ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

סגנונות קלאסיים של טבעות אירוסין

סגנונות קלאסיים של טבעות אירוסין
טבעות אירוסין קלאסיות הן סגנונות של טבעות אירוסין נצחיות. הן עשויות להיות שילוב של אבן מרכזית בודדה או שילוב של אבן מרכזית ויהלומים קטנים . ארבעה סגנונות של טבעות אירוסין תמיד יהיו פופולריות.

איך אנחנו מגדירים "קלאסי"
בתחום טבעות האירוסין, רעיון ה"קלאסי" מתעלה על טרנדים חולפים; הוא מגלם סגנון שעומד במבחן הזמן. סגנונות קלאסיים אינם מוגדרים על ידי אופנות אלא על ידי הפופולריות הבלתי מעורערת שלהם לאורך דורות.
טבעם של סגנונות אלו הוא לא להשתלט, אלא להישאר פשוטים. בדומה לסגנונות של טבעות אירוסין מינימליסטיות, סגנונות קלאסיים אינם עמוסים בפרטי עיצוב; הם נועדו להשתלב בצורה חלקה עם אסתטיקה נקייה.

טבעות אירוסין סוליטר
טבעות אירוסין סוליטר, עם הפשטות הנצחית וההתמקדות הבלעדית שלהן באבן אחת מרכזית, הן התגלמות של עיצוב קלאסי. מטרתה של טבעת אירוסין סוליטר היא להקדיש את כל תשומת הלב לאבן החן.
בתקופה שחלפה מאז הופעת הבכורה שלהן, טבעות סוליטר כוללות לפעמים גם כמויות קטנות של יהלומים המשובצים על הסל או חודי השיבוץ, מתחת לאבן המרכזית לא על הטבעת.
בשלוש השנים האחרונות, טבעות אירוסין סוליטר זהב צהוב יהלום עם סגלגל הופיעו כשילוב הסגנון הפופולרי ביותר. החמימות של המתכת עם האופי המבריק והמוארך של יהלום סגלגל בהרמוניה רבה יחד – גורמת לטבעת זו להיות מאד מבוקשת.

בתמונה למעלה: טבעת אירוסין עם יהלום סגלגלאובל

בתמונה למטה : יהלום סויטר משובץ יהלומים קטנים על שיניי השיבוץ

בתמונה למעלה: טבעת אירוסין דקה עם יהלום עגול

טבעות אירוסין משובצות
טבעות אירוסין משובצות הן דרגה אחת מעל טבעות סוליטר; במקום טבעת רגילה,עיצוב זה משובץ יהלומים קטנים, המצפים את את הטבעת המובילה לאבן המרכזית.
עיצוב קלאסי זה לא רק משפר את היופי הכללי של הטבעת אלא גם מוסיף מגע עדין של ברק. יש מספר וריאציות של שיבוץ, כמו פסים עבים או שלוש שורות. השיבוץ הקלאסי הסטנדרטי נשאר האהוב ביותר.
לטבעות משובצות יש יכולת להוסיף דרגת ברק נוספת ולכן הן תמיד יישארו אופציה נצחית.

טבעת אירוסין עם יהלום רדיאן משובצת יהלומים קטנים

טבעת אירוסין עם יהלום טיפה אגס משובצת יהלומים קטנים

טבעות אירוסין משלוש אבנים
טבעות אירוסין שלוש אבנים הן התגלמות של קלאסית ואלגנטיות, כוללות בדרך כלל אבן מרכזית אחת ולצדה שתי אבני צד קטנות יותר. עיצובים קלאסיים משלוש אבנים נועדו ליצור הרמוניה ואיזון על אצבעו של העונד.
הרבגוניות של טבעות אלו מאפשרת שילובים שונים של אבנים מרכזיות וצדדיות, אך השילובים הקלאסיים ביותר כוללים לעתים קרובות אבן מרכזית בחיתוך אמרלד כשלצידה אבני צד בגזרת טרפז או באגט. השילוב הזה משדר אווירה של תחכום ואלגנטיות.
מעבר לקסם האסתטי שלהן, טבעות שלוש אבנים נבחרות בשל יכולתן לספק כיסוי אצבעות נוסף וההזדמנות להציג יהלומים נוספים. מעבר לטרנדים, הטבעות הללו משקפות את המהות של אהבה מתמשכת ויופי נצחי, מה שהופך אותן לסמל אהוב להתחייבויות משמעותיות.

טבעות אירוסין עם 3 אבנים יהלום בחיתוך אמרלד – אובל עגול

בתמונה למעלה :טבעת אירוסין 3 אבנים בחיתוך אובל טבעות אירוסין הילה
טבעות אירוסין הילה (Halo), מייצגות אלגנטיות נצחית עם מאפיינים ייחודיים שהפכו אותן למבוקשות. הילה קלאסית כוללת עיגול של יהלומים המקיפים את האבן המרכזית, אשר יוצר אשליה של יהלום גדול יותר ומשפר את הברק הכללי של היהלום המרכזי.
טבעות הילה הן גם בחירה מעשית עבור אלה המבקשים למקסם את התקציב שלהם. במילים אחרות במקום לקנות יהלום מרכזי גדול ויקר אפשר בתקציב קטן לקנות יהלום הרבה יותר קטן ולהקיף אותו עם מסגרת יהלומים קטנים כך שממרחק קטן הוא יראה יהלום גדול וכל זאת בתקציב קטן יחסית. אחת האפשרויות הקלאסיות בסגנון זה הינו השילוב של אבן מרכזית בחיתוך כרית עם הילה מרובעת.

בתמונה למעלה : טבעת אירוסיןהילה עם יהלום בחיתוך כרית

בתמונה למעלה : טבעת אירוסין הילה עם יהלום אובלי


התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן