבוה מדי. תמיד טוב לעשות חיפוש כדי לראות מה אתה צריך לצפות לשלם עבור יהלום כזה לפני שאתה קונה.

עלות יהלום 1 קראט

זכור : 1 קרט הינו משקל היהלום ואינו קשור למידות היהלום ולצורתו אי לכך אותו משקל קרט יכול להראות אחרת גם אם הצורה של היהלום זהה

לדוגמא: יהלום עגול של 1 קרט יכול להראות גדול או קטן תלוי בקוטר ובגובה של היהלום למרות שהמשקל זהה
המחיר של יהלום 1 קראט יכול להשתנות בהתאם לצורה , איכות היהלום ובסגנון השיבוץ .

מחירי צורת יהלום: כל צורת יהלום שונה לא רק במראה אלא גם באופן החיתוך, ובמידת הדרישה הציבורית. צורות מסוימות יקרות יותר לקראט, אך ישנן גם צורות יהלומים זולות יותר. לאחר כריית יהלומים בצורתם הגולמית, יש ללטש אותם לצורה מסוימת. בהתבסס על הצורה שנבחרה, הרבה מהמשקל המקורי נשחק בדרך כלל בין 20% ל-60%. לדוגמה, ביהלום בחיתוך עגול, שזו הצורה שבחר הקורא שלנו, נשחקים 60% מהמשקל המקורי. זה גורם עצום בתמחור היהלומים. יהלומים בחיתוך עגול הם גם הצורה הפופולרית ביותר שיש. הם מסמלים מראה טבעת אירוסין קלאסי שכולם רוצים. כ-70% מכלל היהלומים הנמכרים בכל העולם הם חיתוכים עגולים. הביקוש מעלה את המחיר. החיתוך העגול הוא כמעט תמיד צורת היהלום היקרה ביותר . לעומת זאת, צורות יהלום, כמו חיתוך אשר, חיתוך אמרלד או חיתוכי רדיאן וכרית הן בדרך כלל הכי פחות יקרות בכל הנוגע לערך לקראט. תמחור יהלומים בחיתוך עגול המחיר של יהלום בחיתוך עגול תלוי במשקל קראט, חיתוך, צבע, ניקיון וגורמים נוספים. מכיוון שהקורא שלנו רצה יהלום 1 קראט . איכות היהלום האידיאלית כאן היא צבע I , נקי לעין וחיתוך מעולה. זה בדרך כלל מגיע לסביבות 20000 שח כמו למשל יהלום 1.00 קראט צבע I ניקיון SI2 בחיתוך עגול . ניתן לראות שההצעה שקיבל הקורא שלנו לא מזהירה. החנות הציעה להם יהלום באיכות נמוכה יותר במחיר גבוה יותר.


יהלום 1 קראט נקי לעין צבע I
הבעיה הנוספת עם היהלום שהוצע להם הייתה שהוא בצבע J ויכול להיראות צהבהב בשיבוץ מסוים.
בסופו של דבר, המלצנו על יהלום I color ובניקיון SI2 שהקורא אהב ורכש מיד. היה להם מזל לקבל את הכסף שהשאירו כפקדון.
כיצד לשדרג את טבעת האירוסין שלך
אחד מהשדרוגים הנפוצים ביותר של טבעות אירוסין הוא שידרוג ליהלום גדול יותר. אנשים לפעמים משנים את הצורה כי הם מתחילים לאהוב משהו אחר. ומה הזמן הטוב ביותר לשדרג טבעת? יום נישואין. ואיזה יום נישואין טוב יותר לבחור מיום הנישואין העשירי.
הרבה חנויות מציעות תוכנית החלפה שבה אתה יכול להחליף את היהלום שלך ולהשתמש בערך כספי זה לרכישת יהלום חדש, כל עוד הוא לפחות כפול במחיר. זה שירות מעולה שיכול לחסוך לך הרבה כסף.
אפשרות נוספת לשדרוג טבעת האירוסין היא לשנות את מודל הטבעת. ניתן לעבור מסגנון סוליטר לאבן צדדית או הילה, ניתן להוסיף יהלומים צבעוניים בשיבוץ או פשוט לשנות את צבע המתכת.
סיכום
ניתן לשדרג את טבעת האירוסין שלך. זה לא אומר שלא אהבת את הטבעת שיש לך, זה רק אומר שהטעם שלך השתנה אבל את עדיין רוצה שיהיה לך זיכרון מהאירוסין שלך. אין מה להרגיש רע לגביו. מאחר ויש מספר אפשרויות כיצד לשדרג את הטבעת, השינוי לא חייב להיות כל כך דרסטי.
אבל תמיד זכרו לקרוא את המדיניות של חנות התכשיטים כדי למנוע הפתעות. ואם יש לך שאלות, אל תהססו לפנות אלינו.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן