ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

שינוי גודל טבעת אירוסין – מתי והאם כדאי ?

איך ולמה לשנות גודל טבעת אירוסין
להלן מייל שקיבלנו מקורא:
"
החדשות הטובות הן שאנחנו בהריון, ובכן, יותר נכון היאהחדשות הרעות הן שטבעת האירוסין שרכשנו הולכת ומתהדקת וצריך לשנות את גודלה, כמו גם טבעת הנצח עם יהלומים. אנו תוהים מהי הדרך הטובה ביותר לשנות את גודל הטבעות. האם אנחנו צריכים לשלוח את הטבעות בחזרה לבדיקת מידות? האם יש דרך להשאיר מעט מקום נוסף כדי שהטבעות ימשיכו להתאים לאורך שאר ההריון? כמה עולה לשנות גודל טבעת? ולבסוף, כמה קל להפוך את התהליך לאחר שילדה וגודל האצבע שלה חוזר לקדמותו?"
עד כמה משתנה גודל האצבע במהלך ההריון?
העניין הוא שכמעט כל הנשים חוות שינוי קל בקוטר האצבע במהלך ההריון. זה נורמלי שהטבעות מתהדקות מעט, ואולי אפילו תהיה תקופה שבה עדיף להסיר את הטבעות ולאחסן אותן במקום בטוח.
רוב הלקוחות שלנו מדווחות שגודל הטבעת שלהן משתנה בין חצי מספר, למספר במהלך ההריון.לאחר מכן גודל האצבע שלהן בדרך כלל חוזר לקדמותו זמן קצר לאחר הלידה. נשים רבות יכולות לענוד את הטבעות שלהן לאורך כל ההריון ללא צורך לשנות את גודלן.
היכן בטבעת מבצעים תיקון למעלה או למטה?
בטבעת משובצת יהלומים המכסים כשלושה רבעים מהטבעת, יש קטע פתוח של מתכת בחלק התחתון שנועד להרחיב או להצר את גודל הטבעת למעלה או למטה בכמה מספרים. הגדלת טבעת מתבצעת על ידי חיתוך הטבעת בחלק התחתון שלה, נוסיף חתיכת זהב קטנה, נלחים אותה במקומה באמצעות רתכת לייזר, ולאחר מכן נשייף ונבריק את הקטע כך שיתאים לקו המתאר המקורי של הטבעת.
הקטנת טבעת באותו תהליך, מעט מתכת מוסרת כדי להקטין את הטבעת. לאחר מכן, הטבעת מולחמת שוב יחד באמצעות רתכת לייזר, והטבעת שוב מעובדת בעבודת יד כדי להתאים לקו המתאר המקורי של הטבעת. העלות להגדלה או הקטנת טבעת משתנה בהתאם לסגנון הבנייה של הטבעת, מספר היהלומים המשובצים בטבעת שאולי צריך להדק מחדש מכיוון שהקימור של הטבעת משתנה מעט, והעבודה הבסיסית הכרוכה בכך.
לא קל לשנות גודל של טבעת נצח(גלגל מוקף יהלומים), כי היהלומים משובצים לאורך כל הדרך סביב היקף הטבעת. לפיכך, יש להוסיף או להסיר יהלומים בהתאם לגודל הטבעת.
האם עלי לשנות את גודל הטבעת שלי?
יש להחליט במהלך תקופת ההריון "האם עלי לשנות את גודל הטבעת שלי" לפרק זמן כה קצר? מנקודת המבט שלנו, אין זה הגיוני לתקן טבעות , אלא אם השינוי בגודל האצבע הוא קבוע.
אחת הסיבות היא שבכל פעם שהטבעת נכנסת לתיקון, הטבעת תספוג מעט מתח ועם הזמן זה יגרום לטבעת להיות יותר גמישה ופחות חזקה.
מה אם הטבעת שלי רופפת מדי?
מכיוון שאנו עוסקים בנושא גודל הטבעת, ברצוני להתייחס לבעיה שכיחה שחוות נשים רבות. לעיתים מפרק האצבע גדול מעט יותר מהחלק העליון של האצבע. ברור שגודל הטבעת צריך להיות גדול מספיק כדי לאפשר לטבעת להחליק בקלות על מפרק האצבע. אבל אז הטבעת רופפת בחלק העליון של האצבע ברגע שהיא עוברת את מפרק האצבע.
הפתרון עבור רוב האנשים הוא תוספת של חרוזי גודל, שהם חרוזים עגולים קטנים מזהב או פלטינה שנוספו לבסיס הפנימי של הטבעת. החרוזים קטנים מספיק כדי שהטבעת עדיין יכולה להחליק על מפרק האצבע רק עם מעט התנגדות, אבל משמשים לתפוס את החלק הבשרני של האצבע ביניהם, ובכך למנוע מהטבעת להסתובב.
יש אצלנו ייצור ותיקון תכשיטים בשירות מלא במקום. לפיכך, אנו שמחים לסייע ללקוחותינו עם מידות טבעת ותיקונים אחרים שעשויים להידרש כדי לשמור על תכשיטים לאורך זמן.

 

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן