ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

ייעוץ לאחר רכישה של טבעת אירוסין 2 קרט

ייעוץ לאחר הרכישה

 

קניית יהלום היא תהליך מורכב ולא כולם יודעים למה לשים לב קודם. לכן אנו תמיד ממליצים לפנות למומחים וזאת על מנת לא להתחרט לאחר הקנייה.
בדרך כלל אנו מקבלים מיילים מאנשים שמחפשים יהלום. עם זאת, מעת לעת אנו מקבלים גם שאלות על יהלומים שכבר נרכשו. חרטה של הקונה היא דבר נפוץ ויכולה לקרות לכל אחד, במיוחד כאשר מקבלים פריט יקר.
במקרה זה, אישה יצרה איתנו קשר לגבי הרכישה של בן זוגה, וביקשה להיות בטוחה שהיהלום שלה הוא באמת טוב.
להלן האימייל המקורי של הקוראת:
"
היי, החבר שלי זה עתה רכש את היהלום הזה: (יהלום בחיתוך אמרלד 2.14 קרט בצבע וניקיון מאד גבוהים) emerald-cut/2.14-carat-d-color-vvs2
אני קצת מודאגת לגבי רכישת משהו כל כך יקר. מה דעתך האם זה יהלום טוב ?"
זו הזדמנות מצוינת עבורנו לדבר על החשיבות של לחשוב פעמיים לפני שאתה מוציא כסף על משהו. זו הסיבה שיצרנו מדור מקצועי שלם באתר שלנו כדי לעזור לכל אחד עם כל סוג של יהלום. החל מחשיבות חיתוך יהלום ועד לסגנון שיבוץ הטבעת. כל החלטה שאתה מקבל היא חשובה ויכולה להשפיע על התוצאה.

 

תהליך קניית יהלומים
כשאנשים מתחילים בתהליך רכישת יהלומים, הם עלולים לקבל החלטות חפוזות. ישנן הרבה אפשרויות לקניית יהלומים, קשה לדעת היכן להתחיל. גם אם אתה יודע את טווח האיכות שצריך לחפש, עדיין יש לפחות כמה מאות יהלומים עם מפרט דומה אבל מחיר שונה מאוד. אם פשוט תבחר באקראי או בזול מביניהם, אתה עלול לקבל יהלום חתוך גרוע, לא נקי או צהבהב. אז איך בוחרים נכון?
לפנות למומחה ולבקש עזרה. במקרים רבים, לא ניתן לסמוך באופן מלא על אנשי מכירות בחנויות תכשיטים, כי לרבים מהם אכפת יותר למכור מאשר לומר את האמת. זו הסיבה שהקמנו את האתר שלנו כדי לעזור לאנשים שלא בטוחים מה לקנות ובמה להתמקד. יצירת קשר לא עולה כלום ואנחנו תמיד כאן כדי לעזור.
אחד הדברים הבסיסיים ביותר הוא לקנות אצל חבר בורסת יהלומים הכפוף לתקנון מחמיר ובעל רישיון עיסוק ביהלומים. חשוב לקבל אחריות ואפשרות החזרה כתובה בחשבונית של לפחות 15-30 יום בהחזר כספי מלא, דבר המקל על הקניות בפועל. זה נותן שקט נפשי שבמידה ואתה בוחר משהו שהשותף שלך לא אוהב, אתה לא תפסיד את כספך.
חיפוש טבעות יהלום
ישנם מספר דברים שצריך לקבוע לפני שמתחילים בחיפוש יהלומים :
צורת יהלום דבר הראשון לבחור את צורת היהלום שאתה רוצה . בחירת צורה אחת או שתיים תקל על חיפוש היהלומים ותהפוך את הקנייה למהירה יותר.
סגנון הטבעת – הדבר השני הוא להבין איזה סגנון טבעת אתה רוצה. הסגנון יכול להשפיע ישירות על איכות היהלום שאתה מחפש. וכמובן, אל תשכחו את מידת הטבעת של בן הזוג.
דע את התקציב שלך חיוני לדעת כמה אתה רוצה להוציא זה נותן מושג ברור לגבי תקרת מחיר היהלומים מכיוון שאתה יכול להתעלם מכל מה שמעל הסכום הזה.
כעת, כשאתה יודע את היסודות, אתה יכול להתחיל להגדיר את המסננים הנכונים לחיפוש היהלומים שלך. ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם אם ברצונך לבחור יהלום שיהיה בעל ברק רב ולא יעלה הון תועפות.
חיתוך יהלום מכיוון שחתוך הוא מה שהופך את היהלום ליפה, חשוב לא לשכח אותו. GIA מדרג יהלומים בצורה המדויקת ביותר,אי לכך תעודת GIA הכרחית.
צבע יהלום אין צבע מומלץ. הקפד לשקול את צורת היהלום ואת סגנון הטבעת שלך לפני שאתה מקבל החלטה.
ניקיון יהלום – באופן כללי, חפש יהלום נקי לעין.
משקל קראט יהלום – אם זה חשוב לך, אתה יכול להגדיר את משקל הקראט המינימלי שאתה מחפש. גישה נוספת היא לעבוד עם התקציב שלך ולראות איזה משקל קראט מתאים . לא משנה מה תבחר, וודא שאתה מרוצה מהתוצאה.

לסיכום: הקורא שבחר ביהלום 2.14 קראט עשה עבודה מצוינת. למרות שהם הלכו על הצבע הגבוה ביותר ואחת מדרגות הניקיון הגבוהות ביותר, האיכות הכללית הייתה מושלמת.
סוף טוב הוא לא תמיד המקרה. כדי לא להתאכזב, תוכל לעבור על המדריכים באתר שלנו או ליצור קשר ישירות עם אחד המומחים שלנו. לבקש חוות דעת שנייה זו לא חולשה וזה עשוי לחסוך לך הרבה זמן וכסף.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן