ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעות נישואין ואירוסין מפותלות – הלהיט החדש של הכלות

טבעות נישואין ואירוסין מפותלות: הלהיט החדש ביותר של הכלות
מציאת טבעת נישואין מפותלת שתגרום לטבעת האירוסין שלך להראות במיטבה יכולה להיות מסובכת, במיוחד שישנן הרבה אפשרויות! אולם לא משנה מה, טבעת האירוסין שלך ראויה להתאמה מושלמת.

Curved Wedding Rings Brides Newest Obsession

מהי טבעת נישואין מפותלת?
טבעות נישואין מפותלות נוצרו לראשונה בתקופת הוויקטוריאנית, ולאחר מכן הפכו לפופולריות בתקופת הארט דקו . הסגנון הזה היה קשור לסמליות של שני חברי נפש המתאחדים לאחד לכל החיים.

ניתן לענוד טבעות אלו לבד או להתאימן לטבעת האירוסין שלך.
טבעות נישואין מפותלות זמינות בסגנונות שונים, עיצובים אופנתיים ומתכות, כולל לבן, צהוב, זהב ורוד ופלטינה

אם טבעות נישואין מעוקלות אופנתיות?
האם ידעת שלהקות חתונות מעוקלות קיימות מאז התקופה הוויקטוריאנית? עם השנים טבעות מעוקלות זכו לפופולריות משמעותית, במיוחד עבור כלות עכשוויות, לאחר עיצוב ייחודי ומסוגנן יותר.
לחיפוש פרטיםבעות נישואין מעוקלות הפכו פופולריות מכמה סיבות, כולל הרבגוניות שלהן. הם יכולים גם להיות מותאם אישית בצורה מושלמת כדי להתאים סגנונות שונים של טבעות אירוסין. לטבעות הייחודיות הללו יש עיקול או קו מתאר הן משלימות את צורת טבעת האירוסין, ויוצרות מראה יפה והרמוני כאשר עונדים אותן יחד.

14K White Gold Alternating Shape Diamond Band.

14K Rose Gold V Contour Diamond Ring

העיצוב המפותל מאפשר לטבעת הנישואין לשבת בנוחות ליד טבעת האירוסין, וכתוצאה מכך ההתאמה חלקה ואלגנטית.

14K Yellow Gold Chevron Diamond Ring

בנוסף, הצורה המפותלת מעניקה לסט הכלה מראה ייחודי, המושך את העין, ומוסיף נופך של תחכום ונשיות.

14K White Gold Petite Tiara Diamond Wedding Ring

לא משנה מהו הסגנון שלכן, טבעות נישואין מפותלות הן ללא ספק אופנתיות והופכות במהירות לשיחת העיר. הרבגוניות, הפרקטיות והמשיכה האסתטית שלהן נותנת נראות ייחודית לכלה המודרנית.
שילוב טבעות נישואין עם טבעות אירוסין
בטבעות נישואין, אין חוקים קשוחים. להלן כמה טיפים שכדאי לזכור כדי ליצור מראה אחיד.
1.
קחו בחשבון את צורת טבעת האירוסין שלכם: אם לטבעת האירוסין יש צורה או עיצוב ייחודיים, חשוב לבחור טבעת נישואין מעוקלת המשלימה אותה.
2.
בחרי באותה מתכת: כדי ליצור מראה אחיד, בחרי בטבעת מפותלת העשויה מאותה מתכת כמו טבעת האירוסין שלך. עם זאת, אין כללים. את כמובן יכולה לבחור את מה שאת הכי אוהבת!
3.
חשבו על גודל האבנים: אם לטבעת האירוסין שלכם יש יהלומים גדולים או אפילו עיצוב הילה, טבעת נישואין מפותלת עם יהלומים קטנים יותר או קימור עדין יותר יכולה לאזן את המראה. מצד שני, אם לטבעת האירוסין שלך יש עיצוב פשוט יותר, טבעת מפותלת עם אבן גדולה תראה טוב יותר.
4.
נסו אותן יחד: האמת היא שהדרך הטובה ביותר לראות אם טבעת נישואין מפותלת מתאימה ומשלימה בצורה טובה את טבעת האירוסין שלכם היא לענוד אותן יחד.

15105_JW1196018105_JW11948_1-1

כמה עולות טבעות נישואין מפותלות?
העלות של טבעות נישואין מפותלות עשויה להשתנות מאוד בהתאם לגורמים, כגון החומרים , העיצוב והאם הוא כולל יהלומים או לא. בגלל המורכבות הנוספת של העיצוב, טבעות נישואין מפותלות בדרך כלל יקרות יותר מטבעות נישואין ישרות.
בממוצע, טבעת נישואין מפותלת יכולה לעלות בין $1000 ל-$2,000 או יותר.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן