ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מהם הסגנונות הפופולריים ביותר של טבעות אירוסין עם ארבע שיניים?

מהם הסגנונות הפופולריים ביותר של טבעות אירוסין עם ארבע שיניים?

רוב טבעות האירוסין עם יהלומים כוללים תצורות שיניים המורכבות מארבע או שש שיניים. למרות שטבעות שש שיניים נחשבות בדרך כלל לבטוחות יותר, הרבה אנשים מעדיפים ארבעה שיניים מכיוון ש-4 שיניים מכסות פחות משטח הפנים של היהלום דבר שמשאיר יותר שטח גלוי ביהלום . אחד העיצובים הפופולריים ביותר של טבעות אירוסין יהלומים עם ארבע שיניים הוא ללא ספק, ה-ClassicFour Prong Solitaire בזהב צהוב 14 קראט עם ראש זהב לבן ארבעה שיניים.
סוליטרים בסגנון קתדרלת ארבע שיניים:
סוליטר ארבע שיניים פופולרי נוסף, הוא טבעת בסגנון קתדרלה , הכוללת ראש בן ארבעה שיניים, המודגש על ידי שני יהלומים עגולים בחיתוך עגול שהם סוג של "אבני הפתעה" שמוכנסות למסגרת הממוקמת בבסיס השיניים משני צידי הטבעת. כל יהלום בגודל 1.8 מ"מ, והוא בצבע F-G ובניקיון VS, וחיתוך ברמה גבוהה שלא כמו סוליטייר מסורתי הכולל טבעת שהיא בעצם עיגול. טבעת בסגנון קתדרלה היא יותר מסגרת A, כאשר שני הצדדים של הטבעת פונים כלפי מעלה לצידי השיניים כדי להוסיף קצת עומק.
כמובן שאנו מציעים גם טבעת מסורתית של קתדרלה עם ארבע שיניים ללא יהלומי צד למקרה שאתה מעדיף עיצוב קצת יותר פשוט.
סוליטר מפוצל ארבע שיניים:
טבעת פופולרית למדי בשנים האחרונות, מפצלים את ארבעת השיניים של סוליטר כך שנראה שהיהלום מוחזק במקומו על ידי שמונה שיניים. נדרשת מיומנות ודיוק כדי לפצל את ארבעת השיניים של הטבעת לשמונה ולעצב אותם כראוי. זה יוצר מראה מסוגנן ואלגנטי שהוא די מושך. ה-Split Four Prong Grace Solitaire, זמין עם ארבעה שיניים מפוצלות או לא מפוצלות, מכיוון שאנחנו מתחילים עם ראש ארבעה שיניים מלכתחילה. אחת התכונות שהופכות את הטבעת הזו לפופולרית היא חישוק הטבעת המעוגל בגודל 2.5 מ"מ אשר מלוטש לגימור בהיר מבריק.
טבעת פופולרית נוספת הכוללת ראש מפוצל בארבע שיניים היא מבוססת על טבעת אירוסין בסגנון קתדרלה מסורתית.
כמובן שאחד הסגנונות הפופולריים ביותר של טבעות אירוסין עם ארבע שיניים הוא סוליטייר רגיל יהלום עגול, עם ארבע שיניים. לא משנה איזה סגנון של טבעת אירוסין עם ארבע שיניים פונה לחוש הסגנון האישי שלך, רוב הסיכויים שתוכל למצוא אותה בקטלוג טבעות אירוסין שמוצגות באתר האינטרנט שלנו, ואם מסיבה כלשהי אתה לא מצליח למצוא בדיוק את מה שאתה מחפש, אנחנו מייצרים טבעות אירוסין בהתאמה אישית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן