ייעוץ חינם – 03-6130028

ייעוץ חינם:
03-6130028

חבר בורסת היהלומים

טבעת אירוסין בשני גוונים

תכשיטים בשני גוונים
המראה הדוגוני נחשב לקלאסי. הוא משתלב באופן מיידי עם הארון הקיים שלך ולא ישתנה עם אופנות צבע. המפתח הוא לערבב שני גוונים מנוגדים, כמו זהב לבן וזהב צהוב. הוא מושך את העין וגם נצחי. מיזוג המתכות שלך הוא דרך מהנה לעדכן את המראה שלך.
תכשיטים מרובי גוונים
כאן הדברים מתחילים להיות מורכבים יותר. המעצבים מערבבים את שלושת הגוונים הסטנדרטיים (צהוב, לבן, ורד) וכן גוונים חדשים של מאט, ברונזה וכסף סטרלינג. טרנד התכשיטים הזה מיועד לנועזים ולאלו שאוהבים להתבלט.

עיצוב מתכות מעורבות
הידעתם שאפשר לערבב ולהתאים צבעי מתכת למראה מהמם וייחודי? הטרנד המודרני הזה לא ייעלם בקרוב, ואנו ממליצים לשנות את כללי האופנה הקבועה שלך.

מתכשיטי מתכת מעורבים ועד טבעות אירוסין, יש משהו מתאים לכולם. טרנד זה משלים כל סגנון, החל מתלבושת נינוחה ועד בילוי לילי מפואר. גם אם אתם מעדיפים סגנון מאופק, בחירת טבעות בגדלים, צורות וצבעים שונים היא הדרך המושלמת לצאת לטירוף האופנה המהנה הזה.
טבעות אירוסין מעורבות מתכת
טבעת אירוסין בשני גוונים היא טבעת המורכבת בדרך כלל משתי מתכות שונות. השילובים הנפוצים ביותר הם זהב לבן וצהוב. עם זאת, טבעת מתכת מעורבת יכולה להכיל כל שילוב של זהב צהוב, ורד או לבן, בהתאם להעדפה

https://www.jamesallen.com/engagement-rings/solitaire/14k-gold-two-tone-18mm-comfort-fit-modern-twisted-solitaire-engagement-ring-item-64336

14K Gold Two-Tone 2.2mm Comfort Fit Solitaire Engagement Ring

טבעות נישואין עם מתכות מעורבות
אם בחרת צבע מתכת יחיד לטבעת האירוסין שלך אבל ברצונך ללכת רחוק יותר לקראת היום הגדול, טבעת נישואין דוגונית היא הדרך. להלן כמה מהטבעות האהובות עלינו

14K Gold Two-Tone 1.8mm Comfort-Fit Wedding BandBlack Titanium And 14K Yellow Gold Satin Center 7 Mm Ring

טבעת זהב לבן בשילוב זהב וורוד

14K Gold Two-Tone 2.2mm Comfort Fit Wedding Band


השקעה בתכשיטים חיוניים יכולה לעזור לך ליצור מלתחה נצחית שתוכלי לסמוך עליה במשך שנים רבות. טבעות איכותיות יכולות להוסיף אלמנט של תחכום ואלגנטיות לכל מראה . השקעה בתכשיטים קלאסיים יכולה להיות גם דרך מצוינת לחסוך כסף בטווח הארוך, מכיוון שהם צפויים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר תכשיטים טרנדיים .

התקשרו אלינו 03-6130028 דילוג לתוכן