ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

ייעוץ לקניית יהלום עגול 0.81 קרט צבע K

ייעוץ לקניית יהלום עגול 0.81 קרט צבע K
לאחרונה, קיבלנו מייל מקורא שלנו. בתקציב של 10000 שח מחפש הדרכה לגבי שתי אפשרויות מסקרנות, שניהם יהלומים בצבע K
הקורא שלנו עומד בפני הדילמה הנפוצה האם לתעדף ניקיון על פני צבע. היהלום השני, בעל דרגת ניקיון מעט טובה יותר מעלה את השאלה: האם נכון לוותר על עלייה זעירה במשקל של 0.05 קראט לטובת ניקיון טוב יותר?
בחירה זו תלויה בגורמים שונים, כמו טעם אישי והיכן משובץ היהלום. הצטרפו אלינו כשאנו בודקים את המורכבות של בחירת יהלומים, ומסבירים כיצד אפילו הבדלים קטנים יכולים להשפיע מאוד על המראה והערך של טבעת האירוסין שלכם.
להלן המייל המקורי של הקורא:
אני בתקציב של כ-10000 שח היהלום עגול בחיתוך טוב מאוד צבע K ניקיון VS2 עם פלורסנטיה קלה. אני יודע שרוב החנויות המקומיות לא מוכרות צבע נמוך .
האם ניתן להניח שהיהלום לא יהיה צהוב מדי ? האם כדאי לקחת 0.76 K-VVS2 או בכלל לעלות לצבע גבוה יותר?
מאוחר יותר הקורא הודיע שהם מתכננים לרכוש טבעת בסגנון פאווה פלטינה. פיסת מידע זו מעלה עוד יותר שאלות בנוגע ליהלומים בצבע נמוך שהם שוקלים לקנות.
מתי לבחור יהלום בצבע K
בחירת יהלום בצבע K יכולה להיות החלטה אסטרטגית, במיוחד כאשר אילוצי תקציב הם גורם משמעותי. בעוד שיהלומים בטווח הצבע K עלולים להיראות מעט צהובים, הדבר לא בהכרח פוגם ביופי או בברק שלהם.
לדוגמה, אם אתה בוחר בטבעת סוליטר בזהב צהוב או ורוד, הצהבהבות של יהלום בצבע K יכולה להשלים בצורה יפה את גוון המתכת ולהראות בהירה מאד. בדוגמה למטה: יהלום 0.80 קראט K SI1 בטבעת סוליטרהיהלום נראה בהיר מאד ולא ניתן לראות צהבהבות.

כאשר שוקלים לקנות יהלום בצבע לטבעת בסגנון פאווה פלטינה, חשוב להבין כיצד צבע היהלום מתקשר עם המתכת. פלטינה היא מתכת לבנה בהירה, ואין לה גוונים חמים כמו זהב צהוב. בגלל זה, כל רמז של צהוב ביהלום בצבע K יכול לבלוט יותר על הרקע הבהיר של פלטינה.
בטבעת פאווה, שבה יהלומים קטנים משובצים זה לצד זה, הניגוד יכול להיות בולט עוד יותר. האפקט הכללי עשוי להיות לא כל כך מושך מבחינה ויזואלית, שכן הצהבהבות של היהלום מתנגש עם הלובן של הפלטינה והיהלום נראה צבוה יותר.

בנוסף, טבעת פאווה נועדה לשפר את הברק והניצוץ של היהלומים על ידי קיבוצם יחד. עם זאת, כאשר נעשה שימוש ביהלום בצבע K בסביבה זו עם פלטינה, הגוון הצהבהב שלו יכול ליצור חוסר איזון ויזואלי בצבעים וימשוך את תשומת הלב מהניצוץ והברק של היהלום המרכזי.
הביטו על הדוגמה למטה. ניתן לראות בבירור את הגוונים הצהבהבים של היהלום המרכזי בצבע K בהשוואה למתכת הלבנה. יש גם הבדל גדול בין צבע האבן המרכזית לבין יהלומי הפאווה הקטנים שמשובצים בטבעת.

platinum pave settign with a K color diamond

מהו הצבע הטוב ביותר ביחס לשאלה שלך ?
צבע I הוא מעט גבוה יותר בסולם צבעי היהלום, אך יש לו את האיזון המושלם בין ערך לברק. זה הופך אותו לבחירה המושלמת לטבעת עם אבני צד בזהב לבן או פלטינה.
התוצאה:
היינו מרוצים מאיכות היהלומים שהקורא שלנו בחר בתחילה. עם זאת, לאחר שנודע לנו שהוא מתכוון להשתמש בטבעת בסגנון פאווה בפלטינה, נאלצנו לשנות את הגישה שלנו. במקום להמשיך לחפש יהלום בצבע K, מצאנו מספר אפשרויות צבע I
מכיוון שלקורא שלנו היה תקציב נתון, נאלצנו להפחית מעט את משקל הקראט ואת ניקיונו. עם זאת, עדיף לקבל יהלום מעט קטן יותר אך בהיר ומבריק מאשר יהלום גדול יותר שנראה צהבהב או חתוך גרוע. בסופו של דבר, הוא בחר ביהלום I SI2 מדהים.
המסע של הקורא שלנו, מהסתכלות על בחירות ועד לבקשת עצה מראה כמה חשוב לעשות בחירות חכמות. למרות שיהלום בצבע K עשוי להיראות נחמד בהתחלה, חשוב מאוד לבדוק אם הוא נראה טוב עם טבעות ומתכות שונות. חשוב למצוא את השילוב הנכון של מחיר, מראה ואיכות.
ההבנה כיצד יהלום בצבע K עשוי לא להשתלב עם טבעת בסגנון פאווה פלטינה עזרה לנו למצוא אפשרויות טובות יותר. פתיחות לרעיונות שונים יכולה להוביל לטבעת טובה יותר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן