ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מדריך לטבעות אירוסין ייחודיות 

מדריך לטבעות אירוסין ייחודיות 

בעוד שחלק מהאנשים רוצים טבעת אירוסין מינימליסטית וקלאסית, תמיד יהיו מי שירצו את טבעות האירוסין הייחודיות ביותר שיגרמו להן לבולטות יתר אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות.
אם אתה מחפש משהו שישקף את האישיות שלך ויציג את הטעם שלך, שקול את הרעיונות האלה. זכרו, הם רק ההתחלה; השתמש בהם כהשראה, או עצב את הטבעת הייחודית שלך בעזרת רעיונות אלו.

 

טבעות אירוסין " מזרחמערב”
כשאתה נכנס לחנות תכשיטים או מעיין בטבעות באינטרנט, תבחין שרובם משתמשים בהגדרת "צפוןדרום" ליהלום. במילים אחרות שיבוץ היהלום לרוחב במקום לאורך.לאבן בחיתוך מרקיזה, למשל, זה אומר שהחלקים הארוכים ביותר של האבן נמצאים בצדדים.
בחירת" מזרחמערב", מעניקה לטבעת האירוסין שלך טוויסט מיוחד וייחודי פשוטו כמשמעו! שיבוץ זה מושלם לאלה הרוצים יותר כיסוי לאצבעות.
על ידי שילוב אבן הפונה מזרחמערב עם טבעת מתאימה, תקבל טבעת ייחודית . טבעות אלו מאפשרות לך להיות גם בטרנד וגם יחודיות בו זמנית.

Emerald Cut Diamond

Cushion Diamond BezelIe

טבעת אירוסין סגלגלה – אובליתעם 3 יהלומים
אם אתה אוהב יהלומים אובליים טבעת סגלגלה עם שלוש אבנים תראה מצוין.
טבעות אובליות, בדרך כלל משובצות כסולטירים בזהב צהוב או לבן. עיצוב זה פופולרי ביותר בשנתיים האחרונות. עם זאת, טבעת 3 אבנים מושלמת אם אתם מחפשים לצאת מהקופסה.
במקום הסוליטר הטיפוסי, טבעת שלוש אבנים משובצת עם אבני צד יהלום בצורות אליפסות תואמת אל תוותרי על היופי הזה.

Oval Shape Diamond Three-Stone Ring

אם אליפסות הן לא הקטע שלך? אל דאגה! יש לנו גם את אותו עיצוב בדיוק עם רדיאנים!

Radiant Cut Diamond Three-Stone Ring

טבעות אירוסין Duo Diamond – שיבוץ כפול
עיצובים אלה כוללים שתי אבנים מרכזיות . אם הבטתם בשתי צורות שונות ולא הצלחתם לבחור בין השתיים, שקול לחבר אותן יחד כדי ליצור את טבעת הצמד המושלמת! חוץ מזה, טבעות דו הן אפשרויות נהדרות למקסום כיסוי האצבעות.

Emerald Cut & Cushion Diamond Duo Ring

יהלומים הם רק אפשרות אחת. אם אתה מחפש מחוץ לקופסה ורוצה טבעת שהיא שונה, נסה להתאים יהלום עם אבן חן או יהלום צבעוני. ראה את זה כאן עם הכרית הצהובה המרשימה וטבעת היהלומים הסגלגלה. למה להסתפק באבן אחת כשאפשר שתיים?

Yellow Diamond Cushion and Oval Diamond Duo Ring

טבעות עם7 אבנים
בדרך כלל, תראה טבעות סוליטר או טבעות שלוש אבנים. כולן מדהימות, אבל למה לא להגדיל יותר? כשאתה מחפש משהו בולט ובלתי נשכח, ייחודי,אל תירתע מיותר גודל. זו טבעת האירוסין שלך, אחרי הכל, והיא צריכה להיות מהממת.
קשה לדמיין משהו ראוי יותר לתשומת לב מאשר עיצוב בן שבע אבנים. בהתאם לעיצוב שבחרת, היהלום המרכזי מוקף בדרך כלל משני הצדדים בשלושה יהלומים נוספים. יש הרבה אפשרויות בטבעת בת שבע אבנים, שכן יש מקום לכלול יהלומים צבעוניים או אבני חן כאבני הדגשה מבלי לוותר על החלל המרכזי.
אתה יכול להתחיל עם משהו פשוט כמו טבעת שכולה אובלית, שבע אבנים, הכוללת אבן מרכזית אובלית ראשית עם שלוש אבני צד סגלגלות קטנות יותר.

Radiant Cut Diamond Split 7 Stone Ring

בחירת אבן מרכזיות ייחודית
אם כבר מדברים על האבן המרכזית, אל תרגיש כאילו אתה מוגבל לצורות קלאסיות בלבד. צורות מיינסטרים הן יפות יש סיבה שהן הפכו פופולריות אבל הן עשויות להרגיש נפוצות מדי אם אתה מחפש משהו ייחודי ושונה.
שקול להיות הרפתקני יותר עם צורת האבן המרכזית שלך! אבן מרכזית לא מסורתית הופכת את הטבעת לייחודית גם אם אתה בוחר סוליטר.
אם אתם מחפשים רעיונות לצורות מרכזיות של יהלומים לא מסורתיות, שקול את האפשרויות הפנטסטיות הללו.
Marquise Cut
מודל המרקיזה קלאסי, מודרני וייחודי הכל יחד. אם אינך רוצה טבעת אירוסין בצורת לב ואתה עדיין רוצה הרבה ברק, המרקיזה היא בחירה טובה.

Marquise Diamond Rose Gold Swoop Engagement Ring

. Marquise Diamond Halo Engagement Ring with Split Band

צורות לב
טבעות בצורת לב רומנטיות. בשילוב עם טבעת זהב ורוד או לבן, הן מקסימות.

Yellow Diamond Heart Double Halo Ring

Heart Shape Diamond Two-Tone Signature Wrap Ring

חיתוכים היברידיים של יהלומים
חיתוכי היברידיים משלבים את הצורה המוארכת של יהלומים בחיתוך רדיאן ואמרלד עם הרכות של חיתוך כרית. זה הופך את החיתוכים ההיברידיים לצורה ייחודית ונותן לך את המיטב מכל העולמות .

Hybrid Step-Cut Diamond Engagement Ring

. Hybrid Step-Cut Diamond Two-Tone Ringn

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן