ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

שיבוץ 4 שיניים מול 6 שיניים בטבעות אירוסין

שיבוץ 4 שיניים מול 6 שיניים בטבעות אירוסין

להלן מייל שקבלנו מקורא:
"
אני מחפש טבעת אירוסין סוליטר. אני מתלבט בין שיבוץ של ארבע שיניים מול שש שיניים לטבעת האירוסין. האם אתה יכול לומר לי מה היתרון שמספקות תצורות של ארבע או שש שיניים? האם טבעת אירוסין סוליטר עם שש שיניים בטוחה יותר מתצורת ראש עם ארבע שיניים? האם ארבע שיניים יגרמו ליהלום עגול להיראות גדול יותר? אם הייתם קונים לעצמכם טבעת אירוסין, האם הייתם בוחרים בסוליטר עם ארבע או שש שיניים? "
טבעת אירוסין עם ארבע או שש שיניים:
זו הדילמה הקלאסית האם כדאי לרכוש טבעת אירוסין עם ארבע או שש שיניים. בעוד שהמבנה הבסיסי של טבעת האירוסין עם שש שיניים נראה בטוח יותר מטבעת אירוסין עם ארבע שיניים, המציאות היא שטכניקת עיצוב תכשיטים שיפרה את היציבות והמבנה של תצורות ראש גם של 4 וגם של 6 שיניים. אני לא חושב שההחלטה לקנות סוליטר עם ארבע או שש שיניים צריכה להתקבל אך ורק על פי מי מהתצורות בטוחה יותר בזמן הענידה.
מבחינה טכנית ארבעת החודים אינם מזדקרים באוויר ונתמכים רק בעצמם. שני העיצובים 4 ו-6 שיניים כוללים קרן תמיכה הנמשכת אופקית בין כל חוד לתמיכה נוספת. קשה לקבוע אם ארבע או שש שיניים גורמים ליהלום להיראות גדול יותר. אני מוצא שעם ארבעה חודים, העיניים שלי נמשכות באופן טבעי לארבע הפינות שנוצרות על ידי השיניים. אמנם נראה ששש שיניים שומרות על המראה המעוגל של היהלום מבחינת התפיסה שלי, אבל אין לזה שום קשר לגודל.
אני חושב שההחלטה לרכוש טבעת אירוסין ארבע שיניים על פני סגנון סוליטר שש שיניים, מסתכמת בעניין פשוט של העדפה.
בין אם טבעת אירוסין כוללת ארבע שיניים או שש, תמיד כדאי לעשות ביטוח כדי להגן על ההשקעה שלך.

בתמונה למטה:  טבעת עם 6 שיניי שיבוץ

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן