ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מהו החיתוך הטוב ביותר לעגילי יהלומים?

מהו החיתוך הטוב ביותר לעגילי יהלומים?
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
ברצוני לקנות לאשתי זוג עגילי יהלומים . אני תוהה מה החיתוך הטוב ביותר לעגילי יהלומים, נראה שיהלומים עגולים הם הפופולריים ביותר, אך האם יש צורות אחרות שעלי לשקול? אשתי אוהבת דברים ייחודיים ושונים, אבל אני רוצה שהיהלומים ינצנצו , מה אתה מציע? התקציב שלי הוא בסביבות 15-20000 שח ואני רוצה שהיהלומים יהיו נקיים ולבנים, זה כל מה שאני באמת יודע או רוצה לדעת על ניקיון וצבע יהלומים! איזה סוג של עגילים אתה ממליץ ואיזה סוגי מתכת הכי מתאימים לעגילי יהלומים?"
מהן צורות היהלומים הטובות ביותר לעגילים?
רוב היהלומים שאנו מוכרים לעגילי יהלומים הם עגולים .יהלומים עגולים הם הפופולריים ביותר, הם נראים סימטריים לחלוטין כשהם באוזניים, ללא קשר לכיוון בו היהלומים ממוקמים כשהם מסתובבים בחורים. כמו כן החזר האור מיהלום עגול הוא מכסימלי ביחס לצורות אחרות של יהלומים. אנחנו מוכרים גם הרבה יהלומים בחיתוך כרית לעגילים, מכיוון שהם נותנים נפח גדול של החזר אור ונצנוץ שמתחרה ביהלומים העגולים. לעגילים יש לחפש זוגות תואמים של יהלומים בחיתוך כרית או בחיתוך עגול .
במסגרת תקציב של 15-20000 שח אפשר לשקול זוג יהלומים בליטוש כרית או עגול במשקל של 1 קראט משקל כולל (כל יהלום 0.5 קרט), אשר מדורגים על ידי מעבדת GIA כ-VS-2 בניקיון ובצבע H , עם ציון חיתוך כולל של מעולה (EX3) . יהלומים אלו בחיתוך כרית הם בין הטובים שיש לתעשייה להציע! זוג עגילי יהלומים בחיתוך כרית מתומחר בקצה הנמוך של טווח המחירים הרצוי לך
זוג נוסף שניתן לשקול הוא זוג יהלומים בחיתוך כרית תואם , המורכב מיהלומים בחיתוך כרית במשקל של קצת יותר מ-1 קראט משקל כולל,(כל יהלום 0.6 קרט) שהם בצבע G, ו-VS-2 בניקיון, עם אותו ציון חיתוך כולל; זוג זה מתומחר גבוה יותר בגלל הצבע הגבוה יותר, והוא קרוב יותר לקצה הגבוה של טווח המחירים הרצוי. התמונה המצורפת למטה, מציגה זוג עגילי יהלומים בחיתוך עגול . העגילים נראים מדהימים לחלוטין ואני בטוח שאשתך תאהב אותם!
צורות פופולריות אחרות של עגילי יהלומים כוללות יהלומים עגולים וכן יהלומים בליטוש פרינסס (נסיכותי), שניהם זמינים בצורה של זוגות מותאמים שנבחרו מראש במגוון של משקל קראט, ניקיון יהלום ושילובי צבע יהלומים; ניתן לשבץ את היהלומים בפלטינה, זהב ורוד, זהב לבן או זהב צהוב, בכל סוג מתכת שאתה מעדיף, ההבדל העיקרי הוא בעצם רק עניין של צבע.צבע המתכת הפופולרי ביותר כרגע הוא לבן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן