ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מדריך לטבעות אירוסין בסגנון פרח או הילה

מדריך לטבעות אירוסין בסגנון פרח או הילה

טבעות אירוסין בסגנון פרח הינן ייחודיות ונצחיות. הן משקפות שפע של ניצוץ וצללית ייחודית שבוודאי תסובב ראשים. אם אתה שוקל לקנות טבעת אירוסין פרח המדריך הזה יסביר לך איך לעשות את זה.
מהי טבעת אירוסין בסגנון פרח?
טבעת אירוסין פרח משתמשת ביהלום מרכזי גדול (בדרך כלל עגול) המעוטר במספר יהלומים קטנים יותר כדי ליצור את האפקט של עלי כותרת. מעצבים רבים משתמשים בטכניקת 'פרח' כדי לשפר את העיצובים שלהם עם נגיעות אמנותיות, בהשראה מהטבע.
טבעות אירוסין פרח מופיעות לרוב כטבעות אשכול. הם יכולות ללבוש צורות וסגנונות רבים, כאשר אשכולות מסוימים מחקים באופן טבעי את צורת הפרח יותר מאחרים.

טבעת אשכול משתמשת בחלק היקר ביותר בטבעת אירוסין ביהלום המרכזי. מציאת יהלום באיכות גבוהה עם משקל קראט גדול היא המקום שבו מושקע רוב הכסף שלך. טבעת אירוסין פרח נותנת רושם של טבעת גדולה בהרבה. אפילו יהלום צנוע במשקל 0.30 קראט יהפוך לטבעת אירוסין מרשימה ועוצמתית כאשר הוא מונח בסביבה פרחונית.
טבעות אירוסין פרח מגיעות במגוון סגנונות. האשכול הוא צורה מסורתית עם תחושת וינטג' – מושלם עבור חובבי רטרו. למרות השורשים הקלאסיים שלה, מעצבים יצרו טבעות בסגנון עכשווי מושלמות לכלה חובבת פרחים.
היהלומים הקטנים יותר הבונים את צורת הפרח מביאים אור וניצוץ נוסף לטבעת האירוסין, ונותנים ליהלום המרכזי ברק מרשים.
חסרונות של טבעת אירוסין פרח
לכל טבעת יש את החסרונות שלה טבעת אירוסין פרח תזדקק לניקוי קבוע כדי שתיראה במיטבה. בנוסף יש לערוך בדיקות שנתיות של הטבעת כדי להבטיח שהיהלומים הקטנים יותר לא ישתחררו מהשיבוץ.
טבעות אירוסין פרח מובילות
להלן כמה מהבחירות הבולטות שלי לטבעת אירוסין פרח בכל מקרה, האומנות היא באיכות הטובה ביותר והגימור מעולה.

 

בתמונה למעלה : טבעת אירוסין פרח. צורה קלאסית עם שיניי מתכת עדינות משתמשים כאן ביהלומים בצבע G-H .הטבעת המנצנצת ומרהיבה .

 

 


בשל מספר היהלומים הקטנים בהם נעשה שימוש, הכרחי ששיבוץ טבעת אירוסין פרח ייעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה יגן מפני אובדן יהלומים ונזק.
הניצוץ הנוסף שמביאים היהלומים שמסביב קיים רק כאשר נעשה שימוש ביהלומים באיכות גבוהה בשיבוץ. חפש מעצבים המציינים את איכות היהלומים הקטנים המשובצים בהילות שלהם. לא נדרשת תעודה ליהלומים קטנים אלה, אולם חשוב שהיהלומים הקטנים יהיו לבנים ונקיים בעבודה מצוינת.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן