ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

עגילי יהלומים נשלפים

עגילי יהלומים נשלפים

להלן מייל שקבלנו מקורא:
"קיבלתי זוג עגילי יהלומים במשקל כולל של קראט אחד(0.5 קרט כל אחד) . הייתי רוצה שיהיו קצת יותר גדולים; אני תוהה איך עובדים עגילי יהלומים נשלפים, קראתי באינטרנט שהם יכולים לגרום לנצנוץ וגודל גדולים יותר ממה שנותנים היהלומים עצמםאבל למען האמת, לא ראיתי זוג עגילי יהלומים נשלפים ולכן אינני יודע איך הם נראים, או אם אצטרך לשבץ מחדש את היהלומים שלי. ייעץ בבקשה."
כיצד פועלים עגילי יהלומים נשלפים:
הרעיון מאחורי עגילי יהלומים נשלפים הוא פשוט ביותר, הם דרך מהירה וקלה לאבזר את עגילי היהלומים שלך ולהראות מגוון של מראות שונים, בשניות הספורות שנדרש כדי להלביש אותם על העגיל או להסיר אותם ממנו.
כפי שניתן לראות בתצלום למטה רואים עגילי יהלומים נשלפים זהב לבן 18 קראט ויהלומים עגולים. עגילי יהלומים נשלפים מורכבים מהילה של יהלומים קטנים המורכבים על גלגל או ריבוע זהב ויוצרים היקף גדול יותר של נצנוץ, כאשר עמוד העגיל יהלום מוחדר דרך חור כדי להחזיק את עמוד העגיל במקומו; ניתן לראות את החור שאליו אני מתכוון בתמונה למטה וגם למעלה.

אחד הדברים היפים בעגילי יהלומים נשלפים הוא שהם מספקים דרך חסכונית לשנות את המראה של יהלומים מסורתיים, מכיוון שניתן לשנות את מראה העגילים באופן דרמטי תוך שניות ספורות! והם עולים הרבה פחות ממה שיעלה זוג שלם של עגילי יהלומים תלויים, זאת מאחר ויש לכם כבר עגילי היהלומים הצמודים שיוצרים את החלק המרכזי לעיצוב.
תוספת של אבנים צבעוניות, כמו אבני ספיר ורוד או כחול, אבני אודם, אמרלד ואבני חן צבעוניות אחרות המשובצות על גלגל זהב הן גם דרכים טובות לאבזר את עגיל היהלום שלך, ולהרחיב את הדרכים שבהן תוכל ליהנות מהם!
לא משנה מה ההעדפה שלך מבחינת האבנים הקטנות בגלגל המיועד להדגיש את העגילים. יש מבחר נרחב של צורות לתוכם ניתן לשבץ יהלומים קטנים להדגשת העגילים,כגון גלגל או ריבוע משובצים ביהלומים קטנים ובתוכם המוט עם היהלום המרכזי.
יתרון נוסף לעגילים נשלפים הוא שלמעשה יש לנו 2 זוגות עגילים באותו עגיל.

לדוגמא: כשעונדים את העגילים לעבודה אפשר להסתפק ביהלום הגדול המשובץ על המוט המרכזי וכשיוצאים לאירוע ורוצים מראה זוהר יותר ניתן להרכיב את הגלגל המשובץ על המוט עם היהלום המרכזי ,דבר שיתן מראה אלגנטי וזוהר יותר.

דוגמא לגודל עגיל נשלף ביחס למחירו:

אם היהלום המרכזי המשובץ על מוט הינו 0.5 קרט בקוטר 5 ממ

הגלגל המשובץ סביב היהלום המרכזי נותן לעגיל נראות של 1.5 קרט 7 ממ

יהלום של 1.5 קרט עולה פי 6 מיהלום של 0.5 קרט

 

 

 

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן