ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

תיקוני גודל בסוגי טבעות שונים – זהב-פלטינה-קובלט-טיטניום-טונגסטן

תיקוני גודל בסוגי טבעות שונים                                                                                                                      יש הרבה סגנונות, גדלים והתאמה של טבעות המשפיעות על הענידה של התכשיטים.אם גודל הטבעת שלך משתנה עם הזמן, ייתכן ותרצי לשנות את ההתאמה של הטבעת . חלק מטבעות האירוסין והנישואין ניתנות לשינוי גודל יותר מאחרות. למעשה, טבעות העשויות ממתכות חלופיות או עיצובים מיוחדים ייתכן ולא ניתן יהיה לשנות כלל את הגודל.
אם אתם קונים את התכשיטים המושלמים, חשוב לבחור טבעת שתתאים לצרכים שלכם לטווח ארוך. המשמעות עשויה להיות בחירת טבעות שניתן לשנות את גודלן.
טבעות שלא ניתן לשנות את גודלן כוללות טבעות טונגסטן, טבעות טיטניום וכמה טבעות נצח.ייתכן ושיש עיצובים אחרים שלא ניתן להתאים לשינויים בגודל, אבל שלושת הסוגים האלה הן הטבעות הנפוצות ביותר שאינן ניתנות לשינוי גודל.
מדוע לא ניתן לשנות גודל בטבעות מסוימות

סוגי מתכת יכולים להפוך את שינוי הגודל לקשה או בלתי אפשרי בטבעות מסוימות. הסיבה לכך היא: איך תהליך שינוי הגודל מתבצע. יש לוודא שכל שינוי גודל לא פוגע בשלמות המבנית של הטבעת . מתכות מסוימות, כמו טונגסטן וטיטניום, אינן יכולות לעמוד בתהליך שינוי הגודל.עיצובים אחרים כמו טבעות נצח או טבעות מאוד מורכבות ודקות לא ניתנים לשינוי גודל אם רוצים לשמור על עמידות הטבעת.

טבעת טונגסטן

Asymmetrical Black & Blue Engraved Wedding Ring In Tungsten                                  טונגסטן היא אחת המתכות האלטרנטיביות הפופולריות ביותר בטבעות נישואין לגברים. טבעות אלו המושכות את העין מציגות את היופי של המתכת העמידה הזו. הן זמינות בעיצובים של לבן, שחור, אפור ושני גוונים.החוזק של טונגסטן הופך אותו לטבעת שאינה ניתנת לשינוי גודל. לא ניתן למתוח או לחתוך את הטבעות האלה, ושינוי גודל עלול לגרום לשבירה של הטבעת.                                                                                                                                                                                                                                           טבעת נצח

Lab Grown Diamond Oval Cut Eternity Ring In 14K White Gold

ניתן לשנות את הגודל של חלק מטבעות הנצח אך לא ניתן להגדיל או להקטין את כולן. יהלומים ואבני חן המשובצים בטבעות נצח מקשים על שינוי גודלם. אם אתה שוקל לשנות את גודל טבעת הנצח שלך, בדוק עם תכשיטן שאתה סומך עליו כדי לוודא שניתן לשנות את גודלה של הטבעת. ייתכן שטבעות נצח מורכבות או עם רווחים מינימליים בין האבנים שלהן לא יהיו ניתנות לשינוי גודל בטווח הרחוק.

טבעת טיטניום

Matte Wedding Ring In Black Titanium And Tantalum                                          טבעות טיטניום אלגנטיות הן עוד סגנון שלא ניתן לשנות את גודלו. הטיטניום היא מתכת קשה העמידה בפני שריטות, כיפוף או שיבוב, דבר המקשה על העבודה איתה מבחינת שינוי גודל
טיפים לקניית טבעות שלא ניתן לשנות את גודלן
אם אתה שוקל לקנות טבעת שלא ניתן לשנות את גודלה, חשוב לבדוק שוב את מידת הטבעת שלך לפני הרכישה כדי לוודא שמצאת את ההתאמה הנכונה.

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן