ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

כיצד לבחור יהלומים בחיתוך נסיכה – פרינסס לטבעת שלוש אבנים

כיצד לבחור יהלומים בחיתוך נסיכה לטבעת שלוש אבנים
להלן מייל שקבלנו מקוראת:
"
אני מעוניין בטבעת של שלושה יהלומי נסיכה (פרינסס) ומנסה להחליט לגבי האבן המרכזית בין 1 קראט, צבע G, ניקיון VS-2, או 1.20 קראט, צבע I, ניקיון VS-1, האחרון שבהם מפתה אותי בגלל הגודל הגדול יותר, אבל אני לא בטוח עד כמה יהלום בצבע I יראה צהוב בעיצוב זהב לבן. אני גם צריך עזרה בבחירת אבני צד בחיתוך נסיכה."
בחירה בין צבע יהלום למשקל קראט:
כאשר המאפיינים של היהלומים הנבחנים קרובים מספיק, כמו במקרה זה, שבו שני היהלומים הנחשבים הם יהלומים בחיתוך פרינסס כך שדירוג החיתוך הכולל ומידת הסימטריה האופטית יהיו ברי השוואה , כך גם נפח החזר האור וגורם הניצוץ; וצבע היהלומים נמצא באותו טווח, שבמקרה זה הוא סיווג צבע היהלומים G-H-I כמעט חסר צבע; ודרגת הניקיון של היהלומים דומה; אני כמעט תמיד אמליץ לרכוש את האפשרות הגדולה מבין שתי האפשרויות, מכיוון שרוב האנשים יוכלו להבחיןבגודל היהלום (במשקל קראט) על פני צבע היהלום או ניקיונו.
כמובן שלפני ביצוע הקנייה, יש לבחון היטב את הפרטים של שני היהלומים, להעריך את המידע המסופק במסמך איכות היהלומים שהונפק על ידי מעבדת GIA.
הפרטים של דוחות המעבדה הנוגעים לאיכות חיתוך היהלום הכוללת.במקרה זה הם כמעט זהים. בשני המקרים הפרופורציות של היהלומים עברו אופטימיזציה כדי לספק את הנפח הגבוה ביותר של החזר האור.
ביהלומים, האם גדול יותר, טוב יותר?
הקונצנזוס הוא שגדול יותר עדיף. נראה שאיש לא שם לב להבדל בגורם הנצנוץ של שני היהלומים.
נצטרך לחפש זוג יהלומים בחיתוך נסיכה של0.4 קרט תואם כדי להדגיש את האבן המרכזית. יש להרכיב זוגות יהלומים מותאמים לטבעת שלוש אבן. לסיכום :אני ממליץ על היהלום הגדול יותר למרות שצבעו נמוך יותר

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן