ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

מה עדיף טבעת הילה (אבן מרכזית מוקפת גלגל יהלומים)או טבעת שלוש אבנים?

מה עדיף טבעת הילה (אבן מרכזית מוקפת גלגל יהלומים)או טבעת שלוש אבנים?

להלן מייל שקבלנו מקורא שלנו: " מה לדעתכם עדיף, טבעת הילה או שלוש אבנים? אנחנו חיים באורח חיים פעיל מאוד ואני מודאג משיניי השיבוץ, וכמה גבוה הטבעת תשב על האצבע שלה. האם אתה חושב שטבעת הילה גורמת ליהלום המרכזי להיראות גדול יותר? קראתי ביקורות שבהן יש אנשים שאומרים שהיהלומים הזעירים אינם משרתים שום מטרה, ומאמרים אחרים שמצביעים על כך שזה גורם ליהלום להיראות גדול יותר". טבעת הילה לעומת טבעת 3 אבנים: הכל עניין של העדפה אישית, המציאות היא ששני סגנונות טבעת האירוסין שונים באופן דרמטי. זה כמו להגיד "קפה או תה" שניהם משקאות חמים, אבל שונים לחלוטין בו זמנית. אם אתה רוצה טבעת של שלוש אבנים בעלת פרופיל נמוך מאוד על האצבע, אז שקול את טבעת 3 האבנים הכוללת שני יהלומים קטנים בצורת אגס המשובצים יפה ונמוך על חישוק הטבעת. ברור שתמיד יהיה גובה מסוים בגלל עומק היהלום המרכזי, אבל הטבעת הזו נותנת עיצוב מלוטש, בעל פרופיל כולל נמוך יותר מאשר הרבה טבעות עם 3 אבנים.


בתמונה:טבעת הילה

Tate halo setting by Jeff Cooper Designs טבעת 3 אבנים שונה באופן דרמטי מהמראה של טבעת הילה (תמונה למעלה).  אניחושב שהילה של יהלומים שגובלת באבן המרכזית בטבעת ההילה , גורמת לשטח הפנים של היהלום העגול להיראות גדול יותר מבחינת שטח הנצנוץ הכולל. זה נכון במיוחד כשטבעת היהלום נראית מרחוק, מכיוון שהילת היהלום נותנת היקף גדול יותר של אור נוצץ, ובכך תעניק אשליה שהאבן המרכזית גדולה יותר. ישנו גם את הניצוץ הנוסף שנוצר על ידי יהלומי הדגש המשובצים לצידי הטבעת לאורך האצבע.

בתמונה:טבעת 3 יהלומים

the Venus halo three stone setting by Brian Gavinעם זאת, הניצוץ שנוצר על ידי טבעת 3 יהלומים מתבטא בכך שהיהלומים הקטנים ינצנצו פחות והגדולים יותר.עם זאת היהלום הגדול יבלוט יותר. אישית אני מעדיף את טבעת ההילה. היא יותר אלגנטית ופחות מגושמת. ההחלטה לרכוש טבעת אירוסין בסגנון הילה או של שלוש אבנים נותרת עניין של העדפה אישית, וכל סגנון טבעת נותן סגנון ויתרונות ייחודיים. כמובן שתמיד ישנה אפשרות לעשות טבעת בהתאמה אישית.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן