ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

יעוץ לקניית עגילי יהלומים צמודי אוזן 0.5 קרט כל אחד

יעוץ לקניית עגילי יהלומים צמודי אוזן 0.5 קרט כל אחד
מעט מאוד תכשיטים, הם נצחיים כמו עגילי יהלומים צמודים. בין אם ניתנים כמתנה לאירוע משמעותי ובין אם נבחרו כפינוק אישי, לאבנים יקרות אלו יש את היכולת להקסים עם הברק והמשיכה שלהן. עם זאת, הבנת המורכבות של בחירת יהלומים יכולה להרגיש בעיתית במיוחד עבור אלה החדשים בעולם אבני חן. אולם אין צורך לדאוג. בליווי של מומחה יהלומים מנוסה, אפשר לקבל בביטחון החלטות מושכלות כדי להבטיח שכל רכישה לא רק משקפת את הסגנון שלכם אלא גם לא תעלה לכם יותר מידי.
האימייל שקיבלת מלקוח נותן הזדמנות לבדיקה יסודית של איכות ושווי היהלומים.
להלן האימייל המקורי של הקורא:
"
ראשית, הרשה לי להודות לך על שפע המידע שאתה מספק.
השאלה שלי: זה עתה רכשתי זוג אבנים של 0.5 קרט כל אחד צבע G ניקיון SI2 בעבודה טובה מאד,עבור עגילי יהלומים אני מאמין שזו בחירה טובה, אם לא, אשנה את הרכישה לפני המשלוח או אחליף לבחירה טובה יותר. מה דעתך? אני מאמין שהם בצבע קצת יותר טוב ממה שכנראה הכרחי, אבל לא הרבה. כמו כן, העין החובבנית שלי לא רואה הרבה בעיות עם ניקיון בהיותם SI2 . בכל הנוגע להיותם נקיים לעין – הרי שהפגם העיקרי באחד היהלומים הוא מהצד.. לכן חשבתי שלא מוצדק לעלות בצבע על מנת ללכת על-SI1. ברצוני לשבץ את היהלומים בפלטינה.
אנא ספק את המשוב החשוב שלך.”
יש כאן הרבה על מה לדבר. ראשית, אתה תמיד צריך לבקש חוות דעת שנייה לפני שאתה קונה. לעשות את זה הפוך יכול להיות יקר או שאתה יכול לבזבז הרבה זמן על החזרת התכשיטים וקניית תכשיטים חדשים. שנית, העובדה שהם בחרו ביהלומי ניקיון SI2 היא מעולה. כל עוד הם נקיים לעין, ניתן לחסוך הרבה כסף על ידי ירידה ל-SI2 (ניקיון בינוני טוב) עם תעודת GIA מבלי להשפיע על איכות היהלום. על כל זה ועוד נדבר בהמשך.
ניקיון SI2 עם תעודת GIA בלבד
לבחירת ניקיון SI2 לעגילי יהלומים מספר יתרונות, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון גורמים כמו מראה וערך. ליהלומי SI2 בדרך כלל יש פגמים הנראים בהגדלה אבל לפעמים נקיים לעין, כלומר תכלילים אלה אינם מורגשים בעין בלתי מזוינת. מכיוון שעגילי יהלומים נענדים על תנוכי האוזניים ונראים מרחוק, הפגמים הקלים ביהלומי SI2 אינם ניתנים לאבחנה בדרך כלל . זה מאפשר לאנשים ליהנות מהברק והניצוץ של יהלומים ללא צורך בדרגת ניקיון גבוהה יותר, חוסך בעלויות מבלי להתפשר על המשיכה החזותית.
יתר על כן, בחירה ביהלומי SI2 יכולה לספק מגוון רחב יותר של אפשרויות במסגרת תקציב נתון. על ידי בחירת יהלומים עם דרגות ניקיון מעט נמוכות יותר, אנשים יכולים להקצות יותר מהתקציב שלהם לגורמים אחרים כגון חיתוך, צבע או משקל קראט, ובסופו של דבר לשפר את המראה הכללי של העגילים. גמישות זו מאפשרת בחירה של יהלומים גדולים יותר או חיתוך טוב יותר, וממקסמת את המשיכה החזותית של העגילים .

 

בחירת הצבע הנכון
הקורא בחר יהלומים בצבע G לעגילים שלו. הוא חשש שהוא עלה גבוה בצבע שלא לצורך והוציא יותר ממה שהיה צריך. למרות שאנו ממליצים על צבע I עבור רוב עגילי היהלומים דרגות צבע G/H הן האיזון המושלם בין צבע לערך. היהלומים שהקורא בחר היו יפים והמחיר היה נכון

I color diamonds for stud earringsבתמונה : זוג יהלומים בצבע I

חוות דעת שנייה
מומלץ לפנות לחוות דעת שנייה ממומחה כאשר בוחנים רכישת יהלומים. עם זאת, עדיף לבקש עזרה לפני סיום הרכישה. במקרה זה, הקורא שלח לנו הודעה לאחר שכבר קנה את העגילים, שאולי לא הייתה הגישה האופטימלית. אולם, למרבה המזל, הבחירה שלו התבררה כיוצאת דופן, ולא נותר לנו אלא לברך אותו.
לסיכום
בחירת עגילי יהלומים כרוכה בהתייחסות להיבטים רבים, כמו ניקיון וצבע. פנייה לייעוץ ממומחה עוזרת לבצע בחירות מושכלות, ומשפרת הן את האטרקטיביות והן את ערכם של העגילים. למרות שעדיף לבקש חוות דעת שנייה לפני הקנייה, אפילו שאילת שאלות לאחר הרכישה יכולה להביא לבחירות מצוינות, ראויות לשבח. למרות שהקורא במקרה זה שאל לאחר שכבר קנו את היהלומים, הבחירה בניקיון SI2 ובדרגת צבע G נותנים איזון טוב בין משיכה ויזואלית וערך.
על ידי למידה על הפרטים של בחירת יהלומים, אנשים יכולים לוודא שמה שהם קונים לא רק עונה על הציפיות שלהם אלא גם עומד במבחן הזמן כסמל לאלגנטיות ותחכום. אם תרצה חוות דעת נוספת הצוות שלנו תמיד כאן כדי לעזור לך.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן