ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

כמה עולה יהלום של 1 קרט – תמחור יהלום לטבעת אירוסין

כמה עולה יהלום של 1 קרט – תמחור יהלום


אין תשובה חד משמעית ל– 'כמה עולה יהלום קראט אחד?. ישנם משתנים רבים המשפיעים על המחיר. עם זאת, אם אתה באמת מתכוון לאלץ אותי לתת נתון אז אזי המחיר ינוע בטווח של 3 אלף דולר עד 15 אלף דולר. כמו שאמרתי, טווח עצום.
הסיבה לכך היא שיהלומי קראט אחד משתנים מאוד מבחינת איכות. תג המחיר שלהם הוא הרבה יותר ממשקלם בלבד. כמו כן נכנסים גורמים כמו איכות החיתוך הצבע והניקיון שלהם. לאחר מכן ישנם גורמים נוספים כמו השינוי בביקוש בשוק היהלומים בכל יום נתון.
הגורמים המשפיעים על המחיר אינם ייחודיים ליהלום קראט אחד, אלא לכל היהלומים.
הגורמים המשפיעים על העלות של יהלום קראט אחד
אם תעקוב ביאתר שלנו, תבחין שאני מפרט על חיתוך, צבע, ניקיון וצורות יהלומים. העדיפות הניתנת למרכיבים אלו אינה טעות . אלה הם התחומים שאתה צריך להכיר. הם ידועים כ-4C's ; צֶבַע; ניקיון עבודת ליטוש; ומשקל קראט.
זה חשוב כי אין שני יהלומים זהים. זה ששני יהלומים ששוקלים אותו הדבר וחתוכים באותו סגנון, לא אומר שהם בעלי ערך שווה. האומנות בחיתוך היא מעל הכל, הניקיון וצבע טבועים ביהלום הגולמי.
במקרה של יהלומים 1 קראט, החיתוך הוא הקובע העיקרי של המחיר. כן, צבע וניקיון חשובים, אבל הם מישניים לאיכות החיתוך. עם זאת, המשחק בין כולם הוא זה שמייצר את המחיר האולטימטיבי.
איך מומחים יכולים לעזור לך
לבחינת הערך של היהלום 1 קראט שלך, כדאי לקחת מומחה מהימן ,רצוי חבר בורסת היהלומים. השילוב של הידע , לבין תעודות היהלום ותמונות היהלום, יעזור לכם להיות בטוחים שתג המחיר משקף את האבן בצורה הוגנת. לא תצטרכו להיות מודאגים מדוע מבקשים מכם 7 אלף דולר עבור יהלום 1 קראט מסוים, שלעינכם הלא מאומנת, נראה זהה ליהלום ששוויו 15000 $
חלק מהתכשיטנים מעוניינים למכור לך מה שהם רוצים ולא מה שאתה צריך.
קח את הזמן לבצע מחקר.
תמחור יהלומים המשוואה המורכבת
די קשה לומר בדיוק כמה צריך לשלם עבור יהלום 1 קראט. עם זאת, זה לא אומר שאסטרטגיית התמחור לא צריכה להיות ברורה לך. על ידי הבנת ה-4C, אתה יכול להתחיל להבין את השונות במחירים, ולכל הפחות, להבין אם תג מחיר הוגן או לא.
אם אתה זקוק לעזרה כלשהי בבחירת יהלום או טבעת אירוסין,צור איתי קשר ואוכל לספק ניתוח עצמאי מפורט בחינם

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן