מה העלות של עיצוב טבעת אירוסין משלי?
להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
אתה יכול לומר לי כמה יעלה לעצב את טבעת האירוסין שלי, במיוחד אם יש לי יהלום משלי? לאחרונה ירשתי יהלום של סבתי, ואני רוצה לעצב טבעת אירוסין כדי לשבץ את היהלום. במקור חיפשתי טבעת אירוסין בסגנון וינטג', אבל אני גם מאוד אוהב את המראה.
אני מעוניין להזמין אותו בזהב ורוד 18 קראט כי היהלום של סבתא שלי הוא בצבע חם יותר(צהבהב). לדברי התכשיטן המקומי שלי, היהלום הוא בצבע L-M-N, ושמעתי שיהלומים בצבע זה עשויים להיראות טוב משובצים בזהב ורוד. האם חנות תכשיטים תעצב לי טבעת ליהלום שלא נרכש ממנה? ואם כן, האם ישבצו לי את היהלום, או שאני צריך למצוא תכשיטן מקומי שיעשה זאת?"
כמה עולה לעצב טבעת אירוסין?
אולי יפתיע אותך לגלות ש-95% מטבעות האירוסין המופיעות בקטלוג המקוון שלנו עוצבו בהתאמה אישית ללקוחות שלנו. השמות של כל אחד מסגנון הטבעות נוצרים בהשראת השם של האדם עבורו הם עוצבו לראשונה. יש לנו יותר מ 40 שנות ניסיון בעיצוב תכשיטים בהתאמה אישית.
ניתן להשתמש בעיצובי הטבעות המופיעים בקטלוג המקוון שלנו כדי לקבל מושג כמה עולה ליצור טבעת אירוסין מעוצבת בהתאמה אישית, מכיוון שהמחיר המיוצג אינו כולל את האבן המרכזית. המחירים מבוססים על ערך המתכת והיהלומים המשובצים בטבעת וכן על הזמן שלוקח ליצור את העיצוב, לחתוך את התבנית, יציקת הטבעת, להבריק, לשבץ את האבנים . עלויות העיצוב כבר כלולות במחיר הסופי.
אנו משתמשים בתוכנת עיצוב מחשב מתקדמת ביותר כדי ליצור מודל תלת מימדי של עיצובי התכשיטים המותאמים אישית שלנו. התוכנה מאפשרת לנו לספק לכם תמונות של עיצוב הטבעת ממגוון נקודות תצפית. מה שמאפשר לך לראות את עיצוב הטבעת ולוודא שזה בדיוק מה שאתה רוצה.
כמה עולה לעצב טבעת אם יש לי יהלום משלי?
התשובה היא שלא עולה יותר לעצב טבעת אם יש לך את היהלום.
המחיר של טבעת בהתאמה אישית, זהה מכיוון שהוא מבוסס על מאפייני הטבעת, הזמן המושקע בעיצוב הטבעת והעלויות הקשורות לייצור הטבעת.
במקרה הספציפי הזה, אין באמת צורך לעצב טבעת בהתאמה אישית, כי כבר ציינת שאתה אוהב את זהב ורוד 18 קראט. לפיכך, המחיר של הטבעת יהיה הסכום המצוין בדף פרטי המוצר עבור גודל הטבעת וסוג המתכת שנבחרו מהתפריט הנפתח.
העלות לעיצוב מותאם אישית של טבעת תהיה מבוססת על הזמן שהוקצב לעיצוב הטבעת; עלות החומרים שיתבססו על סוג הסגסוגת וכמות המתכת בשימוש; יהלומים קטנים שעשויים להיות חלק מהעיצוב, עלויות הייצור וכו'. לאחר מכן נקרא את העיצוב על שמך, או על האדם שעבורו מעוצבת הטבעת אם תרצה.
טבעת אירוסין בסגנון וינטג' זהב ורוד:
מכיוון שציינת שבמקור חיפשת טבעת בסגנון וינטג' לשיבוץ היהלום של סבתך אני בטוח שהיהלום בצבע L-M-N של ייראה יפה בטבעת של זהב ורוד.
באיזה צבע יהלומים נראים הכי טוב משובצים בזהב ורוד?
יהלומים בעלי גוון חם יותר, כגון אלו בטווח הצבעים L-M-N, בהחלט נראים נפלא כשהם משובצים בזהב ורוד 14k או 18k. זה במקרה אחת המתכות האהובות עלי לשימוש בטבעות אירוסין המשובצות יהלומים צהבהבים בצבע L-Z
לסיכום:

אינני ממליץ לעשות עיצוב מיוחד לטבעת אירוסין.עיצוב מיוחד דורש אב טיפוס ,שעות מיחשוב,הדפסה תלת מימדית . כל זה ייקר לכם את הטבעת במאות %. מאחר ואתם יוצרים מודל חדש.

יש מספיק מודלים של טבעות שיכולים להתאים לכם מבלי להכנס להוצאות מטורפות.

כמו כן אין שום ערבות שהמודל ייצא בדיוק כמו שחשבתם או ראיתם בהדמייה.

אי לכך רכשו טבעת מהמלאי הקיים והמנעו מהוצאות מטורפות ועוגמת נפש.